Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#1
Příspěvek
od sametak » čtv 16.10.2014 18:00
Vedle vodní pumpy,v oblasti termostatu je v prsou asi 6mm dirka z které teče voda,neví někdo co to má znamenat?Díky.
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#3
Příspěvek
od sametak » čtv 16.10.2014 20:34
Co s tim?Zatim jsem vyříz závit a dal šroubek.
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#5
Příspěvek
od sametak » čtv 16.10.2014 20:43
Dá se to opravit zezhora nebo zas pumpa dolu a ty prsa?Dík moc.
fishmaker
Moderátor
Příspěvky: 3327 Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703
#6
Příspěvek
od fishmaker » čtv 16.10.2014 20:44
šroubek vyhoď nebo naděláš ještě víc škody...je to klasicka nemoc N62 V8
jinak už se to tu řešilo několikrát...jinak takhle to opravit
a to celé kvůli tomuhle...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#7
Příspěvek
od sametak » čtv 16.10.2014 20:51
Co se muže stát když se tam necha?Ty hlavy a vana povolit?
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#8
Příspěvek
od sametak » čtv 16.10.2014 20:58
Neřikejte že jsou ty prsa stažený mezi hlavy a vanu
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958 Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava
#9
Příspěvek
od inspi1981 » čtv 16.10.2014 21:18
Original postup je: sundat hlavy......
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#10
Příspěvek
od sametak » čtv 16.10.2014 22:21
No a co se muže stát když tam nechám šroub?
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958 Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava
#11
Příspěvek
od inspi1981 » čtv 16.10.2014 22:31
To nevim, ale muzes to zkusit a uvidíš
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#13
Příspěvek
od sametak » čtv 16.10.2014 22:40
No ty vole.....to mně vomejou....známej mi řek,sundej sání a tamto uvidíš,už neřek co mne čeká.....tak sem tam vysek šroub,ale když řikáš že muže být malér,budu to muset zkusit poléčit....
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748 Registrován: stř 24.10.2007 00:00
Klubové ID: 1322
#14
Příspěvek
od 540david » pát 17.10.2014 06:41
Dej hledat a uvidíš, že se to tady řešilo xx krát. Oprava je kolem 20ti tisíc, jelikož se musí nejlépe vyndat motor. Je nejlepší rovnou přetěsnit i další problémové části a za 30-35 máš klid. Jinak se to dá vyřešit i teleskopickou trubkou a to jsi do desítky. Jeden člen jí vyráběl a oprava vypadala slušně a chytře. A vyřešit tekoucí díru vyřezáním závitu a šroubem, tak to jsi opravdu BOREC!!
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#15
Příspěvek
od sametak » pát 17.10.2014 07:11
Poradili mi to v jednom servisu BMW,neoficiálnim.
sametak
Registrovaný
Příspěvky: 175 Registrován: pon 18.04.2011 00:00
#16
Příspěvek
od sametak » pát 17.10.2014 07:13
Ale stále je tady otázka stane,když tam nechám šroubek????
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267 Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3303
#17
Příspěvek
od M4we » pát 17.10.2014 09:12
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=62071
Toto si přečti. Jinak pokud tam šroubek necháš, tak to jen urychlíš. To není, že by tam inženýři z mnichova zapomněli díru. Voda ti prochčije přes těsnění až do oleje a pak můžeš shánět nový motor.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361 Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava
#18
Příspěvek
od gsicbr » ned 26.10.2014 22:27
jen by mě zajímalo, jestli tenhle problém s trubkou má i 5,0l? Měl jsem 545i a problém s vodou jsem neměl. Díky za odpověď.
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045 Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990
#19
Příspěvek
od Don » ned 26.10.2014 23:37
stejny motor - ano bude mit.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
fishmaker
Moderátor
Příspěvky: 3327 Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703
#20
Příspěvek
od fishmaker » pon 27.10.2014 09:11
tam kde je motor N62 tam hrozí problémy...čili V8 - 735i, 745i a poFL 740i a 750i...do pětek se dával stejnej motor...
jinak to vypadá, že to je ovlivněno kombinací stáří a nájezdu...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009