Napsal: úte 01.07.2014 23:35
Docela akutne zjistuju, jaky problemy obnasi vymena motoru v E38 740iA M60B40 rok 1994, kdyz do ni chci dat motoz M62B44 rok 1996.
Motor v E38 jsem jiz menil, ale stejnej typ.
Tedka mam v reseni moznost zastavby novejsiho motoru do starsiho auta. Mechanicky no problem. Resim elektriku. Jak je to s jejim zapojenim (napinovanim) v zasuvkach? Jsou stejny? Lisi se? Pripadne resil uz tento swap nekdo tu? K zastavbe bych mel cely druhy auto po bouracce na kolo, tudiz vse co se tyka motoru je k dispozici.
U E36 je zapojeni motorove zasuvky stejny u vsech benzinaku a neni problem mezi nima prohazovat motory jak se cloveku zamane.
Motor v E38 jsem jiz menil, ale stejnej typ.
Tedka mam v reseni moznost zastavby novejsiho motoru do starsiho auta. Mechanicky no problem. Resim elektriku. Jak je to s jejim zapojenim (napinovanim) v zasuvkach? Jsou stejny? Lisi se? Pripadne resil uz tento swap nekdo tu? K zastavbe bych mel cely druhy auto po bouracce na kolo, tudiz vse co se tyka motoru je k dispozici.
U E36 je zapojeni motorove zasuvky stejny u vsech benzinaku a neni problem mezi nima prohazovat motory jak se cloveku zamane.