Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 19.06.2014 18:42
od calif
Zdravim, dá se jednoduše vyměnit panel automatické klimatizace za ten manuální s knoflíkama?

Napsal: pát 20.06.2014 17:26
od Falcon
Proč to chceš udělat - nečitelné displeje teploty? To myslím lze opravit...

Napsal: pát 20.06.2014 17:36
od Tomasis
Taky nechápu downgrade :?

Napsal: pát 20.06.2014 17:53
od JaraX
:D :D :D

Napsal: sob 21.06.2014 09:46
od calif
zaprvé nečitelné hodnoty zadruhé mě to rozčiluje, ikdyž to dám na automatiku tak trvá věčnost po tom co bud pridam nebo uberu kdy poznam zmenu, pořád na to musim hrabat. nic proti ale ve winterkáru od škodylacu prostě otočím kolečkem modrá nebo červená, změna prijde okamžitě a pak už na to nesáhnu....

takže jde to obyčejně zaměnit??

Napsal: sob 21.06.2014 14:44
od JaraX
to máš něco špatně, kup si druhej klimapanel, jeslti chceš mám tu za 1500 jeden se super pixelama.
a předělat zpět to nejde, musel by jsi vyměnit komplet celou klimu, tzn práce na týden, palubka ven apod.
navíc je manual klima mnohem víc nekomofortní, pořád točiš kolečkama jak idiot.

Napsal: sob 21.06.2014 16:23
od Falcon
Tak nějak, místo řidiče se stáváš kuchařem - točíš knoflíky jak u sporáku :D

Napsal: sob 21.06.2014 16:48
od JaraX
abych trošku vysvětlil princip manual a automat klimy,

manual klima děla jen to co je na "kolečkách", chceš 2ku větrák, máš větrák na dvojku, chceš studenej vzduch, otevře ventily na studeno, chceš teplo, otevře ventily na teplou, todle ale neřeší kolik stupnu je v autě nebo kolik stupnu je v topné vodě.

v praxi jedna konkrétné situace

v zimě sedám do studenýho auta a jedu, mám

- manual klimu
voda v topným systému je studená, nejspíš mi tam z minulé jízdy zustal ventilátor na dvojce,trojce a ted to na mě funí studenej vzduch, tzn otáčím kolečkem ventilatoru do polohy 0 nebo 1, kolečka teploty mam na max horko, pak si všímám že už se ohřívá motor, točím na 3-4, auto začíná topit, jedu, chvilku topí a najednou je mi horko, točím teplotíma kolečkama ne menší teplotu, furt to moc funí, tak ubírá na 1-2 věrtrák.

- automat klima
minulou jízdou jsem měl nastavenou teplotu 22 stupnu, tolik bych chtěl i ted ,tak to tak nechám, motor je studenej, ale digi klima to ví, proto fouká jen na dva dílky aby se nezamlžilo sklo, všímám si že se zahřívá motor a digi klima postupně fouká víc a víc, protože dostává teplou vodu, v autě už je příjemně teplo a digi klima ubírá na teplotě vody i průtoku vzduchu aby bylo v autě příjemně.

Napsal: ned 22.06.2014 15:48
od Tomasis
Pokud Ti jde o displeje, tak Ti ten panel nechám za tři kila, když si ho vyzvedneš :wink: Je to z auta 2000 a displeje jsou taky v pohodě 8)

Napsal: pon 23.06.2014 16:33
od calif
Jak je to s tím pripadnym kodovanim pri prehození panelu? nejbliz to mam k votonovi do budejek, a ten psal ze to neni nijak snadny, ze by se muselo nakodovat cely auto nebo co a ze uspech neni zaručen. muze se povest ze to bude fungovat i bez kodovani?
pripadne dají se opravit ty displaye na panelu?

Napsal: pon 23.06.2014 17:29
od JaraX
38není F01, koduje se jen panel, žadny cely auto, pokud je to ze stejné motorové verze, nemusí se nic kodovat, resp jde o spinani klimakompresoru.

Napsal: úte 24.06.2014 06:42
od calif
JaraX píše:38není F01, koduje se jen panel, žadny cely auto, pokud je to ze stejné motorové verze, nemusí se nic kodovat, resp jde o spinani klimakompresoru.
aha, takže pokud mam 730i ktera se po faceliftu nedelala tak mi tam klima na poface panelu nepoběží bez toho nakodovani...

Napsal: úte 24.06.2014 07:23
od JaraX
no pokud už ten panel nebyl v takovym autě nakodovanej

Napsal: úte 24.06.2014 08:41
od calif
To asi nebyl, mam možnost ho před koupí vyzkoušet v autě, ale i tak ho vezmu, a případně nechám někdy nakodovat, snad s tím nebude problem.