Stránka 1 z 2
Napsal: pát 28.02.2014 13:14
od Hanes08
hoy uvazuji o koupi BMW E65 740D prosim o nejake nazory,zkusenosti atd dik
Napsal: pát 28.02.2014 13:31
od hurvajs77
psalo se tu, že 740d je poměrně motor na hovno a problémový. Důvody si už nepamatuji, ale někde to tu je.
Napsal: pát 28.02.2014 13:49
od Francis
hurvajs77: To asi patřilo k E38 740d, která měla V8.
Napsal: pát 28.02.2014 14:00
od E65DRIVER
E65 ho má taky ale..
Napsal: pát 28.02.2014 14:44
od hurvajs77
mám právě ponětí, že to bylo v threadu pro E65 a tuším že to psal JaraX a tuším, že právě kvůli V8
Napsal: pát 28.02.2014 16:01
od kabyr01
Tak Jarax bude psát na každou naftu hate
Je to fakt naprd motor - výkonově samozřejmě super, obrovskej krouťák, zátah bude fenomenální. Ale pokud se nepletu tak dvě turba, dvě váhy vzduchu, 8x vstřik, čerpadlo atd... 730D má aspoň pěknou spotřebu, tohle se podle mě pod 10 nevejde nikdy, spíš 11 a to už stojí za úvahu 735/745i.
740D budou možná k sehnání za dobrej peníz oproti 730D, jelikož málo kdo uplatí servis, jakej to auto potřebuje. Další věcí bude převodovka, která bude pod tím krouťákem určitě hodně trpět...
Pracuju s tím, co jsem tady přečetl - nikdy jsem v tom nejel. Ale něco podobného jsem četl i u A8 s 4.0 TDI.
Napsal: pát 28.02.2014 19:48
od aristoloser
najel jsem s šéfovou vopicí 745d cca 600 km celkem,4 roky sledoval.r v 2006,najeto cca 145tisíc,po prvním majiteli z de.dlouhodobou spotřebu to mělo průměr 11,5 ale brzda plyn furt,kick down parádní,opravdu zarazí do sedačky,na okresce jedeš 120 a ani ti to nepřijde,velmi to zkresluje.měl obyč tlumiče,takže do zatáček pomaleji.motor do tohoto nájezdu zcela bez nutnosti servisu,krom výměny alternátoru(17tisíc) a zdechlého hydra v kufru.jinak spotřebky běžně,krom pneumatik a brzd,ty se měnily často,díky způsobu jízdy....po nastartování je zvenku jasný dieselový rachot,uvnitř to nepoznáš.šéf se klepal kdy se co na tom motoru vysere,zná jeho pověst ale dosud nic.spotřeba se pod deset pravděpodobně udržet nedá i při křestanské jízdě.nafta se tam lila jakákoliv.
Napsal: sob 01.03.2014 08:31
od siko34
ja mam 740D uz 2 rok a myslim ze lepsi motor som uz nemal (bol som niekolko rokov benzinovy sialenec a to je moja prva nafta).
Ten motor V8 + dve turba maju nieco do seba,oproti 730D ktora sa trapi s tym tazkym autom.
Spotreba u mna priemerna po cca 5000km je okolo 9 litrov,ale aj tak to je stale malo oproti benzinu motoru.
Ale ta 745D myslim ze este musi byt lepsia

Napsal: sob 01.03.2014 11:24
od JaraX
ještě napiš co ti vše odešlo

Napsal: sob 01.03.2014 11:52
od Vlasta
Píše, že ho má 5tis km. Takže ho ještě všechno čeká
Napsal: sob 01.03.2014 12:36
od aristoloser
nešel bych do toho,i když mám skušenost vlastně pozitivní,ale žít furt ve strachu,že až se to posere,a že to 100pro jednou příjde,tak to bude za kilo,děkuji,nechci.zas tek extra proti 745 benz to není a nestojí to za to
Napsal: sob 01.03.2014 12:40
od siko34
haloooo,kluci,ja pisem ze ho mam 2 roky na zaciatku prispevku

To priemiernu spotrebu som prepocital na cca 5000km a nie 1000km
Jarax:
ano,pred cca 3 mesiacmi som dal zrepasovat obe turba,ale to myslim ze kazdeho na nafte caka...
Netvrdim ze moja 740d je bezporuchova (alebo menej ako benzinova verzia) ,ja som len odpisal ze po 2 rokoch kazdo-denneho pouzivanie mozem povedat,ze lepsi motor som nemal a tiez ze ine auto ako BMW7 nechcem

Napsal: pon 03.03.2014 18:50
od aristoloser
kolik stojí repas těch turb,at máme real představu?
Napsal: pon 03.03.2014 19:42
od Moribundus
Tak ale 745 by už měla bejt lepší než 740 ne? I převodovka tam už tolik neodcházela, stejně je to o tom jakej dobytek to měl před tebou. Já nevěřím že to je tak špatný auto. Mě na dálnici 745d ujela že jsem se nestačil divit, frajer na to šlápnul a byl v prdeli...Pocitově věřím, že ten zátah to bude mít větší než 745 v benzínu...
Napsal: pon 03.03.2014 21:32
od aristoloser
v 740d jsem nejel,nemůžu soudit,pouze 745d
Napsal: pon 03.03.2014 21:47
od vlastnemec
Jo zátah bude určitě úplně někde jinde benzín na ni mít nebude ani náhodou, ale zase "odešlo mi turbo, nevím které, vyměním všechny tři"
Napsal: pon 03.03.2014 22:48
od siko34
Moribundus:
asi to bola ta silnejsia verzia 745d:
242 kW (329 PS).....Musi to ist uzasne
Tu je prehlad vsetkych motorov pre E65:
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E65
Pozeram ze ta Alpina B7 je na tom lepsie ako 760Li

Napsal: pon 03.03.2014 23:14
od aristoloser
no a i tam je jasné,že stará 745 benz je o 0,3 sec rychlejší z o-100 než novější 745d.při porovnání motorů 745benz a 740d předface je ten rozdíl 1.3
sec v neprospěch ropáka,zrychlení stejné jak u 735benz,takže zas taková raketa to není,potažmo při té kravské váze...neřešte,benzínová 4,5 je opravdu nejvhodnější motorizace
Napsal: úte 04.03.2014 17:21
od JaraX
tak tak, v E65 maj smysl jen dvě motorizace, 745i a 750i,
Napsal: úte 04.03.2014 23:11
od Kail
aristoloser píše:no a i tam je jasné,že stará 745 benz je o 0,3 sec rychlejší z o-100 než novější 745d.při porovnání motorů 745benz a 740d předface je ten rozdíl 1.3
sec v neprospěch ropáka,zrychlení stejné jak u 735benz,takže zas taková raketa to není,potažmo při té kravské váze...neřešte,benzínová 4,5 je opravdu nejvhodnější motorizace
0-100,to je fakt důležitej údaj

.A hlavně u sedmy...Absolutně nicneříkající

.