Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
samosvor jakykoliv
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Budu též za rejpala, hruška je shodná na svor i nesvor, tedy pokud hruškou myslíš hřídel s pastorkem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Vážím si obou upozornění která tu vzešla, ale ti kteří jsou znalí věci(a věřím že oba znalí věci jste) VÍ naprosto přesně co poptávám a scháním a není třeba to rozpitvávat do detailů. Chci něco sehnat a né zakládat další diskuzní vlákno, těch tu je až dost. Snad jen k tomu ix-ksu a viskoznímu diffu- myslím že debata o tom jaký diff je ve čtyřkolce originál vzhedem ke stáří celé modelové řady E30 bezpředmětná. Pokud by měl někdo originál čtyřkolku tak by mi určitě neprodal samotný zadní diff vzhledem ke značné ceně celého vozu a většina vraků co se tu prodávají na ND má diff stokrát vyměněný, takže může být téměř cokoli v čemkoliv, proto jsem tak formuloval i poptávku. A ohledně té hrušky, tak to jsem se asi špatně vyjádřil, moje chyba. Myslel jsem tím klec kde místo planetového soukolí jsou lamely. Hezké svátky a mějte se.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ono to se samosvorem do E30/E36 není tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Jsou čtyři verze svorné klece (vložky)
a) typ 168 lamelový, "malý" diff pro 320i, 318iS, jiné máloválce a diesel
b) typ 188 lamelový, "velký" pro převod 3,15 -> 3,23 -> 3,46 -> a kratší
c) typ 188 lamelový, "velký" pro převod 3,07 -> 2,93 -> 2,79 -> a delší
d) typ 188 viskosní, "velký" pro převod 3,91 -> 3,73 -> 3,64 pro 325iX
Varianta b) a c) se liší offsetem dosedací plochy pro talíř a jsou nezáměnné!
Varianta d) je nezáměnná s b) a c), má rozdílné i unašeče poloos, záměnný je pouze kompletní diff jako celek.
a) typ 168 lamelový, "malý" diff pro 320i, 318iS, jiné máloválce a diesel
b) typ 188 lamelový, "velký" pro převod 3,15 -> 3,23 -> 3,46 -> a kratší
c) typ 188 lamelový, "velký" pro převod 3,07 -> 2,93 -> 2,79 -> a delší
d) typ 188 viskosní, "velký" pro převod 3,91 -> 3,73 -> 3,64 pro 325iX
Varianta b) a c) se liší offsetem dosedací plochy pro talíř a jsou nezáměnné!
Varianta d) je nezáměnná s b) a c), má rozdílné i unašeče poloos, záměnný je pouze kompletní diff jako celek.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition