Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.04.2016 11:17
od Sten
Ahoj všichni :wink:
Mám BMW E-39 a mám v ní LPG 4.roky a za tu dobu jsem najel krásných 120 000KM. ale teď to začlo :cry:
Motor tlakuje (nepmohla ani kontrola hlavy a těsnění,výměna víčka na chladiči) a tak zjišťuji všude kde se dá a dopátral jsem se od servisáků z BMW,že je celkem normální jev,že po ujetí + - 100 000km na LPG praská blok motoru :cry:
Tak z toho mám hlavu v pejru a nejspíš mě nemine výměna motoru :cry:
Takže za mě (už nikdy LPG do BMW)

Napsal: pát 15.04.2016 11:45
od Don
Zvracet se chodi na zachod ;) To co pises je blbost.

Napsal: pát 15.04.2016 12:23
od Totic
A kolik má ten motor objem a údajně celkem natočený?

Napsal: pát 15.04.2016 12:23
od kawaman
Tak to jsem zvědav na reakci Jaraxe a Snejka :-D
Samozřejmě to bude blbost, co ti poradili..

Napsal: pát 15.04.2016 12:29
od Rejchy
Nesmrdí ti takhle náhodou plyn z expanzky? Zkus to odtlakovat (upustit tlak z expanzky) a pak jeď jen na benzín.Pokud to nebude tlakovat,máš v háji reduktor na LPG (pouští plyn do chl.kapaliny) Běžná závada,výměna reduktoru stojí 3-4 tisíce kč.

Napsal: pát 15.04.2016 16:19
od Snejk
Taky bych to tak videl ze to je blbej reduktor nebo blbe odvzdusneny. To bych prasklej blok menil u sebe uz 4x :))

Napsal: pát 15.04.2016 16:27
od TANN3R
Sten píše:.... od servisáků z BMW,že je celkem normální jev,že po ujetí + - 100 000km na LPG praská blok motoru :cry:
Tak z toho mám hlavu v pejru a nejspíš mě nemine výměna motoru :cry:
Takže za mě (už nikdy LPG do BMW)
Pochlub se, kde si našel tyhle "servisaky":-).

Samozřejmě že je to kravina, kvuli lpg ti zadny blok nepraskne ( to samozrejme neznamena, ze nemuze byt praskly). Beztak to bude tim reduktorem, jak už tady padlo.

Napsal: pát 15.04.2016 17:28
od JaraX
taky si myslím reduktor, a vyměna reduktoru je tak kolem 2ky, jeho oprava kolem 500kč!!
teda samozřejmě podle typu,
že by praskl blok kvuli LPG je blbost, co to je za motor jsi nenapsal, ale snad krom M54B30 nevěřím žadnymu benzinaku v E39 že by praskl, ty motory sou nesmrtelne.

Napsal: pát 15.04.2016 21:21
od ACDC
To by už nejezdila 1/4 baworáků...

Napsal: ned 17.04.2016 13:17
od Tompo
M54B30 umí takhle potrápit? To jsem zvědav, kdy mě to potká, mám CCA 320000km.

Napsal: ned 17.04.2016 13:27
od JaraX
M54B30 je řekl bych slepý mezi jednookými, ale správna formulace zní spíš je mezi zdravými ten kdo nosí brýle. problémy s M54B30 krom spotřeby oleje nejsou běžné, ale když se vyskytnou je to právě tento motor (samozřejmě neřeším nafty ani čtyřválcové N motory ani N63), být tebou tak bych byl v klidu, ten motor prostě odejde sem tam někomu, ale většině lidí funguje.