Napsal: čtv 30.07.2015 21:10
Chlopi, počebuju nasměřovat myšlenky....
m4Zlik po upgrade brzd (předek: ///M performance dvoupístek 340/30mm dimpled/sloted, zadek 300/20mm Cquence OEM 1pístek dimpled slotted) brzdí jak šlak (po zahřátí) ale.... nástup je takový nijaký.... představoval bych si ho i dost "ostřejší".... čo s tým?
Pro info: na služebním 3er sem upgradoval předek (vše OEM materiál jednopístek) z 330/24 mm (původní OEM z výroby) na 348/30 mm (OEM určený pro 335ix) a .... mají výrazně ostřejší nástup než u m4Zlika
Podle ETK mají 3er (e91) a m4Zlik (e89) rozdílný hlavní brzdový válec....pasoval by do Z4 ten z 3er????
m4Zlik po upgrade brzd (předek: ///M performance dvoupístek 340/30mm dimpled/sloted, zadek 300/20mm Cquence OEM 1pístek dimpled slotted) brzdí jak šlak (po zahřátí) ale.... nástup je takový nijaký.... představoval bych si ho i dost "ostřejší".... čo s tým?
Pro info: na služebním 3er sem upgradoval předek (vše OEM materiál jednopístek) z 330/24 mm (původní OEM z výroby) na 348/30 mm (OEM určený pro 335ix) a .... mají výrazně ostřejší nástup než u m4Zlika
Podle ETK mají 3er (e91) a m4Zlik (e89) rozdílný hlavní brzdový válec....pasoval by do Z4 ten z 3er????