Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 30.07.2015 21:10
od pavproch
Chlopi, počebuju nasměřovat myšlenky....

m4Zlik po upgrade brzd (předek: ///M performance dvoupístek 340/30mm dimpled/sloted, zadek 300/20mm Cquence OEM 1pístek dimpled slotted) brzdí jak šlak (po zahřátí) ale.... nástup je takový nijaký.... představoval bych si ho i dost "ostřejší".... čo s tým?

Pro info: na služebním 3er sem upgradoval předek (vše OEM materiál jednopístek) z 330/24 mm (původní OEM z výroby) na 348/30 mm (OEM určený pro 335ix) a .... mají výrazně ostřejší nástup než u m4Zlika

Podle ETK mají 3er (e91) a m4Zlik (e89) rozdílný hlavní brzdový válec....pasoval by do Z4 ten z 3er????

Napsal: čtv 30.07.2015 22:14
od MattyX
Záleží pokud je jiný, zda se liší v průměru válce a nebo např. kvůli jiným průměrům na brzdové trubky nebo něco jiného :) Potom by jsi mohl docílit změny, v případě, že by měl větší průměr...

Jinak to taky můžou dělat desky..

Napsal: čtv 30.07.2015 22:48
od Francis
Tipuju vinu desek.
Velmi záleží na provedení antivibrační zadní strany. ATE desky tam mívají nabodovaný plech s prolisy a tento plech pruží. Odstraněním se reakce zlepší, ale riskuješ pískání.

Napsal: pát 31.07.2015 01:40
od matal
Taky bych řekl, že záleží na použitém materiálu, tedy kotoučů a desek..
Když vím, že pojedu s 6er ostřeji, tak je předem trochu zahřeju, taky pomáhá při brždění šlápnout dvakrát na brzdu, kdy na druhý sešlápnutí je jiný tlak v posilovači a brzdí to líp.. :wink:

Napsal: pát 31.07.2015 06:56
od pavproch
chlopi dík za úvahy

desky jsou vepředu i vzadu OEM (a prakticky nové) a po všech negativních zkušenostech tam žádný aftermarket šit rozhodně nedám

zajeté je vše pořádně (už sem to tu gdesyk psal, jak brutálně zajíždím nové brzdy)

zahřátí - jj, vím a praktikuju

dvojí vyšlápnutí - zkusím