Napsal: čtv 21.05.2015 09:02
Máte někdo doporučení na spolehlivý reduktor na 200+ kW, schopný "nakrmit" euro2 motor 190kW při akceleraci, spolehlivý a bez konstrukčních vad, s dostupnými revizními sadami v budoucnu, s dobře proveditelnou údržbou?
V současnosti mám KME Gold, který má konstrukční vadu - jehla od membrány ovládající expansní ventil je vyrobena z mosazi a je v mosazném futru. Po roce a půl, po 60k km je opotřebená a drhne ve futru. Vinou toho kolísal volnoběh až někdy do zdechnutí motoru. Po zabroušení a zalapování OK, ale ... Náhradní díl jsem našel jen v jednom polském eshopu za 20 euro + poštovné, tzn. po třech revizích cena nového reduktoru
Chci něco na 8 mm vstupní trubku, s výkonovou rezervou. Rozměrově se mi zamlouvá Magic 3 Power, ale kde se vešel současný KME Gold vejde se jakýkoli.
Návrhy?
V současnosti mám KME Gold, který má konstrukční vadu - jehla od membrány ovládající expansní ventil je vyrobena z mosazi a je v mosazném futru. Po roce a půl, po 60k km je opotřebená a drhne ve futru. Vinou toho kolísal volnoběh až někdy do zdechnutí motoru. Po zabroušení a zalapování OK, ale ... Náhradní díl jsem našel jen v jednom polském eshopu za 20 euro + poštovné, tzn. po třech revizích cena nového reduktoru

Chci něco na 8 mm vstupní trubku, s výkonovou rezervou. Rozměrově se mi zamlouvá Magic 3 Power, ale kde se vešel současný KME Gold vejde se jakýkoli.
Návrhy?