Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

LPG reduktor 200+ kW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Máte někdo doporučení na spolehlivý reduktor na 200+ kW, schopný "nakrmit" euro2 motor 190kW při akceleraci, spolehlivý a bez konstrukčních vad, s dostupnými revizními sadami v budoucnu, s dobře proveditelnou údržbou?

V současnosti mám KME Gold, který má konstrukční vadu - jehla od membrány ovládající expansní ventil je vyrobena z mosazi a je v mosazném futru. Po roce a půl, po 60k km je opotřebená a drhne ve futru. Vinou toho kolísal volnoběh až někdy do zdechnutí motoru. Po zabroušení a zalapování OK, ale ... Náhradní díl jsem našel jen v jednom polském eshopu za 20 euro + poštovné, tzn. po třech revizích cena nového reduktoru :-(

Chci něco na 8 mm vstupní trubku, s výkonovou rezervou. Rozměrově se mi zamlouvá Magic 3 Power, ale kde se vešel současný KME Gold vejde se jakýkoli.

Návrhy?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#2 Příspěvek od ACDC »

V 540 mi léta funguje tartarini. Krmí naprosto spolehlivě už asi čtyři roky. Typ bude , už asi jiný, ale ND stále jsou, koukal jsem..
Odpovědět