Stránka 1 z 1

Napsal: pon 25.08.2014 09:27
od magiccc
Ahoj, na moji X5 e53 4,4i, když s ni jezdim jen 4,5km do práce a 4,5km zpět, tak se mi cca po týdnu vybije baterie. Když s ni jedu do toho nějakou dálku, tak se to vybít nestihne.
Hodně jsem se dočetl o tom ježkovi zákeřným, ale nevím jakým způsobem přesně zlobí. Jestli bere pořád nebo jen někdy atd.
Včera jsem vyndaval jednu pojistku po druhé a nic jsem nenaměřil, akorát u čtyř pojistek po jejich vytažení a připojení ampermetru nebo opětovném zasunutí pojistky zpět se asi probudili jednotky nebo co, proto že začalo svítit světýlko v kastliku a začal "bzučet" ventilátor. Dělali to pojistky 14, 20, 24 a 43. V tu chvíli pojistka od klimatizace ukazuje odběr 0,30mA, když to bzučí, ale po cca 10min. se to zase uspí, světýlko přestane svítit a nikde se nedá nic naměřit
Ježka jsem vyndaval, je tam nějaký od Alcatelu a vypadá dost nově, proti fotkám starých ježků na internetu.
Takže otázka je, jestli to probouzení jednotek je normální, jestli po odemknutí auta má bzučet něco v klimatizaci (větrák se netočí, jen tam něco vydává zvuk).
Jo a automatická klima zesiluje, zeslabuje úplně bez sebemenšího problémů.

Napsal: pon 25.08.2014 13:01
od Falcon
Jo, v klimapanelu je taková pidivrtulka, která se probudí s autem - aby klima znala teplotu v kabině. Když je už ojetá/zaprášená, tak o sobě dává vědět slyšitelným vrčením, které některé uživatele přinutí rozebrat klimapanel a vrtulku vyčistit :)

Napsal: pon 25.08.2014 13:22
od magiccc
Tak tím máme zodpovězené vrčení...
A ten ježek se může vzbudit sám od sebe. Proto že jsme fakt nikde nic nenaměřili.

Napsal: pon 25.08.2014 15:46
od magiccc
...

Napsal: čtv 28.08.2014 19:53
od magiccc
To jsem teda čekal, že by o tom něco mohlo vědět více lidí tady na fóru.. :-(

Napsal: pát 29.08.2014 07:22
od Birkoff
Ano může a v tom je ta jeho zákeřnost. :D Mě třeba "normálně" fungoval - přidával a ubíral intenzitu větráku podle kostiček na klimapanelu, přijedu dom, větrák se zastaví a za hodinu slyším jak normálně jede (připomíná to nastavené nezávislé větrání), otáčky kolísají a pak se třeba ventilátor úplně zastavil. Tohle se opakovalo od odpoledne do rána několikrát (hodněkrát). Ráno samozřejmě auto nenatočíš. Abych se ujistil že je to ježek, začal jsem po zaparkování vytahovat pojistku pro ventilátor a všechno bylo v pohodě. Pak následovala výměna ježka. Starý s pár tlustejma bodlinama nahradil nový (originál) a větším množstvím tenkejch bodlinek.

Napsal: ned 31.08.2014 13:23
od magiccc
Taky jsem začal vytahovat pojistku, ale napětí na baterce vždycky stejně pomalu klesá. Nechápu, že jsem nic nenaměřil na žádné z těch pojistek. Ještě zkusím tohle s pojistkou od rádia, proto že mám špatný kontakt v radiomodulu (občas přestane jít zvuk do repraků), tak jestli tam nevzniká nějaký odběr. A nakonec holt vyndám nádrž od LPG a kouknu se přímo na baterku (je tam stovková Varta kupovaná 2/13)

Napsal: ned 31.08.2014 13:24
od magiccc
Taky jsem začal vytahovat pojistku, ale napětí na baterce vždycky stejně pomalu klesá. Nechápu, že jsem nic nenaměřil na žádné z těch pojistek. Ještě zkusím tohle s pojistkou od rádia, proto že mám špatný kontakt v radiomodulu (občas přestane jít zvuk do repraků), tak jestli tam nevzniká nějaký odběr. A nakonec holt vyndám nádrž od LPG a kouknu se přímo na baterku (je tam stovková Varta kupovaná 2/13)

Napsal: ned 31.08.2014 13:43
od BMWX3
Tak máme X3 a když s tím jezdí žena jen po městě tak už za 14dní je dost znát, že se autu nechce startovat a raději ho dám nabít, což mne docela prudí... nová baterie to nevyřešila.

E91 mi toto nedělá.

a na E46 jsem měl v háji baterku. dokonce jsem ji dal nabíjet a ze začátku nebere skoro nic a po hodině už zatěžuje nabíječku tak, že se začne vypínat vlivem přehřátí a baterie se nikdy nenabije tak aby nabíječka signalizovala plné nabití.


Takže těch šotků evidentně může být víc. Já mám u naší X3 podezření na odběr od Sherloga + slabší alternátor než má E91 která má Start/Stop systém a tak asi dobíjí víc.

Napsal: stř 03.09.2014 16:40
od Falcon
magiccc píše:proto že mám špatný kontakt v radiomodulu (občas přestane jít zvuk do repraků)
Tohle je klasická závada BM24, kterou jsem spravoval už nespočetněkrát. Za 800 tě toho zbavím :)

Napsal: úte 30.09.2014 08:27
od Falcon
A podobné příznaky se samovolným vypínáním umím teď řešit i u modulů BM54, takže je jedno, který radiomodul v autě je.

Napsal: čtv 02.10.2014 17:40
od magiccc
Falcon píše:A podobné příznaky se samovolným vypínáním umím teď řešit i u modulů BM54, takže je jedno, který radiomodul v autě je.
Mám tam tuším ten BM54. Kam ho můžu poslat? A kolik to bude se zpátečním poštovným?

Napsal: čtv 02.10.2014 17:48
od magiccc
Jinak napětí na baterce pomalu klesá i když mám vytažené pojistky od klimy a rádia, ale proud po uspání jednotek na žádné pojistce nenaměřím.
Ještě mi říkal pan co prodává autobaterie, že by to mohl dělat alternátor (i jsem se dočetl, že bývají poruchové), tak jsem ho dnes odpojil, připojil měřák a na displeji proskočili nějaké čísla a zastavilo se to na nule. To samé se děje když po těch kontaktech přejíždím. Objevují se malé jiskry a proskočí na displeji nějakých 0,18mA, ale když s tím nehýbu, tak to nic neukazuje. Kontakty jsou čisté. Nechápu...

Napsal: čtv 02.10.2014 17:49
od magiccc
Jinak napětí na baterce pomalu klesá i když mám vytažené pojistky od klimy a rádia, ale proud po uspání jednotek na žádné pojistce nenaměřím.
Ještě mi říkal pan co prodává autobaterie, že by to mohl dělat alternátor (i jsem se dočetl, že bývají poruchové), tak jsem ho dnes odpojil, připojil měřák a na displeji proskočili nějaké čísla a zastavilo se to na nule. To samé se děje když po těch kontaktech přejíždím. Objevují se malé jiskry a proskočí na displeji nějakých 0,18mA, ale když s tím nehýbu, tak to nic neukazuje. Kontakty jsou čisté. Nechápu...

Napsal: pát 03.10.2014 16:56
od Falcon
magiccc píše:
Falcon píše:A podobné příznaky se samovolným vypínáním umím teď řešit i u modulů BM54, takže je jedno, který radiomodul v autě je.
Mám tam tuším ten BM54. Kam ho můžu poslat? A kolik to bude se zpátečním poštovným?
výpadky BM24 - 800 kaček
výpadky BM54 - 1000 kaček

k tomu poštovné 100 (balík do ruky), adresu posílám v SZ :)

Hrají ti všechny 4 kanály, když to zrovna funguje?