Stránka 1 z 1
Napsal: pon 11.08.2014 12:22
od Risa525
Zdarec kluci, kámoš mi sehnal za hezkou cenu origo svody z M3
3,0i
Co je třeba upravit, aby mi sedly na kábro? Jaký je vlastně rozdíl 3,0 oproti 3,2 (krom děr na lambdy)? Kroucení a průměr se zdá stejné.
Co už víme:
-je třeba upravit X-brace (vadí tam jedna trubka)
-navařit závity na lambdy pro M52 (3,0i nemá lambdy)
-zkrátit trubky na origo 2,8 středovým dílu (svody 3,0 jsou moc dlouhé)
-na motor sednou bez problémů
Prosím o radu nebo doplnění.....díkes

Napsal: pon 11.08.2014 22:53
od MattyX
Ideální je ty svody napojit na celej M3 výfuk - napojení svodů bude trochu oříšek, protože je tam fakt velkej rozdíl v průměru trubek. Tak aby to vůbec mělo smysl a zbytek nefungoval jako špunt by to bylo ideální (kup pak zbytek výfuku od supersprintu a bude to TOP

)
motivační:
https://www.youtube.com/watch?v=bdOyoiuj6bk
Napsal: úte 12.08.2014 13:56
od Risa525
MattyX píše:Ideální je ty svody napojit na celej M3 výfuk - napojení svodů bude trochu oříšek, protože je tam fakt velkej rozdíl v průměru trubek. Tak aby to vůbec mělo smysl a zbytek nefungoval jako špunt by to bylo ideální (kup pak zbytek výfuku od supersprintu a bude to TOP

)
motivační:
https://www.youtube.com/watch?v=bdOyoiuj6bk
díky za názor matty....ten rozdíl v průměru trubek řeším s Allem. Co si myslíš o tom, že díky menšímu průměru se zvýší rychlost odvodů plynů?
Ten supersprint má hustej zvuk

jen nevím jestli je to, co partnerka požaduje

(tišší chod

)
Napsal: úte 12.08.2014 15:04
od Hanz
dělej večer co máš a nějaký svody nebude řešit

) normalně je napoj, ať tam nejsou ostré přechody/hrany a víc to neřeš, M52 není motor "na hraně", takže nějaký změny průměru v řádu pár mm se sériovým zbytkem výfuku nehrajou roli, protože jsou až za těma svodama... až vyndáš ty sériový, pochopíš, proč s těmahle to MUSI byt lepsi

Napsal: úte 12.08.2014 15:08
od Hanz
ke konci se naučil i řadit
