Stránka 1 z 1
Napsal: pon 06.06.2016 09:08
od salamik666
Zdravím, nejdříve jsem jezdil na LPG a auto občas špatně startovalo(studený start) mnoho chytráků po dílnách říkalo, že je to tím LPG, ať to odpojím a nebude to dělat. Samozřejmě jsem na to kašlal a jezdil dál, protože jezdit dálky na benzín, když máte .... Po čase prdla hlava tak jsem jí udělal a schválně nechal odpojit plyn a vše bylo úplně stejné jako při jízdě na plyn, startovalo furt špatně po delších odstávkách(cca 30 min +) jinak no problém. Změřili se tlaky a špatný asi 9 na dvou válcích a v servise padali obří částky a názor radši nový motor než opravovat. Co myslíte? popřípadě kdo něco takového dělal nebo je v obraze, jaká je reálná cena opravy bez pražský přirážky.
Moc dík za odpověď. [/b]
Napsal: pon 06.06.2016 09:18
od Francis
Pokud je to první edice, rok 2006 nebo starší, s motorem M54B30, skutečně vyjde levněji hledat kompletní motor, který se vyskytoval v E46, E39, ...
Bez rozborky nelze určit příčinu, ale pokud jsi jezdil na LPG delší dobu s chudou směsí (vadné lambda sondy) mohly to odnést jen ventily či případně sedla, pak by to spravila repase hlavy.
Napsal: pon 06.06.2016 09:51
od salamik666
Myslím, že od roku 2003-2006(e83). Hlavu jsem právě dělal nedávno a bez změny, studený start pořád špatný(žádné kontrolky nesvítí, nedávno dočasná závada lambdy za katem, ale kat mam vyndanej tak se to asi jen pralo). Jde mi o to,že když mam tu hlavu OK, jestli se nevyplatí oprava, ať to je co to je. Kdyby auto špatně nestartovalo nic ani nevím, výkonově mi přijde stejný, ještě poznatek, když auto vychladne a točím třeba 6 sekund chytne skáčou otáčky jak na par valcu, dam plyn a hned ok a už brblá,ale je opravdu hodně cítit benzín venku i v kabině, pouze při špatném startu, když přijedu třeba na benzínu vrátím se za 10 min tak auto vždy nastartuje bez problému.
Napsal: pon 06.06.2016 10:03
od Francis
Čidlo teploty chladící kapaliny? Kape vstřikovač paliva?
Jízda na velmi bohatou směs může být příčinou smývání olejového filmu ze stěny válce a tento se pak vydře. Když byla hlava dole, kontroloval mechanik stav povrchu válců a vůli pístů ve válcích?
Napsal: pon 06.06.2016 10:20
od salamik666
Francis píše:Čidlo teploty chladící kapaliny? Kape vstřikovač paliva?
Jízda na velmi bohatou směs může být příčinou smývání olejového filmu ze stěny válce a tento se pak vydře. Když byla hlava dole, kontroloval mechanik stav povrchu válců a vůli pístů ve válcích?
Bohužel, to mi mechanik neřekl. Čidla vstřikovače atd nevím jsem laik radši do toho nelezu, ale na palubce nic nesvítí. Z toho co radíte asi nemá smysl polemizovat a rozebrat ho že?

popřípadě můžete mi někoho doporučit kdo přesně určí závadu bez většího rozebírání, jsem praha a praha východ, auto bylo u spousty lidí v průběhu dvou let a každý to sváděl na LPG že bohatý směsi atd atd, už jsem slyšel ledacos, nevím co nebo možná spíš koho vybrat.
Napsal: pon 06.06.2016 10:26
od salamik666
Je to k vzteku, když jsem nechal dělat hlavu u mechanika kterého mi doporučilo pár lidí, že snim jsou spokojeni i s většími opravami a poté zjistíte, že Vás má uplně na salámu, snad neni tak těžké zkontrolovat jednim očkem zbytek částí motoru. Mechanik mi auto předal a řekl že špale jak hodinky, po ujetí 40 km se rozsvitil servis

nevyměnil jednu hadičku tak jsem nu napsal a on at přijedu že mi jí za 1500 vymění, dovezl jsem to jinam a udělal mi to za 900.