Zdravím, nejdříve jsem jezdil na LPG a auto občas špatně startovalo(studený start) mnoho chytráků po dílnách říkalo, že je to tím LPG, ať to odpojím a nebude to dělat. Samozřejmě jsem na to kašlal a jezdil dál, protože jezdit dálky na benzín, když máte .... Po čase prdla hlava tak jsem jí udělal a schválně nechal odpojit plyn a vše bylo úplně stejné jako při jízdě na plyn, startovalo furt špatně po delších odstávkách(cca 30 min +) jinak no problém. Změřili se tlaky a špatný asi 9 na dvou válcích a v servise padali obří částky a názor radši nový motor než opravovat. Co myslíte? popřípadě kdo něco takového dělal nebo je v obraze, jaká je reálná cena opravy bez pražský přirážky.
Moc dík za odpověď. [/b]
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW X3 3.0i USA verze
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to první edice, rok 2006 nebo starší, s motorem M54B30, skutečně vyjde levněji hledat kompletní motor, který se vyskytoval v E46, E39, ...
Bez rozborky nelze určit příčinu, ale pokud jsi jezdil na LPG delší dobu s chudou směsí (vadné lambda sondy) mohly to odnést jen ventily či případně sedla, pak by to spravila repase hlavy.
Bez rozborky nelze určit příčinu, ale pokud jsi jezdil na LPG delší dobu s chudou směsí (vadné lambda sondy) mohly to odnést jen ventily či případně sedla, pak by to spravila repase hlavy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned 05.06.2016 00:00
Myslím, že od roku 2003-2006(e83). Hlavu jsem právě dělal nedávno a bez změny, studený start pořád špatný(žádné kontrolky nesvítí, nedávno dočasná závada lambdy za katem, ale kat mam vyndanej tak se to asi jen pralo). Jde mi o to,že když mam tu hlavu OK, jestli se nevyplatí oprava, ať to je co to je. Kdyby auto špatně nestartovalo nic ani nevím, výkonově mi přijde stejný, ještě poznatek, když auto vychladne a točím třeba 6 sekund chytne skáčou otáčky jak na par valcu, dam plyn a hned ok a už brblá,ale je opravdu hodně cítit benzín venku i v kabině, pouze při špatném startu, když přijedu třeba na benzínu vrátím se za 10 min tak auto vždy nastartuje bez problému.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Čidlo teploty chladící kapaliny? Kape vstřikovač paliva?
Jízda na velmi bohatou směs může být příčinou smývání olejového filmu ze stěny válce a tento se pak vydře. Když byla hlava dole, kontroloval mechanik stav povrchu válců a vůli pístů ve válcích?
Jízda na velmi bohatou směs může být příčinou smývání olejového filmu ze stěny válce a tento se pak vydře. Když byla hlava dole, kontroloval mechanik stav povrchu válců a vůli pístů ve válcích?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned 05.06.2016 00:00
Bohužel, to mi mechanik neřekl. Čidla vstřikovače atd nevím jsem laik radši do toho nelezu, ale na palubce nic nesvítí. Z toho co radíte asi nemá smysl polemizovat a rozebrat ho že?Francis píše:Čidlo teploty chladící kapaliny? Kape vstřikovač paliva?
Jízda na velmi bohatou směs může být příčinou smývání olejového filmu ze stěny válce a tento se pak vydře. Když byla hlava dole, kontroloval mechanik stav povrchu válců a vůli pístů ve válcích?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned 05.06.2016 00:00
Je to k vzteku, když jsem nechal dělat hlavu u mechanika kterého mi doporučilo pár lidí, že snim jsou spokojeni i s většími opravami a poté zjistíte, že Vás má uplně na salámu, snad neni tak těžké zkontrolovat jednim očkem zbytek částí motoru. Mechanik mi auto předal a řekl že špale jak hodinky, po ujetí 40 km se rozsvitil servis
nevyměnil jednu hadičku tak jsem nu napsal a on at přijedu že mi jí za 1500 vymění, dovezl jsem to jinam a udělal mi to za 900.
