Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jakou doporucite baterku - X5 4.4 2003 - vyreseno

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#1 Příspěvek od dogeatdog »

Tak to vypada, ze mi baterka neda vice nez tyden v garazi, takze chci novou. Mohu pozadat o doporuceni, jakou koupit (idealne konkretni typ) a cemu se obloukem vyhnout?
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Killingman »

Vyhni se Vartě ve všech jejích variantách a kup Exide AGM
http://autobaterie.heureka.cz/exide-mic ... 50a-ek950/
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#3 Příspěvek od dogeatdog »

Jen ctyri tisice? Servisak mi onehda rikal ze snad baterka na 4.4 kolem sedmi tisic, ze to potrebuje hodne silnou baterku
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matiz »

A jsi si jisty ze to je baterii a ne autem ? Vsadil bych i boty ze to bude autem. Protoze kdyby to byla baterie, stavalo by se ti to i driv nez po par dnech.
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#5 Příspěvek od dogeatdog »

Me se to stavalo i drive, jenze to X5 jezdila skoro denne. Ted s ni jezdim mene, pres tyden prakticky vubec.
Na spatnou baterku me upozornoval uz i snejk, jenze jsem to pozapomel resit novou.
Otazka je jakou - chci neco dobreho, at mam jistotu.
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#6 Příspěvek od dogeatdog »

Tak mi ted volal mechos, ze snad baterku muzou menit jen v servise, protoze se pak musi auto znovu nakodovat / registrovat baterii.
Ma s tim pls nekdo zkusenosti?

Z jisteho threadu:
**** If you have a NON-AGM battery (white housing) and switch to an AGM (Black Housing) if MUST be PROGRAMMED AND REGISTERED.

****If you are going from a non-AGM battery to another OEM non-AGM battery but it is a different CCA rating then it MUST be REGISTERED

****If you are going from an OEM NON-AGM to the exact spec'd OEM NON AGM then it needs to be REGISTERED
Pokud prohodim AGM za AGM - chapu spravne, ze nic nemusim registrovat?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#7 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já řešil baterku do chrochta zhruba před měsícem, měl jsem tam stříbrnou Vartu 100Ah, vydržela něco málo přes 6 let. Teď jsem dal Boschku S5 100Ah. Aby se nemuselo kódovat, tak je dobrý tam dát to samý, co tam bylo, registraci zvládne i INPA. Ale mám dojem, že E53 nemá IBS, takže není třeba ani registrace ani baterka AGM
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#8 Příspěvek od Don »

Ja si take myslim. E53 je "obycejna" E39/E38... Takze nic specialniho bych tam nehledal.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#9 Příspěvek od dogeatdog »

Ja to vidim podobne, protoze co jsem hledal, tak registrace by mela byt nutna az u e70 od 2007 nahoru.
Ja chci dat presne ten stejny typ (udajne by mela byt AGM), ale potrebuju mit jistotu, ze vymenou neco neposeru.

Muze mi nekdo prosim potvrdit, ze staci vymenit baterii za stejny typ a vsechno je v cajku?
(INPA mam, kdyby bylo potreba se v tom pohrabat.)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

V roce 2003 AGM baterky začínaly, pochybuju, že se do E53 dávaly, bez IBS nevyužiješ její potenciál a bude skoro dvakrát tak drahá, než olověnka a dvakrát tolik rozhodně nevydrží
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#11 Příspěvek od dogeatdog »

Mrknu co tam vlastne je.
Kazdopadne potrebuji vedet, jestli - kdyz koupim baterku s naprosto stejnou specifikaci - to muzu prehodit bez toho aniz bych riskoval, ze neco zprasim, pripadne ze by auto potom dobijelo vic / min nez je potreba.
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#12 Příspěvek od dogeatdog »

Takze po konzultaci se snejkem:

ano, i tyhle vrany uz mely AGM
kodovani ani registrace neni treba, az e70
jinak doporucuje Exide EK950

Problem solved!

PS: at jdou znackove servisy BMW do hajzlu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

- kodovani baterky nemá s IBS nic společného, E65 taky nemá IBS a nakodovat baterku je nutnost.
ale E53 má starou elektriku a baterka kodovat a registrovat nejde

- dej AGM, funguje to líp i ve starých autech, mam ji v E53 i v e46, ty AGM baterky sou všeobecně lepší,

- AGM baterky BMW davalo už od roku 2001 u E65, žadnej rok 2003, některé modely prostě AGM nemaj z duvodu ceny.
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

#14 Příspěvek od dogeatdog »

Diky.
Kazdopadne uz je tam Exide EK950, porizena pred par dny. Byla tam nejaka stribrna klasicka Varta, takze letela za protivykup 15 Euro :D Auto slape jako hodinky.
Jen je voser shazovat nadrz LPG, jeste ze tuhle rozborku kufru neni treba delat casteji.
Odpovědět