Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.02.2016 21:51
od Sweden
Ahoj,

máte někdo zkušenosti s redukcí zásuvky tažného zařízení 13kolíků / 7kolíků ?

Dáte nějaký tip co koupit?

Veškerá funkčnost s redukcí bez problému?

Je to na tátovo Iso,nebude se nic tahat ale spíš jde o to aby za X5 šlo v případě nouze něco zapřáhnout.

Díky :wink:

Napsal: pon 15.02.2016 15:35
od JaraX
normálně jakoukoliv, celkem jedno co, 13 pin má akorát víc funkcí, např dobíjení baterky přívěsu atd.

Napsal: pon 15.02.2016 16:09
od Vlasta

Napsal: pon 15.02.2016 16:15
od Sweden
Ok,diky.

Ja jen aby to vse.fungovalo,svetla apod.je jasn vec ale spis mi jde o ty asistencni veci jak pise Jarda.Napr.v manualu pise ze by auto melo samo regulovat rozlozeni brzdneho ucinku a jednotliva kola v pripade bocniho "rozhoupani" privesu apod.

Neco koupim a uvidime.

Napsal: pon 15.02.2016 16:17
od JaraX
to je v pohodě, to auto i přes redukci pozna že byl připojen přivěs.

Napsal: pon 15.02.2016 16:19
od Vlasta
To rozhoupání určitě neřeší ani 13-ti pólová zásuvka. Na to jsou speciální adaptéry místo klasické žehličky pro upnutí na kouli

http://www.vapp.cz/eshop-data/zapojeni- ... a-taznych/

Napsal: pon 15.02.2016 16:31
od JaraX
ale ty seš taky žehlička, to je Funkce DSC když vlek dostane smyk tak stabilizuje auto tak aby se to srovnalo, no a když máš neorigo tažny nabastleny tak to pak nefunguje tadle funkce.
The trailer stability control system ensures superior stability and safety when towing - and keeps your BMW and trailer steadily on course.

With increasing speed, trailers tend to swing from side to side, and may even swing out of control. This is especially the case for heavier trailer loads or if the weight of the trailer load is not distributed evenly: even at relatively low speeds, a swaying motion can arise. This can destabilise both the trailer and the towing vehicle unless a stabilising measure quickly intervenes.
The trailer stability control system integrated in DSC recognizes the early signs of this dangerous swinging motion. It activates the brakes immediately to slow the trailer down and return stability.
It discerns this danger by constantly monitoring the rotation movement of the vehicle using special sensors.
If these values exceed the safe limit, trailer stability control activates the brakes on all four wheels via the DS hydraulics. Simultaneously, the engine output is reduced. The resulting drop in speed brings the trailer back to stability. As soon as stability is restored, the driver is again in full control of the vehicle's speed. If the Dynamic Stability Control (DSC) system is deactivate, the trailer stability control feature is also deactivated.

Napsal: pon 15.02.2016 16:44
od Vlasta
Na zapojení 13-ti pólové zásuvky platí norma ISO 11446 a oproti 7-pólové je tam navíc zpátečka a stálý a klíčkový + a - Píšu o zapojení pro M1 a N1. Jak je to u N2 a N3 netuším

Napsal: pon 15.02.2016 16:49
od Vlasta
Aha, je to v tom odkazu, pro N3 je to 15-ti pólová zásuvka ISO 1298 a je tam CAN H a CAN L

Napsal: pon 15.02.2016 16:53
od Vlasta
Tady jsou ty stabilizátory pro vleky O2, o kterých jsem psal
http://www.vapp.cz/eshop/stabilizatory/

Napsal: pon 15.02.2016 16:56
od Vlasta
JaraX píše:ale ty seš taky žehlička, to je Funkce DSC když vlek dostane smyk tak stabilizuje auto tak aby se to srovnalo
Víš co je prdel, když se ti rozhoupe vlek, tak je potřeba mírně zrychlit a ne brzdit.

Napsal: pon 15.02.2016 17:04
od JaraX
jj já vím, ale DSC má na to program a DSC narozdíl do řidiče umožnuje brzdit konkrétní kola, takže v tomdle se DSC hodí.
o těch žehličkách vím