Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 00:05
				od josefbry
				Zdárec. Pokoušel jsem se opravit vadné pixely na tachu. Nemusím sna d říkat jak to dopadlo. 

 BMW E53 4.4i Naštěstí mám jedno celé auto jako náhradní díly. Už předtím jsem z toho náhradního vzal MK3 a vyměnil za nefunkční. Po tom co jsem zkurvil tacho jsem vytáhnul i tacho a dal do druhého. Přestali mi fungovat všechny zabezpečovací systémy ABS, ESP atd. Naskočil mi tam stav tachometru ze starého 280000 namísto stavu z nového 172000. Zkoušel jsem otáčení volantu doleva a pak doprava a nic. Koukal jsem pak na display že tam mám i vin ze starého auta. Co může být za problém že mi nejdou ABS atd.
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 00:40
				od vlastnemec
				InstrumentCluster je snad nejdůležitější věc v autě musí se nakódovat do auta a pak Ti to pojede bez toho to nepůjde není to plug and play. Každopádně zůstaň u původních budíků a kontaktuj člena Falcon opraví Ti pixely, další možnost je sám dájí se koupit snad i na Aliexpres ale životnost není dlouhá, tak jdi raději první cestou.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 00:42
				od josefbry
				No to uz je asi pozde zkurvil jsem motorek na stav benalu a motorek na aktualni spotřebu. A jak ses mohl docist tak prave pokusem o vlastní opravu jsem dojebal ten budik
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 01:06
				od vlastnemec
				V tom případě diag kódovat jinak to nepůjde. Ještě můžeš poslat oba budíky a složí Ti z nich jedny.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 01:08
				od josefbry
				Taky problém potrebuji jezdit 

 Takže asi nove kodovani. Na kolik to tak muze vyjit??
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 15:11
				od vlastnemec
				Zaleží na ceníku daného člověka, ve švajcu asi ranec.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 16:41
				od josefbry
				NJ to tady delat nebudu. Pockam az pojedu na cechy
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 17:03
				od JaraX
				ty voe, vy jste všichni koumáci a uděláte víc škody než užitku, ted tady mám auto takovyho co šetřil na přetěsnění ventilvík, udělal si to sám a stálo ho to čidlo VVT 

jinak budíky nestačí kodovat, ještě se musí upravit kilometry v paměti, a u E53 to nejde jinak než hardwarově, tzn to musí udělat "stáčeč" takže jednak si musíš nechat ty budíky stočit a druhak musíš nechat nakodovat a zapsat vin a ZCS
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 19:31
				od josefbry
				Takze??? Kam se obrátit??? Primo na BMW??
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 21:18
				od JaraX
				jo jo na BMW, za 50k  to vyřeší 

kontaktuj uživatele Falcon
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 21:29
				od josefbry
				Uz jsem to zkusil zatím cekam na odpověď :O
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 22:34
				od matiz
				Sice Guru Jara ma smyslu pro humor na rozdavani, ale fungl nove budiky se zarukou stoji podle ceniku v cartecu rovnych 8 697 Kč, takze tech padesat tisic Guru tak trochu prestrelil, evidentne ma prehled -)
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2016 22:38
				od josefbry
				Po me ve svajcu chteji 2500 SF. Takze nakejch 61 000
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2016 00:18
				od matiz
				Jiny kraj -) A nebo chyba v matrixu. Ale evidentne bude nekolik vicero, protoze ted jsem kliknul na jinoumotorizaci a uz je to za 10 700 -) Coz si myslim ze je primerena cena za novy dil.
01 AT-Instrument cluster, uncoded KM/H 1 09/2000 10/2003 62119155820 $562.33
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2016 00:22
				od josefbry
				10 litru bych skousnul
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2016 08:09
				od JaraX
				rozdíl v ceně je jeslti sou to velké nebo malé budíky, já myslím že za 10k sou právě malé, ale stejně je to zbytečná investice
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2016 14:21
				od josefbry
				No pokud to pujde opravit  (za min) samozrejme ze to uprednostnim
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2016 14:27
				od JaraX
				Falcon to opraví 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2016 15:58
				od josefbry
				Pokud se ozve. Zatím ňyc
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2016 17:43
				od matiz
				Opravit jde temer vsechno, otazkouje ale prave za kolik a jaka je s tim prace. idealni stav vzit druhe, "vycistit" 35080, programovani, nakodovat, odjezd. Jenze byt tebou tak bych si zkusil pripojit ty puvodni jestli se ti ty kilaky zapsaly do ews, pokud jsi s tim jezdil, tak mozna i jo, pokud jsi to jen vyzkousel tak mozna ne... 
BMW obcas umi prekvapit a to obema smery, trebas nyni jsem potreboval kousel plastu, v realoem cena 27usd, v cartecu 1500... A neverim ze by na tom meli velkou marzi, bude minimalni, protoze se jedna o malo pouzivany dil...