Stránka 1 z 5

Napsal: ned 07.02.2016 11:05
od JaraX
ptát se na LR foru je trochu mimo, jelikož v jejich očích to auto nemá chybu, tak se zeptám tady jeslti má někdo zkušenosti s Range Roverem předposlední generace, tzn L322 s motorem M62TUB44, zvažuju vyměnit e53 za něco podstivějšího a luxusnějšího,

zajímá mě jelsti má někdo přímé porovnání s E53, postřehy k výbavě atd.

Napsal: ned 07.02.2016 11:39
od Tomasis
Měl jsem asi měsíc k dispozici. Ovšem 4,4 biturbo diesel, ale verzi Autobiography, takže co se týče výbavy, tak nesrovnatelné s čímkoliv. Svezení mnohem luxusnější oproti tvrdé X5 (vzduchový podvozek) a výhled luxus. Chvilku mi trvalo než jsem si zvyknul na kolečko místo klacku, ale je to o zvyku. Jinak spoustu čudlíků stejných jak v BMW, takže ... Ale kalhoty jsem měl stejně zajebané od prahů jako u X5 :lol:

Napsal: ned 07.02.2016 15:08
od Don
Nachylne na ramena, tycky, mechy. Na diffy byla svolavacka. Motor znas i jeho bolesti... vice tomu praska chladic. Jinak je Range Rover a pak jekde hluboko za nim jsou SUV. Skvele auto, jen neni tak spolehlive. Mozna bych rekl ze je i lepsi motor 4,2 od Jaguaru - zivejsi. 4,4 mi na to auto prijde celkem slaba. RR je o nejakych 300-400kg tezsi. Prostor, komfort a svezeni neskutecne. FL od 07 maji L7 a ventilovane zidle.

Napsal: ned 07.02.2016 15:15
od JaraX
na ten s jaguar motorem nemam, X5 taky není vubec spolehliva, takže to maj ty auta stejnyho, stejně jako každy SUV,
žádný dálkový cesty se s tím jezdit nebudou, je to spíš do 100km trasy a na zimní ježdění, jinak vše odjezdím s E66

Napsal: ned 07.02.2016 15:17
od Don
Je to celo-mech, takze vis sam jaky tro je se servise X5, ktera je komplet na vzduchu. Hlavne z toho nesmi moc tect olej :) prsa, vykoupany svicky byvaji dost casto. Kdyz jsem ji kdysi malem koupil tak mi majitel rikal, ze meni tesneni pod ventildeklem kazde dva roky.

Napsal: ned 07.02.2016 15:19
od JaraX
tak servis pro mě problem není,
typicky špatně přetěsněny ventidekl, 90 procent mechaniku to neumí udělat.

s X5 na celovzduchu jsem vždycky jel s ISem a to mi teda pohodlny nepřišlo ani trošku, vždycky to strašně drncalo, nikdy jsem nejel s X5 co ma celovzduch a nema sportpaket

Napsal: ned 07.02.2016 15:20
od Don
Mimo jine tenkrat jsem se rozhodoval mezi RR a E66. RR mi prodali o den pred nosem, ale asi bych spis koupil tu. Jedina nevyhoda v komfortu je hluk od zadnich kol. Jak to neni oddelene :?

Napsal: ned 07.02.2016 15:24
od Don
Prostor vepredu je proti jakemukoliv SUV uplne neskutecny. Doporucuji posedet a projet se. Proto tebe asi idelal, protoze je to skoro vse BMW. A hledej vybavu Vogue (DSP apod. veci to ma)... HSE je docela holota.

Napsal: ned 07.02.2016 17:17
od JaraX
musím si to někde projet a vyzkoušet,
určitě bych bral Vogue, zatím nemužu ani seznam nějaké výbavy, vím že od nějakych let to už má i Logica a dynamic drive, ale na to nemam, ale spíš mi jde o to abych si nekoupil social Vogue a nezjistil že mi tam chybí to to to to.

Napsal: ned 07.02.2016 21:30
od Tomasis
Vím že jsem byl unešený z té obrazovky 2v1, kdy z pozice řidiče vidím stanice a z pozice spolujezdce hraje televize 8) Když se to auto zvedlo uplně nahoru, tak už má člověk pocit jak v náklaďáku. Přijeď do Praglu a můžeš se svézt, ale počítám že Autobiography asi kupovat nebudeš.

Napsal: ned 07.02.2016 22:25
od krestak
:D můžu poradit :) RR je pohodlnější taková lod oproti X5 prostornější větší kufr na mně je ten vzduchovej podvozek moc velká houpačka :( a X5 je svižnější a má větší maximálku :D nedávno porovnáno L322 4,4 2003 proti X5is 2003 :lol:

Napsal: ned 07.02.2016 22:51
od Don
L7, ventil zidle atd. ma jak jsem psal FL

Napsal: pon 08.02.2016 20:03
od kurevtor
Chtel bych se zeptat, kdyz uz tu resite RR... Ten logic u RR dava stejny vykon? Nekde jsem narazil na informaci, ze soundsystemy u RR umi az 1400w? 8O :D
A druha vec - ten podvozkovy ram, neni to nevyhoda?

Napsal: úte 09.02.2016 08:12
od Don
Nevim ktery L7 je v RR, je mozne, ze je prizpusobeny a neni to jen kopie jako u pred FL, kde je DSP z E38/E39.

Napsal: úte 09.02.2016 11:23
od 100RM
Vyborna tema, JaraX mi cita myslienky. V poslednej dobe sa po tejto kare obzeram viac a viac ... Tiez som rozmyslal nad 4,4 do plynu ... U mna to neni uplne aktualne, ale tak mozno do roka-dvoch by som si to vedel predstavit ... A samozrejme Vogue alebo Bio ... Aj ked, najviac sa mi paci Sport, ale to je zas cena niekde inde ...

Napsal: úte 09.02.2016 11:26
od JaraX
sport ale nenabizi tolik komfortu, vybavy a takove funkce

Napsal: úte 09.02.2016 13:48
od Don
Sport je sice hezky zvenku, ale to je tak vsechno.

Napsal: úte 09.02.2016 13:50
od 100RM
Nj, vypada podstatne lepsie jak krabica. A zase popravde, ono vyuzit na normalnych cestach moznosti Off-roadu neni zas az tak bezne :-)

Napsal: úte 09.02.2016 14:16
od JaraX
koukám že je ted moderní kupovat podle toho jak auto vypadá,
offroadové schopnosti neřeším, taky s tím snad do terenu jezdit nebudu, to stojí moc penez :)
jen si porovnej ty interiery, ten sport je takovy plastak, vše ošizené, všude plast, co ma L322 kožené má sport plastové, ten hnusný volant,
ovladač světěl, střední panel, vše vypadá u sportu huř

procvakej si fotky těchto aut

http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/land- ... oFrom=list

Napsal: úte 09.02.2016 14:50
od 100RM
Jj, to je pravda. Sport je krajsi z vonku. Thats all. Ale jelikoz jazdim vnutri, tak Vogue je jasna volba. Da sa najst aj nejaky kusok s Autobiography, ale tak jeden z 1000 ...