Stránka 1 z 1

Napsal: pát 22.01.2016 16:01
od Isachs
Ahoj,
dnes se stala zajímavá věc. Přítelkyně přijela z noční s X5kou a těsně před barákem začalo auto hutně kouřit z obou výfuků najednou. Kouř byl bílý, hustý, štiplavý a smrděl po spálenině (přirovnáním jako když člověk pálí gumu). Takže nejde o vodu, ta má nasládlou vůni a není tak hutná.
Olej se tlačil přes víčko na blok motoru. A kapal na zem ještě i z odvětrávání. A dost ho zmizelo.
Auto nevařilo, teplota vody normální (103°C).
Fridex je naředěn na -25°C. Venku bylo cca -15°C. Auto před problémem ujelo asi 5km. Jak říkám, udělalo to těsně před barákem.
Blikala kontrolka motoru. Diagnostika hlásí vynechání zápalu na více než jednom válci a zároveň všechny válce zvlášť.
Motor má najeto 170 tis. Před 10ti tisíci jsem kompletně přetěsňoval sání, čistil klapku a měnil separátor i membránu + nějaké hadice (občas dříve také zakouřil a zmizel nějaký olej, ale po výměně to ustalo).
Nějaké rady, kde začít?

Napsal: pát 22.01.2016 20:26
od JaraX
a hadice od membraány a separatoru sou pruchozi? resp čistil jsi je když jsi to dělal?

Napsal: úte 26.01.2016 19:54
od Isachs
Je po problému. Byl zamrznutý separátor a motor kvůli tomu málem spáchal sebevraždu.

Napsal: úte 26.01.2016 20:18
od JaraX
jak jsem psal, vypadá to na separator, ale potom je asi voda v oleji že zamrzl