Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 07.01.2016 22:28
od Crazy23
Čaute, auto od poslední opravy (viz E53 N62 probém) najelo cca 5km a to jsem to byl jen projet po poskládání motoráku apod...S úsměvem tedy po vyřešeném problému parkuju auto do garáže a když vylezu ven, tak před garáží brutální louže oleje.. cca 2l... A to tam auto stálo cca 3 minuty na volnoběh..Druhej den jsem sundal dekl pod motorem a zkoumal jsem co se stalo, ve spodní levý přední části motoru ranec poblito, tak jsem to umyl a utřel, nastartoval a sledoval, ale nebyl jsem přes dif schopnej vidět odkud to jde...

Dnes jsem hledal na netu a na youtube je jedno video za druhým asi určitě s mým problémem

https://www.youtube.com/watch?v=AdQUr34voGk

Takže o víkendu půjdeme s Luciferem na věc..

Zajímá mě, jestli někdo víte, co bude potřeba vše odstrojit a co dolu nemusí..Na YT je videí ranec, ale všechno je jen E65/66 a možná E60..
Ale ty nemají vpředu dif, takže to mi moc nepomůže, že..

Když sundáme nápravnici a vše na ní, tak nevíme co s motorem, protože ten sedí na ní.. je tak?

Předem díky za rady

Napsal: pát 08.01.2016 00:24
od Meda
Hele tak to uprimnou soustrast, ja to delal na motoru venku, v aute ani nevim, jestli to pujde.. Kazdopadne musis sundat samozrejme altik a pak jeho drzak, pod kterym je prave tohle tesneni, jeste je tam termostat a vystup do olejoveho chladice. Problem je ve vyndani toho drzaku, aby se ti to povedlo, musis sundat diferak, coz na aute bude asi dost opruz. V kazdym pripade ho musis povolit a alespon kousek odsunout od motoru aby se ten drzak dal povolit/vyndat. A rovnou si v nem vymen olej, nebo aspon dolej, ja mel po 193t km v difu jen cca 2-3dcl oleje :)

Napsal: pát 08.01.2016 00:33
od Snejk
na aute bych se na to vysral a rovnou to vynal a udelal všechno. tohle je o nicem. to zacne zase chcat zachvili nekde jinde

Napsal: pát 08.01.2016 07:23
od Crazy23
Sranda to nebude, s tim počítáme, holt se nedá nic dělat.. Motor ven je taky možnost..a možná to bude i rychlejší, než se s tim trápit jakou dobu na autě..
Jen mě zajímají zkušenosti, jestli se to třeba nedá udělat v pohodě na autě.. My se jen tak něčeho nezaleknem 8) :lol:

Napsal: pát 08.01.2016 08:11
od JaraX
motor si zajistíš zvrchu motorovým držákem a pak mužeš vesele sundat nápravnici, ale je to práce o ničem když ti pak začne chcát ventidekl nebo ti odejdou gufera atd,
motor ven a pořádně přetěsnit, a udělej si rovnou i rozvody na ty X5 jaksi trpí, víc jak sedmy se stejnyma motorama, nevím čím to, ale já už jsem letos v zimě dojezdil a X5 se špatnyma rozvadama tu mam ted 3

Napsal: pát 08.01.2016 10:43
od Meda
Me ty rozvody taky prekvapily, kupoval jsem ji se 193t km po druhem majiteli a uz to chrastilo, takze to neni ojedinely jev? M62 tu mam potkanou na prvnich rozvodech pri 415t, to uz je trochu lepsi vydrz :)

Napsal: pát 08.01.2016 10:51
od Crazy23
Luciferovi na M62TU taky rupla lišta při nějakejch 240tkm myslim..takže ta s 415tkm podle mě musí mít jedny rozvody za sebou

Napsal: pát 08.01.2016 11:09
od JaraX
no zlata N62

Napsal: pát 08.01.2016 11:21
od Crazy23
Tak nějak teď nevim, do je horší :lol:

Napsal: pát 08.01.2016 14:51
od Meda
Kdepak, na tech 415t to byly puvodni podle roku vyroby vyrazenych na listach, ale byly to dalnicni kilometry, takze asi rychle najete..

Mimochodem taky ted resim na N62 problem, nove rozvody, pretesneny motor, trubka, no vse co se dalo kdyz uz byl motor venku a ted mi zlobi pri zahrivani, houpou otacky, kdyz pridam, strili to, ale jakmile se to ohreje, tak OK, semtam je tam nejaky misfire pri pridani plynu, diagnostika pak pise samozrejme spatne zapalovani na ruznych valcich a nejakou neuveritelne dlouze popsanou chybu na lambde, nepodarilo se mi o ni ani nic zjistit, ale podle INPY vypadaji lambdy obe stejne a asi by neodesly obe najednou..

Napsal: pát 08.01.2016 21:05
od Lucifer
Jsou nějaký další potencionalni místa takhle brutálního úniku oleje?

Napsal: pát 08.01.2016 21:32
od krestak
U mně se dost chcal kolem o kroužku na olejovim filtru 8)

Napsal: ned 17.01.2016 21:40
od Crazy23
Tak mam hotovo...Co jsem všechno musel vyndat, to by jste nevěřili :lol:

Napsal: ned 17.01.2016 21:50
od Sweden
Takze nakonec unik oleje pod alternatorem?

Napsal: ned 17.01.2016 21:59
od Crazy23
Yes. Až budu mít chvilku, tak to sepíšu..každopádně týden zavřenej v garáži..rychta

Napsal: ned 17.01.2016 22:01
od JaraX
to je pruser X5tek, všecko tam trvá šilenej čas, u E65 toto těsnění dáváme za 3 hod

Napsal: ned 17.01.2016 22:18
od Crazy23
Přesně tak...kdyby to nemělo přední dif, tak nemam ještě ten den co dělat :roll: hrozný

Napsal: úte 08.03.2016 17:26
od Horajz
Pánové, najde se tu někdo kdo by mohl pomoct nebo udělat podobnou opravu, mám nejspiše podobný problém s únikem, jen ještě nevím kde přesně a nemám moc prostor to zjistit.

Napsal: úte 08.03.2016 17:54
od Crazy23
Ono i když pod to vlezeš, tak není vidět odkud to bleje

Napsal: úte 08.03.2016 18:13
od Horajz
A dá se to nějak poznat? Včera jsem byl na rampě a moc jsem neviděl, to je pravda.