Stránka 1 z 2
Napsal: sob 05.09.2015 08:12
od Bazz123
Mam problem s X5 e53 3.0i V6 r.02
Z niceho nic ji proste nenatocim. Tyden jezdi naprosto bez problemu, a pak proste jeden den je uplne mrtva, jen cvaka relatko.
Koupil jsem teda novou baterku v domneni ze bude spatna, ale problem pretrvava. Proste tyden jezdi bez jakyhkoli problemu a pak jen tak umre. Na kabely chytne az po dlouhe dobe.
V aute mam uz dokonce vse vypnute, svetylka, klimu, radio, ale stale problemy pretrvavaji. Je to dost neprijemne, zvlast pri sluzebnich cestach kdy nevim kde zustanu stat. Z pravidla to dela, kdyz stoji auto pres noc. Behem dne pri standartnim provozu se nestalo ze bych nenatocil.
Napsal: sob 05.09.2015 12:34
od vlastnemec
Jestli cvaká mrkni na startér, zkusit bouchnout do uhlíků, jestli není zaskočené, jak startovalo v poslední době? Jako by nemělo šťávu?
PS: máš R6
Napsal: sob 05.09.2015 13:08
od Bazz123
vlastnemec píše:Jestli cvaká mrkni na startér, zkusit bouchnout do uhlíků, jestli není zaskočené, jak startovalo v poslední době? Jako by nemělo šťávu?
PS: máš R6
Starty nikdy zadny problem. Vzdy na prvni otoceni, bez znamek unavy. Relatko cvaka uvnitr vozu, myslim ze to je klasicky priznak vybite baterky...jen nevim proc se to deje.
Napsal: sob 05.09.2015 15:07
od Crazy23
A není prostě jen baterka na odchodu už?
Napsal: sob 05.09.2015 16:41
od Bazz123
Crazy23 píše:A není prostě jen baterka na odchodu už?
Baterku jsem dal v pondeli uplne novou. Takze aku 100% stav.
Napsal: sob 05.09.2015 21:29
od vlastnemec
No nějak to nechápu, chceš říct že když máš baterku na 100% nastartuješ a když ne tak nenastartuješ? Takže Ti něco vybíjí baterku?
Napsal: sob 05.09.2015 23:38
od Bazz123
vlastnemec píše:No nějak to nechápu, chceš říct že když máš baterku na 100% nastartuješ a když ne tak nenastartuješ? Takže Ti něco vybíjí baterku?
Dnes zkusebne pujcena dalsi baterka z kamaradovi Octavky (74Ah) a nic. Po pripojeni startovacich kabelu, chytlo ihned. Jel jsem to projet cca 15km a po prijezdu uz nenastartoval.
Zda se ze to neco neskutecne zere baterku. Vse uz mam vypnute a porad stejny problem.
Rano dam zpet tu novou 100Ah ktera umrela, mam ji nyni na nabijecce. Tak se uvidi.
Napsal: ned 06.09.2015 10:36
od Crazy23
Zkusil bych postupně odpojovat pojistky a možná se ukáže co to žere :)
Napsal: ned 06.09.2015 11:04
od Jeremy
Já to měl podobně a nakonec byl problém v zapalovací skříňce - začouzené opálené kontakty, výměna 1500,-
Napsal: ned 06.09.2015 15:44
od Bazz123
Crazy23 píše:Zkusil bych postupně odpojovat pojistky a možná se ukáže co to žere

Baterka nabita, pripojena do auta. Chytlo na prvni otoceni klicku. Uvidim jak dlouho vydrzi.
Napsal: pon 07.09.2015 11:08
od Jeremy
Bazz123 píše:Crazy23 píše:Zkusil bych postupně odpojovat pojistky a možná se ukáže co to žere

Baterka nabita, pripojena do auta. Chytlo na prvni otoceni klicku. Uvidim jak dlouho vydrzi.
Takhle jsem to měl přesně já - buď to šlo napoprvé, nebo vůbec. Skříňka

Napsal: pon 07.09.2015 15:37
od Bazz123
Jeremy píše:Bazz123 píše:Crazy23 píše:Zkusil bych postupně odpojovat pojistky a možná se ukáže co to žere

Baterka nabita, pripojena do auta. Chytlo na prvni otoceni klicku. Uvidim jak dlouho vydrzi.
Takhle jsem to měl přesně já - buď to šlo napoprvé, nebo vůbec. Skříňka

Klic je ve skrince pevny, nevycvachtany. Kontrolky reaguji, vse funkcni. Pak nechapu ze s nabitou baterkou chytne hned, to se skrinkou nijak nesouvisi ne?
Napsal: pon 07.09.2015 17:29
od vlastnemec
Každopádně Ti nezávidím hledat, první po čem jdi jsou píčoviny jako neorigo alarm, handsfree, prostě vše co tam někdo dobastlil a nepatří to tam.
Napsal: stř 09.09.2015 12:26
od Jeremy
Bazz123 píše:
Klic je ve skrince pevny, nevycvachtany. Kontrolky reaguji, vse funkcni. Pak nechapu ze s nabitou baterkou chytne hned, to se skrinkou nijak nesouvisi ne?
To vůbec nesouvisí, klíč se strká do zámku a teprve zámek je zastrčenej do plastový skříňky zapalování, kde jsou mosazný srandovní kontakty. Takže pocitem nic nepoznáš..
Já je měl cca po 6 letech stáří auta očouzený a prostě to občas nastartovalo, občas ne. Jen to je jedno možné řešení - nezapomeň na něj, nic víc, nic míň..
Napsal: pát 11.09.2015 15:44
od Bazz123
Bazz123 píše:Mam problem s X5 e53 3.0i V6 r.02
Z niceho nic ji proste nenatocim. Tyden jezdi naprosto bez problemu, a pak proste jeden den je uplne mrtva, jen cvaka relatko.
Koupil jsem teda novou baterku v domneni ze bude spatna, ale problem pretrvava. Proste tyden jezdi bez jakyhkoli problemu a pak jen tak umre. Na kabely chytne az po dlouhe dobe.
V aute mam uz dokonce vse vypnute, svetylka, klimu, radio, ale stale problemy pretrvavaji. Je to dost neprijemne, zvlast pri sluzebnich cestach kdy nevim kde zustanu stat. Z pravidla to dela, kdyz stoji auto pres noc. Behem dne pri standartnim provozu se nestalo ze bych nenatocil.
Prubezne info. Auto zatim startuje a jezdi. Davam tomu jeste par dni a pak se rozhodne.
Napsal: sob 12.09.2015 08:49
od JaraX
kup si někdo za 100kč multimetr at si to mužeš změřit, bez toho je to uplně zbytečny, když ani nevíš jestli ta baterka má štávu nebo jesltli máš někde studenak.
Napsal: pát 18.09.2015 11:58
od Bazz123
Bazz123 píše:Mam problem s X5 e53 3.0i V6 r.02
Z niceho nic ji proste nenatocim. Tyden jezdi naprosto bez problemu, a pak proste jeden den je uplne mrtva, jen cvaka relatko.
Koupil jsem teda novou baterku v domneni ze bude spatna, ale problem pretrvava. Proste tyden jezdi bez jakyhkoli problemu a pak jen tak umre. Na kabely chytne az po dlouhe dobe.
V aute mam uz dokonce vse vypnute, svetylka, klimu, radio, ale stale problemy pretrvavaji. Je to dost neprijemne, zvlast pri sluzebnich cestach kdy nevim kde zustanu stat. Z pravidla to dela, kdyz stoji auto pres noc. Behem dne pri standartnim provozu se nestalo ze bych nenatocil.
Takze. K autu mam dva origo klice. S jednim jezdim stale. Druhy lezi v supliku uplne novy.
Jiz po nekolikate mi auto se starym klicem nenastartovalo. Kontrolky se rozsviti, vse funguje, jen nereaguje na start. Po vlozeni druheho klice, startuje ihned. Kde je problem? Ze by slaba baterka v klici?
Napsal: pát 18.09.2015 12:54
od JaraX
baterka ne, čip v kličku umírá
Napsal: pát 18.09.2015 19:23
od Bazz123
[quote="JaraX"]baterka ne, čip v kličku umírá[
Jaky mam reseni? Lze nejak prehrat kluc popr. objednat novej cip?
Napsal: pát 18.09.2015 20:01
od Falcon
Napiš členovi Fx, ten se klíčemi zabývá doslova na buněčné úrovni.