problem pada do nouzaku
-
calibra2
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: stř 09.11.2011 01:00
-
Mooncalf78
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř 21.09.2011 00:00
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
-
calibra2
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: stř 09.11.2011 01:00
-
vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Dostatečná diagnostika je inpa kde vidíš live hodnoty a spoustu věcí napoví a samozřejmě k tomu diagnostik který něco umí a ne pekař který sundá zástěru a odpoledne kóduje auta, kterých je čím dál více - to jsem trochu přehnal, nevím kam jezdíš, ale viděl jsem v origo servisu borca který měl origo diagnostiku a uměl tak mazat chyby a dělal mistra světa.
-
calibra2
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: stř 09.11.2011 01:00
-
calibra2
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: stř 09.11.2011 01:00
-
vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Klidně to může být prasklí nějaký plastový bazmek od sání až po filtr, dělalo to takhle známému při přidání plynu a hlásil se rail, jak jsi psal pokles tlaku na railu - to Ti ukáže inpa, slabý tlak podávacího čerpadla, čidlo v railu a takhle tady můžu psát do rána, chce to diag a někoho kdo tomu rozumí.
-
calibra2
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: stř 09.11.2011 01:00
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
