Stránka 1 z 1

Napsal: stř 15.04.2015 09:14
od lukas308
Ahoj,
mám takový problém, vždy ráno nebo po delší odstávce (8hodin) auto špatně startuje, startér točí, baterii mám týden novou. Nastartuje vždy až tak na podruhé a svítí oranžová kontrolka motoru, po nastartování zhasne. Po nastartování, když motor vypnu a znovu nastartuji tak naskočí na poprvé.
Tento problém mi přetrvává dva dny, do té doby auto startovalo na cvrnknutí.
Předem všem děkuji za nějakou radu.

Napsal: stř 15.04.2015 09:39
od vlastnemec
Chce to diagnostku, může to být milion věcí, čerpadlem počínaje a snímačem na klice konče.

Napsal: stř 15.04.2015 15:59
od JaraX
vím co to je, ale nevím jeslti se mi to chce prozrazovat :) člověku trvá dlouho než na takovou zavadu přijde, ale není to zavada v elektrice(pokud to teda není cívka),
todle je specialita nepřilíš spohelivého motoru 3.0i

Napsal: stř 15.04.2015 16:07
od lukas308
JaraX píše:vím co to je, ale nevím jeslti se mi to chce prozrazovat :) člověku trvá dlouho než na takovou zavadu přijde, ale není to zavada v elektrice(pokud to teda není cívka),
todle je specialita nepřilíš spohelivého motoru 3.0i
A můžeš mi to prosím prozradit, mám podezření na snímač vačkového hřídele.

Napsal: stř 15.04.2015 16:10
od JaraX
těsnění pod hlavou, mrkni na diag, jeslti je chyba misfire 5 nebo 6tého válce tak je to jasny.
samozřejmě že to chce první diag jeslti tam není nějaka chyba, ale kdyby to bylo čidlo tak bys nemusel čekat několik hodin až nenastartuješ.

Napsal: stř 15.04.2015 16:30
od lukas308
JaraX píše:těsnění pod hlavou, mrkni na diag, jeslti je chyba misfire 5 nebo 6tého válce tak je to jasny.
samozřejmě že to chce první diag jeslti tam není nějaka chyba, ale kdyby to bylo čidlo tak bys nemusel čekat několik hodin až nenastartuješ.
Nemusím čekat několik hodin, auto chytne vždy, akorát když je studené tak točí dlouho, pak chytne hned na poprvé. Takto to trvá již dva dny. Předtím vždy startovalo na cvrnknutí.

Napsal: stř 15.04.2015 17:03
od JaraX
nech si udělat diagnostikou od někoho kdo se v BMW vyzná a ma origo diag a uvidíš.

Napsal: pát 17.04.2015 07:21
od lukas308
Tak včera mi to známý napíchl na diagnostiku a byli tam tři hlášky.
6A - VANOS výfukový vačkový hřídel, sevřený nebo zaseknutý
E3 - Úprava paliva - 1.řada válců, překročen povolený rozsah
80 - EWS přenos/parita
Po vymazání zatím žádná chyba nenaskočila ale auto stále nestartuje tak jak má (studený start).

Napsal: pát 17.04.2015 08:31
od JaraX
todle není origo diagnostika, jak nevidíš i hodnoty za jakych se co stalo, počty chyb apod tak je to naprosto zbytečnost. nech to pořádně zdiagnostikovat, doufam že za tudle diagnostiku si nikdo nevzal peníze

Napsal: pát 17.04.2015 09:42
od lukas308
JaraX píše:todle není origo diagnostika, jak nevidíš i hodnoty za jakych se co stalo, počty chyb apod tak je to naprosto zbytečnost. nech to pořádně zdiagnostikovat, doufam že za tudle diagnostiku si nikdo nevzal peníze
Ne, bylo to zdarma. Bohužel jsem ze Žatecka a tady žádný pořádný mechanik na BMW není, aspoň o tom nevím. Zatím kde jsem byl tak na to čuměli jak kdyby viděli poprvé motor. Tady se opravují jen Renaulty atd.

Napsal: pon 20.04.2015 17:16
od lukas308
Nový poznatek. Dnes jsem ráno přišel k autu a nastartoval jsem hned na poprvé, odpoledne znovu přemlouvání a start proběhl až na potřetí. Ráno bylo 1,5 stupně a odpoledne 17 stupňů, takže auto nestartuje studené a když je venku teplo.
Dnes jsem vyměnil snímače vačky jak na sání tak i na výfuku a počkám tak 4 hodiny a zkusím start. Jinak po výměně snímačů auto je o hodně živější a má větší tah od spodu. Na výfukovém snímači byl olej v konektoru, takže snímač nejspíše někde prosakoval, kolem snímače bylo sucho, takže těsnícím kroužkem to nebylo co je kolem snímače.
Jinak jsem zjistil, že diagnostiku na BMW dělají v Autonagy Chomutov a za kompletní diagnostiku chtějí 890Kč + DPH, takže když to neklapne těma snímačema tak se tam objednám.

Napsal: úte 21.04.2015 18:36
od lukas308
Problém vyřešen, vše způsoboval snímač vačkové hřídele na výfukové straně.
Auto startuje opět na cvrnknutí při jakékoliv teplotě a má i lepší zátah od spodu. Jede jak pila. :lol:

Napsal: úte 21.04.2015 20:27
od Crazy23
Tak super, že jsi vyřešil :wink: Jen bych teda chtěl vidět, jak jede E53 3,0i jak pila :lol: :lol:

Napsal: úte 21.04.2015 21:13
od JaraX
čidla kliky umí udělat peklo.

Napsal: úte 21.04.2015 21:57
od vlastnemec
:D Vidím že jsi můj příspěvek vzal od konce :D

Napsal: ned 12.06.2016 20:53
od pran22
ahoj mam prozbu mam e53 3,0 benzin a dle diagnostiky zasekli vanos co vyjde oprava ? jinak auto jede normalně