Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5M -X5 4.8i

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
pedroargent
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: pát 17.02.2012 01:00
Bydliště: BRNO

#1 Příspěvek od pedroargent »

Ahojte shanim nejake poznatky a zkusenosti s motorem 4.4 555koni vykon oproti beznemu 4.8 vybava spotreba a ceny od r.v. 2007
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

ja osobně bych do toho nešel, radši si kup normalni 4,8i a k tomu M3, ve vysledku to vyjde levněji jak na pořízení tak na provoz a líp se svezeš. co jsem se bavil s jednim zakaznikem s X5M tak do toho narval nehorazny statisice do servisu
pedroargent
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: pát 17.02.2012 01:00
Bydliště: BRNO

#3 Příspěvek od pedroargent »

JaraX píše:ja osobně bych do toho nešel, radši si kup normalni 4,8i a k tomu M3, ve vysledku to vyjde levněji jak na pořízení tak na provoz a líp se svezeš. co jsem se bavil s jednim zakaznikem s X5M tak do toho narval nehorazny statisice do servisu
Co to je M3?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

pul X5 snižený na zem
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#5 Příspěvek od pavproch »

Esli sa o nečem dá říct, že to žere i trávu kolem cesty, tak to sou tihle mastodontí sourozenci X5M a x6M

Test X6M by -pj- tady

Pavla Jandu znám osobně, takže vím, že co napíše o jízdních vlastnostech, to platí... čili jede to jak šlak, ale přitem si to cucne nad padesát.... :idea:

A to už je krapet moc aji na ňa, zarytého petrolheada... :oops:
pedroargent
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: pát 17.02.2012 01:00
Bydliště: BRNO

#6 Příspěvek od pedroargent »

No diky podival jsem se na video ma to ale krasny zvuk. Ta 4.4 i jak ta jede a chova se oproti 3.5D ? Ma to aspon lepsi vybavu\?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

výbava je dle konkrétního kusu, někdo si vybavil 35d jinej si zase nevybavil 50i,
motor 4,4 N63B44 (X5 50i) nedoporučuju, jedná se o dosti poruchový motor
naopak co mužu doporučit je X5 4,8i motor n62b48
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5_%28E70%29
pedroargent
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: pát 17.02.2012 01:00
Bydliště: BRNO

#8 Příspěvek od pedroargent »

JaraX píše:výbava je dle konkrétního kusu, někdo si vybavil 35d jinej si zase nevybavil 50i,
motor 4,4 N63B44 (X5 50i) nedoporučuju, jedná se o dosti poruchový motor
naopak co mužu doporučit je X5 4,8i motor n62b48
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5_%28E70%29
No pokud jsem nasel info tak 4.8i ma "jen"261KW??? to je nejak malo ne?Ja slysel ze benzinove verze maji lepsi a trvanlivejsi motory a taky ze vybava benzinu je daleko vyssi
Jeremy
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 09.12.2012 01:00

#9 Příspěvek od Jeremy »

Já mám 4,8i 2008 a ve výbavě jsem zdědil snad všechno - masáže zadku, odvětrávaný sedadla, střecha, dověry.. 261 kW mi naprosto stačí, stejně nechávám v prachu všechno, na co jsem zatím narazil.
Spotřeba je dlouhodobě 16, ale to s tím M bude ještě horší. Navíc časovaná bomba v podobě turbín.
Já bych neměnil /a měnit nebudu (zvlášť poté, co mi snejk našrouboval CIC)..

Jo a zvuk je totální - na volnoběh je to parádně tichý a jakmile tomu člověk šlápne na krk, tak se rozeřve motorová pila - venku i vevnitř!

Více povídání zde - o V8 až někde ve druhé třetině.. Ale vyplývá z toho dost jasně, že to M fakt ne..
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
pedroargent
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: pát 17.02.2012 01:00
Bydliště: BRNO

#10 Příspěvek od pedroargent »

Jeremy píše:Já mám 4,8i 2008 a ve výbavě jsem zdědil snad všechno - masáže zadku, odvětrávaný sedadla, střecha, dověry.. 261 kW mi naprosto stačí, stejně nechávám v prachu všechno, na co jsem zatím narazil.
Spotřeba je dlouhodobě 16, ale to s tím M bude ještě horší. Navíc časovaná bomba v podobě turbín.
Já bych neměnil /a měnit nebudu (zvlášť poté, co mi snejk našrouboval CIC)..

Jo a zvuk je totální - na volnoběh je to parádně tichý a jakmile tomu člověk šlápne na krk, tak se rozeřve motorová pila - venku i vevnitř!

Více povídání zde - o V8 až někde ve druhé třetině.. Ale vyplývá z toho dost jasně, že to M fakt ne..
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
Diky tobe za info zvlast kdyz to mas doma
FenixCZE-INT04
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: ned 24.05.2009 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od FenixCZE-INT04 »

Pridavam se ... taky 4,8i 261kW a nemam pocit, ze bych potreboval vic. Akorat tu spotrebu nemam tak peknou jako Jeremy (a to to ani nehonim) ... u me je to cca 19 mesto / 11 mimo mesto / 16 dalnice.
HaryXXL
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#12 Příspěvek od HaryXXL »

pedroargent píše:Ahojte shanim nejake poznatky a zkusenosti s motorem 4.4 555koni vykon oproti beznemu 4.8 vybava spotreba a ceny od r.v. 2007
Tady ti nikdo moc neporadí, těch aut v republice jezdí strašně málo a co říká nějaký novinář, i když je to pj, nebo automechanik, na to také opatrně. Svez se a uvidíš! Každému se líbí něco jiného.

Pokud uvažuješ o M-ku - je úplně jedno, o kterém, tak se připrav na velký penízky za benzíny a opravy a pokud nemáš pořádnýho automechanika, tak i na hledání kvalitního servisu. Mně osobně trvalo rok, než jsem našel člověka, který tomu rozumí a nevezme tě na hůl. Obešel jsem řadu autorizovaných i neautorizovaných servisů a zkušenosti byly často velmi negativní. Najít levný a kvalitní servis je v tomhle státě trošku loterie a umění. :)

Je to jako u AMG, prostě ty ceny jsou jinde - jak, co se týče kastle, tak i oprav. Nejde o to, že by se to nedalo odservisovat levněji, ale jakmile s takovým autem přijedeš kamkoliv do servisu, především autorizák, tak tě každej bude chtít napálit, protože ví, že prachy máš. Za druhý neexistuje na to moc druhovýroby, páč ty auta se prodávaj po tisících, ne po statisících, takže často musíš dávat úplně zbytečnou pálku za originální díly, který jsou svalně natažený. Máš prostě auto exota. :)

Osobně bych si na opravy nechal bokem tak 100 až 200 táců (nepočítám do toho benzín a gumy) a pokud to budeš brát hodně na krev, tak nejméně 60 táců měj bokem.

Tyhle auta jsou prostě kasička na peníze...

Jinak svezení bude jak z jiný dimenze. Hodně štěstí.
Odpovědět