Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5M -X5 4.8i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Esli sa o nečem dá říct, že to žere i trávu kolem cesty, tak to sou tihle mastodontí sourozenci X5M a x6M
Test X6M by -pj- tady
Pavla Jandu znám osobně, takže vím, že co napíše o jízdních vlastnostech, to platí... čili jede to jak šlak, ale přitem si to cucne nad padesát....
A to už je krapet moc aji na ňa, zarytého petrolheada...
Test X6M by -pj- tady
Pavla Jandu znám osobně, takže vím, že co napíše o jízdních vlastnostech, to platí... čili jede to jak šlak, ale přitem si to cucne nad padesát....

A to už je krapet moc aji na ňa, zarytého petrolheada...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
výbava je dle konkrétního kusu, někdo si vybavil 35d jinej si zase nevybavil 50i,
motor 4,4 N63B44 (X5 50i) nedoporučuju, jedná se o dosti poruchový motor
naopak co mužu doporučit je X5 4,8i motor n62b48
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5_%28E70%29
motor 4,4 N63B44 (X5 50i) nedoporučuju, jedná se o dosti poruchový motor
naopak co mužu doporučit je X5 4,8i motor n62b48
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5_%28E70%29
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
No pokud jsem nasel info tak 4.8i ma "jen"261KW??? to je nejak malo ne?Ja slysel ze benzinove verze maji lepsi a trvanlivejsi motory a taky ze vybava benzinu je daleko vyssiJaraX píše:výbava je dle konkrétního kusu, někdo si vybavil 35d jinej si zase nevybavil 50i,
motor 4,4 N63B44 (X5 50i) nedoporučuju, jedná se o dosti poruchový motor
naopak co mužu doporučit je X5 4,8i motor n62b48
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5_%28E70%29
Já mám 4,8i 2008 a ve výbavě jsem zdědil snad všechno - masáže zadku, odvětrávaný sedadla, střecha, dověry.. 261 kW mi naprosto stačí, stejně nechávám v prachu všechno, na co jsem zatím narazil.
Spotřeba je dlouhodobě 16, ale to s tím M bude ještě horší. Navíc časovaná bomba v podobě turbín.
Já bych neměnil /a měnit nebudu (zvlášť poté, co mi snejk našrouboval CIC)..
Jo a zvuk je totální - na volnoběh je to parádně tichý a jakmile tomu člověk šlápne na krk, tak se rozeřve motorová pila - venku i vevnitř!
Více povídání zde - o V8 až někde ve druhé třetině.. Ale vyplývá z toho dost jasně, že to M fakt ne..
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
Spotřeba je dlouhodobě 16, ale to s tím M bude ještě horší. Navíc časovaná bomba v podobě turbín.
Já bych neměnil /a měnit nebudu (zvlášť poté, co mi snejk našrouboval CIC)..
Jo a zvuk je totální - na volnoběh je to parádně tichý a jakmile tomu člověk šlápne na krk, tak se rozeřve motorová pila - venku i vevnitř!
Více povídání zde - o V8 až někde ve druhé třetině.. Ale vyplývá z toho dost jasně, že to M fakt ne..
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 120
- Registrován: pát 17.02.2012 01:00
- Bydliště: BRNO
Diky tobe za info zvlast kdyz to mas domaJeremy píše:Já mám 4,8i 2008 a ve výbavě jsem zdědil snad všechno - masáže zadku, odvětrávaný sedadla, střecha, dověry.. 261 kW mi naprosto stačí, stejně nechávám v prachu všechno, na co jsem zatím narazil.
Spotřeba je dlouhodobě 16, ale to s tím M bude ještě horší. Navíc časovaná bomba v podobě turbín.
Já bych neměnil /a měnit nebudu (zvlášť poté, co mi snejk našrouboval CIC)..
Jo a zvuk je totální - na volnoběh je to parádně tichý a jakmile tomu člověk šlápne na krk, tak se rozeřve motorová pila - venku i vevnitř!
Více povídání zde - o V8 až někde ve druhé třetině.. Ale vyplývá z toho dost jasně, že to M fakt ne..
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: ned 24.05.2009 00:00
- Bydliště: Brno
Tady ti nikdo moc neporadí, těch aut v republice jezdí strašně málo a co říká nějaký novinář, i když je to pj, nebo automechanik, na to také opatrně. Svez se a uvidíš! Každému se líbí něco jiného.pedroargent píše:Ahojte shanim nejake poznatky a zkusenosti s motorem 4.4 555koni vykon oproti beznemu 4.8 vybava spotreba a ceny od r.v. 2007
Pokud uvažuješ o M-ku - je úplně jedno, o kterém, tak se připrav na velký penízky za benzíny a opravy a pokud nemáš pořádnýho automechanika, tak i na hledání kvalitního servisu. Mně osobně trvalo rok, než jsem našel člověka, který tomu rozumí a nevezme tě na hůl. Obešel jsem řadu autorizovaných i neautorizovaných servisů a zkušenosti byly často velmi negativní. Najít levný a kvalitní servis je v tomhle státě trošku loterie a umění.

Je to jako u AMG, prostě ty ceny jsou jinde - jak, co se týče kastle, tak i oprav. Nejde o to, že by se to nedalo odservisovat levněji, ale jakmile s takovým autem přijedeš kamkoliv do servisu, především autorizák, tak tě každej bude chtít napálit, protože ví, že prachy máš. Za druhý neexistuje na to moc druhovýroby, páč ty auta se prodávaj po tisících, ne po statisících, takže často musíš dávat úplně zbytečnou pálku za originální díly, který jsou svalně natažený. Máš prostě auto exota.

Osobně bych si na opravy nechal bokem tak 100 až 200 táců (nepočítám do toho benzín a gumy) a pokud to budeš brát hodně na krev, tak nejméně 60 táců měj bokem.
Tyhle auta jsou prostě kasička na peníze...
Jinak svezení bude jak z jiný dimenze. Hodně štěstí.