Měl jsem kdysi Touringa e34, coural jsem se po Alpách a odešla převodovka, zařadí se převodový stupeň 3 a nazdar bazar.
Stalo se to veprostřed Glosgloknerský silnice, s modlitbami jsem dojel domů, akorát při zastávkách jsem zprvu zapomínal že nejde zpátečka, tak jsem musel čekat až nebude nikdo čumět - přece jen tlačit bavoráka - to je k smíchu
Mám tady kousek zavedenou firmu, jedna z prvních co opravujou automaty, když jsem tam přijel šéf prohlásil že oprava = 70tis. Tolik jsem dal za celé auto.
Jel jsem domů, měl jsem tam starou rozstřelenou e32 730i
(myslím že nejlepší řada BMW co kdy vyrobili)
Poměřil jsem manuální převodovku a vypadalo že pujde do e34.
Pasovala i spojka. Tak jsem udělal plotnu 20mm mezi motor a převodovku, rozřezal a svařil kardanky aby to sedělo (nesouhlasily kardany).
Ten Touring jezdil ještě tři roky naprosto bez problémů než odešel motor (hlava)
Jsem vyučenej strojař a jestli se naseru, pustím se i do x5, je mi jasné že nemám knowhow a vercajk ale dokurvím si to s pomocí youtube a bmwfóra raději sám.
