Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 24.03.2016 23:44
od Pater
Nenašel jsem tady nic k tomuto. V různých videiích a testech uvádí, že střechu lze otevřít i zavřít za jízdy do rychlosti 40km/hod. Zkoušel jsem ve 20 zavřít a nic, jen začal blikat na displeji trojúhelníček a ozýval se zvukový signál. Po zastavení se normálně zavřela. Mají to jen někeré nebo se to dá přeprogramovat?
Napsal: pát 25.03.2016 16:18
od Curo
Mě to normálně funguje, ani mě nenapadá, čím by to mohlo být.
Napsal: pát 25.03.2016 17:29
od ZZZZ
Na to se dodatecne instaluje cabrio modul, najdes jich vic na webu. je to zasah uz tak do dost vetche elektriky, radsi na to zapomen
Napsal: pát 25.03.2016 17:34
od pavproch
imho to lze (z výroby) jen u e89 face (od cca 2013)
Napsal: pát 25.03.2016 17:49
od Curo
pavproch píše:imho to lze (z výroby) jen u e89 face (od cca 2013)
Aha, to jsem nevěděl.
Napsal: pát 25.03.2016 23:32
od Tom_e89
má E89 ročník 2012 - předfacelift umí manipulovat se střechou až do zmiňovaných 40km/h...
Napsal: sob 26.03.2016 00:37
od Pater
Mám 2010 a nejde

zas tak často to asi nehrozí využívat, sjedu ke známému s diagnostikou co zjistí.
Napsal: sob 26.03.2016 13:35
od shwaaraa
Jde to do 18 km/h - je to tusim psany i v navodu.
Napsal: sob 26.03.2016 13:39
od pavproch
Mám MY 2009 a nevím - nikdy sem nezkoušel a ani nebudu.... podle mně naprostá kravina manipulovat se střechou za jízdy.
Napsal: sob 26.03.2016 14:30
od shwaaraa
Je to docela ok po praze.. Ale 18kmh je fakt malo, uz se mi stalo, ze jsem na krizovatce sundaval strechu, blikla zelena, ja to nechtel uplne blokovat, tak jsem jel aspon tech 18kmh, jenze jsem je prekrocil, strecha se zasekla, za mnou vsichni nasrani... No vostuda

Napsal: sob 26.03.2016 22:53
od Curo
Těch 40 km je pohoda, protože než se ostatní rozjedou, střecha je dole/nahoře
18 je fakt nic, to je jak stání

Napsal: sob 26.03.2016 23:39
od shwaaraa
Těch 18km/h je tak na rollování po parkovišti bez plynu.. Ono je to na houby už tím, že musíme celou dobu držet ten čudlík. S tím by se v provozu ve 40km/h už jedzilo docela blbě, pač se člověk musí trochu naklonit. P307 umí stahovat do tuším 50km/h, ale snad je u BMW těch 18 km/h vykoupeno alepsoň vyšší spolehlivostí..
Každopádně doufám, že o víkendu stáhnu!!
Napsal: ned 27.03.2016 05:52
od Pater
Zkusím teda jet pomaleji. Jo, uváděl se příklad při stání na křižovatce a náhlém dešti. Stát se může jednou za život nebo vůbec, ale stát za kabrioletem na červené při náhlé průtrži, tak se asi neudržím smíchy
Dneska má být pěkně, tak to asi zkusím.
Napsal: ned 27.03.2016 22:04
od Pater
Tak jsem jel cca 10-15km/h a střecha šla složit. Dnes asi jen 40 km, ve 140 už celkem dovnitř fouká, musím sehnat nějakou pěknou čepici.
Napsal: ned 27.03.2016 22:50
od Centr
Pater píše:Tak jsem jel cca 10-15km/h a střecha šla složit. Dnes asi jen 40 km, ve 140 už celkem dovnitř fouká, musím sehnat nějakou pěknou čepici.
Ahoj, otevření a zavření střechy za jízdy jde nakódovat do 40km/h...což už je celkem použitelné. Je to jedna změna v datech CTM modulu

Honza
Napsal: ned 27.03.2016 22:55
od Pater
Zatím nevím co je to CTM modul, ale snad se k tomu časem dopracuju

Napsal: pon 28.03.2016 19:13
od Centr
Pater píše:Zatím nevím co je to CTM modul, ale snad se k tomu časem dopracuju

Jasný, promiň.. Convertible Top Module - řídící jednotka střechy. Nakódovat otázka 5 min.
Napsal: pon 28.03.2016 19:33
od Pater
díky, je tady někde na stránkách postup jak na to a co je k tomu potřeba?
Napsal: úte 29.03.2016 10:04
od ZZZZ
Já jsem zásadně proti veškerému tuningu. Tohle auto bude jednou kultovní i díky tomu, že vlastně jako koncept s plechovou střechou končí. Na tom autě bude mít po letech největší hodnotu to, že do něj nehrábnul nejakej skodic, jednoduse se tomu rika PUVODNI STAV. Mluvim o horizontu desitek let, pokud mi nekdo neukeca, tak mi nezbyde nez se o nej starat dokud budu stat na nohou. Do bazaru nebo lemplovi bych to asi nedal.
Nicmene todle by mi taky zajimalo. Kdo to umi, kde a za kolik?
Napsal: úte 29.03.2016 10:44
od pavproch
ZZZZ píše:Já jsem zásadně proti veškerému tuningu...... Mluvim o horizontu desitek let, pokud mi nekdo neukeca, tak mi nezbyde nez se o nej starat dokud budu stat na nohou.
Samozřejmě původní stav má své výhody, ale ... ale s pocitem, že by to mohlo "jezdit/vypadat líp" dlouhodobě žít neumím.... takže do teho hrabu jaxfiň... a protože si m4Zlika scu nechat "nafurt", tak mi to, že už není v původním stavu vůbec nevadí.....