Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rozvody E46 M3

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
marko1
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Karlovy vary

#1 Příspěvek od marko1 »

Ahoj, nedávno jsem koupil E46 M3, motor má najeto cca 260 000 km. Tak mě napadla otázka jestli by nebyla načase výměna rozvodů. Máte s tím nikdo zkušenosti, na kolik to cca vyjde a na co si dát pozor? Zkoušel někdo díly z druhovýroby, nebo je lepší koupit jenom origo BMW? Za každou radu díky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Zrovna rozvody, jsou to poslední co by tě mohlo při těchto km trápit. každopádně pro M3 je drtivá většina věcí na rozvody pouze origo BMW ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
marko1
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Karlovy vary

#3 Příspěvek od marko1 »

Samozřejmě po zimě se budou dělat šály na klice, ale když už to bude rozhozený tak mě napadlo udělat rozvody když už mám tolik najeto. Všude slýchám , že u BMW vydrží řetez cca 300 000 km, tak už mám trochu strach
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Zjisti reálný stav a podle toho se zařiď ;) ve finále tomu nemusí nic být ani za 500tis km... samozřejmě můžou být vydřené napínací a vodící lišty - ale rentger po internetu nikdo nemáme :lol: :oops:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
marko1
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Karlovy vary

#5 Příspěvek od marko1 »

MattyX píše:Zjisti reálný stav a podle toho se zařiď ;) ve finále tomu nemusí nic být ani za 500tis km... samozřejmě můžou být vydřené napínací a vodící lišty - ale rentger po internetu nikdo nemáme :lol: :oops:
Jasný chápu :wink: já se spíš bojím o řetěz, aby se nepřetrhnul, na něm asi těžko něco poznám nebo?
Kindl0sch
Registrovaný
Příspěvky: 476
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#6 Příspěvek od Kindl0sch »

Vodící lišty (4ks) - 2.950,-
Napínák - 5.640,-
Řetěz - 3.140,-
Řetěz ol. čerpadla - 1.130,-

a jak na tom pak budou ozubený kola...
Odpovědět