Stránka 1 z 4

Napsal: úte 25.08.2015 07:56
od Corleone2309
Ahoj všichni, poprosil bych o zkušenosti se snížením auta BMW E91 320D 120kw r.v. 2006. Snižoval někdo toto auto pomocí například eibach Pro-kit?
Mám nabídnuto bud Eibach se snížením cca 30mm nebo náhradu za M-paket pružiny KILLEN což je tuším snížení cca o 15-20 mm. Pokud má někdo zkušenost s takto sníženým autem budu rád pokud mi poradí, pomůže. Na foru jsem se dočetl že u těch eibachů to každému klesne jinak, někomu dokonce třeba o 50mm což je už moc pro mě.
Moc děkuji za jakékoliv názory či rady ale jen k tématu.

jinak ještě pro představu zasílám foto výšky auta po výměně předních tlumičů. proto chci snížení provést :D

Napsal: úte 25.08.2015 08:16
od pavproch
tady máš pro představu, jak vypadá e91 snížená vepředu asi 30-35 mm, vzadu o 25mm (štelovák kW V1)

Obrázek

Napsal: úte 25.08.2015 08:55
od xyron
Pavproch: ze jsou ty tvoje kola na obouch nápravách poradne utopeny ?

Napsal: úte 25.08.2015 09:47
od pavproch
eee, ET mají přední přesně podle TP 34mm a zadní jen o 1 mm vedle - 40 mm místo předepsaných 39

Napsal: úte 25.08.2015 09:53
od xyron
To jo, tak jsem to myslel.. ona serie je utopena :)

Napsal: úte 25.08.2015 10:05
od pavproch
OT: na vzhled sere pes.... :twisted: na m4Zlika sem dával podložky 5 mm (př) a 10 mm (z) - taky tam mám kola s ET dle TP a .... vzhled to vylepšilo, to jo, ale.... hlavně neuvěřitelným způsobem to proměnilo jízdní vlastnsoti k lepšímu.... podvozek zůstal tuhý ale přesto mnohem lépe filtruje nerovnosti a výrazně líp sedí v zatáčkách....

Napsal: úte 25.08.2015 10:11
od xyron
Tak jestli podložky znamenají 1) lepší vzhled a 2) lepší jízdní vlastnosti... tak proč ještě otálíš u E91 ? :wink: :wink: :wink:

Napsal: úte 25.08.2015 11:02
od Corleone2309
nejsem si jistej zda kluci resite muj dotaz ale prijde mi ze uplne ne. Jinak e91 bude bez podlozek vzdy utopena

Napsal: úte 25.08.2015 11:14
od pavproch
xyron píše:Tak jestli podložky znamenají 1) lepší vzhled a 2) lepší jízdní vlastnosti... tak proč ještě otálíš u E91 ? :wink: :wink: :wink:
žeby?!?
:twisted:

Napsal: úte 25.08.2015 12:02
od Sweden
Do Pro Kitu od Eibachu půjdu u své e63 taky,zatím jsem na Eibach slyšel více méně samou chválu,ať už ve zlepšení odezvy od podvozku,lepší čitelnost apod.Před e63 jsem měl na e61 přední pružiny H&R -30mm,snížení tak akorát,komfort vůči orig.paketovým pružinám lehce horší,jízdní vlastnosti víceméně stejné.Eibach je prý vůči H&R daleko komfortnější pružina.Co jsem slyšel H&R padne dolu o fous více než Eibach,ale pokud řešíš desetiny milimetrů tak je lepší jít cestou štělováku.To že někomu padne Eibach Pro Kit dolu o 30mm a jinému až o 50mm je blbost,progresivita pružiny je stejná,jediný faktor který na to má vliv je celková váha vozidla/výbava(pokud se teda bavíme o stejném tipu aut,v tvém případě e91).

Napsal: úte 25.08.2015 12:24
od Corleone2309
Dekuji moc za dulezite info. O tom rozmezi snizeni u pro kit jsem cetl na foru e46 kde si dva uzivatele stezovali ze jim predek nebo zadek spadl o dost nize. Tak proto jsem to zminil. Sam si myslim ze pruzina je koncipovana na zatez v mem pripade e91 tudiz ty rozdily nemuzou byt tak rapidni. Milimetry uplne neresim centimetry uz bych musel. Snad se ozve i nekdo kdo jiz pro kit ma na e91 a sdeli mi realne pocity.

Napsal: stř 26.08.2015 21:17
od Corleone2309
A nikdo jiný zkušenost se snížením E91 nemá? Nebo alespoň že by dával pružiny či podvozek M-paket? To už snad někdo dělal? Zkušenosti? Výhody nebo nevýhody? Díky všem

Napsal: čtv 27.08.2015 09:28
od xyron
Mpaket je o 15mm nižší než série... na zemi to rozhodně neleží jako když to snížíš tuningovkama...

Napsal: čtv 27.08.2015 19:52
od Corleone2309
Dekuji moc za dulezite info. O tom rozmezi snizeni u pro kit jsem cetl na foru e46 kde si dva uzivatele stezovali ze jim predek nebo zadek spadl o dost nize. Tak proto jsem to zminil. Sam si myslim ze pruzina je koncipovana na zatez v mem pripade e91 tudiz ty rozdily nemuzou byt tak rapidni. Milimetry uplne neresim centimetry uz bych musel. Snad se ozve i nekdo kdo jiz pro kit ma na e91 a sdeli mi realne pocity.

Napsal: čtv 27.08.2015 20:32
od Francis
Pokud výrobce nabízí stejnou pružinu pro 320i social edition i 335i max extras, nekupuj to.
Pokud je pružina stejná pro coupe i touring, nekupuj to.

Napsal: čtv 27.08.2015 20:50
od xyron
Jj Francis ma recht, muze tam byt i 300kg rozdil...

Napsal: pát 28.08.2015 20:27
od Corleone2309
a ted tedy mate na mysli nekupovat ktereho vyrobce? Eibach ma stejnou pruzinu pro 320i i 335? Nebo to pisete obecne? Je pravda ze peokit jsem videl 320d a 335i ze mely prave snad uplne stejne oznaceni

Napsal: pát 28.08.2015 21:05
od vita11
To je taková obecná poučka, která naznačuje kvalitu toho tuningového podvozku

Napsal: sob 29.08.2015 17:46
od Corleone2309
Dekuji za info tomu i rozumim ale existuje vubec vyrobce kterej by vyrabel snizeny pruziny primo na my auto? Kdyz koupim Mpaket tak bude sice na 320d ale i v teto motorizaci muze byt dle vybavy nejaky rozdil ve vaze.

Napsal: sob 29.08.2015 18:10
od Francis
Při výběru pružin přímo u BMW musíš uvést výbavu, jakou auto má.