Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 04.02.2016 15:36
od Pavel 528
Mam dotaz,zda jste nekdo resil zamlzena svetla u 6er,tedy pricinu,kudy se tam voda dostava...Nez to zacnu rozebirat,nejdrive jsem mel jedno a ted uz i druhe plne vody...
Diky za reakce
Napsal: čtv 04.02.2016 18:35
od Daudgen
U E63,E64 je to vlastnost ne vada....
Napsal: čtv 04.02.2016 19:32
od Pavel 528
hmm,no ale nekudy to tam musi zatikat...tak zda to je mezi prednim plastem ,nebo nekde vzadu,kde se davaji zarovky...
Takze jde o to,ze kdyz se mi to podari vysusit,tak kde to chce pretesnit,aby to tam nebylo za chvili znova....
Napsal: čtv 04.02.2016 19:45
od Tomasis
Vysušíš to razdva normálně za jízdy, když sundáš ten zadní dekl pro výměnu žárovky a chvilku s tím budeš jezdit

Napsal: čtv 04.02.2016 19:50
od Pavel 528
Tak pokud by to bylo,jak pises,tak pak by bylo naopak idealni,aby tam byla nekde dira a permanentne to "vetralo",nez to utesnovat,takto by to vypadalo,ze se to tam vysrazi rozdilem teplot...
Napsal: čtv 04.02.2016 19:56
od Tomasis
Taky to tak je. Když tam ale bude díra, půjde Ti tam prach. Vysuš to jízdou (samozřejmě ve vedru by to bylo lepší) a pro jistotu si na to víko nalep pytlíčky se silikagelem. V každé obuvi je budou mít

Napsal: čtv 04.02.2016 20:05
od Pavel 528
no primo diru bych tam nenechal,ale existuje ventil,ktery propousti jednosmerne vlhkost/pouzivame to u zarizeni,ktere ma byt vodotesne,ale pokud se nahodou neco vysrazi,tak ventil to propusti ven,ale dovnitr nepusti
Ted presne z hlavy nevim,jak se presne jmenuje,ale zitra se na to v praci podivam....
Napsal: čtv 04.02.2016 20:17
od Tomasis
Nejdřív z toho světla musíš dostat tu vodu. Každopádně vím, že nějaké přetěsňování nepomůže

Napsal: čtv 04.02.2016 20:21
od Pavel 528
jasny diky za rady,vyfoukam to vzduchem a fenem...jen je debilni,ze se musi sundavat naraznik,kdyz ty svetla budu chtit vyndavat z auta
Napsal: pát 04.03.2016 06:34
od ManyP
kluci mam 645ci už 4 roky denně s ní jezdím skrz práci takže slunce sníh déšť a nikdy se mi toto nestalo ani v menší variantě (tuk tuk tuk na hlavu i dřevo a vše raději 3x)
a kdysi jsem nad tím přemýšlel proč mě ne a vám jo a chtěl jsem se optat ...
ten komu se mlží světla nemáte náhodou led markery???
ten komu se mlží světla máte nakódované denní svícení dálkama???
mám totiž teorii že led markery svítí ale nehřejí a ty origo žárovky na kroužky jsou 10W halogeny což není málo ... ty celkem to světlo vyhřejí aj v zimě a ty dálkové denní svícení asi taky.
Jinak pokud by jsi potřeboval mám za ty roky naschraňovaných dost antivlhkostních pytlíků celkem hodně.
Napsal: pát 04.03.2016 09:59
od Pavel 528
Operace jiz probehla

jako tragedie,ze se musi sundavat naraznik....
Markery nemam,klasika origo zarovka,denni sviceni mam nakodovane.
Probehlo vysuseni v troube,kompletni zalepeni prednich plexi a pak jsem namontoval goretexovou zaslepku(propousti vlhko jednoim smerem) na viko pro dalkove svetlo..vysledek OK
Dle me proste krehnou ty plexi a mikrotrhlinkama se tam dostane vlhkost.
Napsal: pát 04.03.2016 10:25
od Pavel 528
zaslepky
Napsal: pát 04.03.2016 10:35
od ManyP
mas navod jak zhodit ten naraznik? mam spatny kontakt na pdc ale navod jsem nenasel (moc sem jeste nehledal)
kde se to povoli atd?
na co si dat bacha?
Napsal: pát 04.03.2016 10:53
od Pavel 528
No navod nemam,ale delal jsem to sam a da se to v jednom cloveku,dva na sundani by byli lepsi..
Povolis srouby na bokach blatniku,sundat kryty mlhovek-tam jsou take srouby a pak souby nahore na narazniku a pak uz jde sundat..
Bacha pri sundavani-jdou tam draty k parkovacim cidlum a hadicky k ostrikovacum,tak to neutrhnout a pak uz to jde sundat...
Napsal: pát 04.03.2016 11:04
od ManyP
dik za info (lepsi nez laborovat)
Napsal: pát 04.03.2016 11:11
od Sweden
LED markery nemám,US svícení taky ne,světla bez jakéhokoliv náznaku rosení,ale je pravda že ted moc nejezdím a hlavně mám garážováno.U bývalé e61 stačilo v auto umýt a měl jsem zarošený i mlhovky,ty už naštěstí u e63 nemám
Sundání orig.nárazníku je jednoduché,není se čeho bát,akorát pozor při vyndavání bočních záslepek na spodním grilu,na jedné straně je zaháknutá a druhé straně vydloubneš,chce to trochu citu

Napsal: pát 04.03.2016 11:26
od Pavel 528
jo pravda,na ty srouby pod zaslepkama jsem zapomnel...

Napsal: pát 04.03.2016 11:41
od Sweden
Jak psal Pavel,bacha na ty dva konektory na levé straně,jsou nacvaknutý v nárazníku a kabaly od nich nejsou zrovna extra dlouhý,ať si něco neutrhneš,napravo si vycvakni hadici od ostřiků,pak si nárazník povytáhneš a už se na něm nechá něco dělat.
Re:
Napsal: pon 05.02.2018 10:24
od zddan01
a je to tady, už mě to potkalo, voda ve světle (zatím jen jednom) a samozřejmě voda na mlýn ohledně nedokonalosti E60-64
není to žádná tragédie, světlo se jen lehce zamlží, ale stačí vyjet z garáže, kde je 10°C, jet pár minut v tomhle chladném počasí a je to... když potom otevřu "dvířka" na výměnu žárovky, tak je za chvíli suché... jako první věc, než se pustím do větších akcí, zkusím silikonový olej na těsnění, případné nové těsnění, přijde mi už trochu unavené, pak tu průchodku, sice odstraňuji následek, ale sundavat nárazník se mi hned nechce
Pavel 528 píše:Operace jiz probehla

jako tragedie,ze se musi sundavat naraznik....
Markery nemam,klasika origo zarovka,denni sviceni mam nakodovane.
Probehlo vysuseni v troube,kompletni zalepeni prednich plexi a pak jsem namontoval goretexovou zaslepku(propousti vlhko jednoim smerem) na viko pro dalkove svetlo..vysledek OK
Dle me proste krehnou ty plexi a mikrotrhlinkama se tam dostane vlhkost.
v troubě jsi jen vysoušel, nebo i nějak zapékal? zalepení předních plexi máš na mysli přesně co, prosím? díky moc
ta průchodka je něco takového, předpokládám
https://www.rittal.com/cz-cs/product/li ... D=PRO13008
edit: tak teď už to nabralo grády, vypadá to jako na tom prvním snímku od Pavla 528 a začala mi blikat kontrolka adaptivních světel, takže jednotka v ha.... větrám to v garáži...
bude to asi tak, že ve světle ochlazováním vzniká podtlak a do světla je nasáván netěsnostmi/prasklinkami vlhký vzduch zvenku a vlhkost tam kondenzuje, ten ventil - průchodka vyrovnává tlaky, takže by žádný podtlak neměl vzniknout a když už se tam objeví vlhkost, tak se dostane přes membránu ven... no uvidíme

Re: Re:
Napsal: pon 05.02.2018 23:30
od Pavel 528
zddan01 píše:a je to tady, už mě to potkalo, voda ve světle (zatím jen jednom) a samozřejmě voda na mlýn ohledně nedokonalosti E60-64
není to žádná tragédie, světlo se jen lehce zamlží, ale stačí vyjet z garáže, kde je 10°C, jet pár minut v tomhle chladném počasí a je to... když potom otevřu "dvířka" na výměnu žárovky, tak je za chvíli suché... jako první věc, než se pustím do větších akcí, zkusím silikonový olej na těsnění, případné nové těsnění, přijde mi už trochu unavené, pak tu průchodku, sice odstraňuji následek, ale sundavat nárazník se mi hned nechce
Pavel 528 píše:Operace jiz probehla

jako tragedie,ze se musi sundavat naraznik....
Markery nemam,klasika origo zarovka,denni sviceni mam nakodovane.
Probehlo vysuseni v troube,kompletni zalepeni prednich plexi a pak jsem namontoval goretexovou zaslepku(propousti vlhko jednoim smerem) na viko pro dalkove svetlo..vysledek OK
Dle me proste krehnou ty plexi a mikrotrhlinkama se tam dostane vlhkost.
v troubě jsi jen vysoušel, nebo i nějak zapékal? zalepení předních plexi máš na mysli přesně co, prosím? díky moc
ta průchodka je něco takového, předpokládám
https://www.rittal.com/cz-cs/product/li ... D=PRO13008
edit: tak teď už to nabralo grády, vypadá to jako na tom prvním snímku od Pavla 528 a začala mi blikat kontrolka adaptivních světel, takže jednotka v ha.... větrám to v garáži...
bude to asi tak, že ve světle ochlazováním vzniká podtlak a do světla je nasáván netěsnostmi/prasklinkami vlhký vzduch zvenku a vlhkost tam kondenzuje, ten ventil - průchodka vyrovnává tlaky, takže by žádný podtlak neměl vzniknout a když už se tam objeví vlhkost, tak se dostane přes membránu ven... no uvidíme

V troube jsem jen vysousel....
Svetla jsem jeste v miste plexiskla a cerneho tela olepil lepidlem co je na lepeni celnich skel..
Ta zatka ,co jsi poslal je ono a urcite to pomuze...