házím tu takový obecný dotaz. Jako další auto vážně zvažuji //M6 a to hlavně z toho důvodu že mě strašně láká jeho výkon, zábavnost a vynahradím si tu něco, co mi nedává 750 a ani X5 co mám na zimu. Rád bych s ním jezdil samozřejmě hodně v létě a protože to je auto na léto, padá zde otázka jestli koupit takovou hračku raději v cabriu ?
Nikdy mě to ke cabrium netáhlo, ne že bych je neměl rád, ale v ČR mě ta věc přijde jen trochu bez využití, na druhou stranu protože jsem cabrio NIKDY neměl, nemohu až tak sebejistě soudit, jsou to moje subjektivní pocity.
Pak je tu ale další otázka, zda bych to //Mko tím cabriem trochu nezabil ? Přeci jen je to už trochu jinak postavené a i z bezpečnostních důvodů to je trochu víc hazard u //M se kterým se nejezdí smetánka, bez střechy se s tím pojede JEN pohoda, takže v létě kdy budu takové auto hodně využívat, jej budu využívat kombinovaě se střechy tím pádem zabiju //M možnosti ?
Nebo se ve všem pletu a je to úplně jinak ? Nemám zkušenost proto zakládám tento topic a rád si přečtu názory od někoho, kdo má zkušenosti, nerad bych jen teoretizoval
 Děkuji pánové !
 Děkuji pánové !
 momentálně mám 650 cabrio (najeto jen 25 000 a to jen v létě) a teď ho prodávám, abych pořídil to m6. Přemýšlím takto - kupé - můžu s ním sem tam vyjet i v zimně na drifty na sněhu, je min o 200 kg lehčí, nebude se tak kroutit a floutky s 300 HP necháš daleko rychleji za sebou. Cabrio - dražší, atraktivnější, bez střechy se dá létat velmi rychle - se zástěnou jsem letěl se svou 650 i 270 km/h, ale to už je hukot. Je krásné jet v teple bez střechy, zvlášť krásné v teplé noci. Cabria budou také v lepším stavu (právě vlivem jízd v létě). Ale jak budeš vypadat v zimě, když si budeš chtít vyjet? v případě havárie vystřelují zadní opěrky, ale bezpečnější pro rychlejší jízdu je určitě kupé. Navíc cabrio je těžší. Takže pokud si sem tam nebudeš chtít a kochat se, tak je lepší kupé...
  momentálně mám 650 cabrio (najeto jen 25 000 a to jen v létě) a teď ho prodávám, abych pořídil to m6. Přemýšlím takto - kupé - můžu s ním sem tam vyjet i v zimně na drifty na sněhu, je min o 200 kg lehčí, nebude se tak kroutit a floutky s 300 HP necháš daleko rychleji za sebou. Cabrio - dražší, atraktivnější, bez střechy se dá létat velmi rychle - se zástěnou jsem letěl se svou 650 i 270 km/h, ale to už je hukot. Je krásné jet v teple bez střechy, zvlášť krásné v teplé noci. Cabria budou také v lepším stavu (právě vlivem jízd v létě). Ale jak budeš vypadat v zimě, když si budeš chtít vyjet? v případě havárie vystřelují zadní opěrky, ale bezpečnější pro rychlejší jízdu je určitě kupé. Navíc cabrio je těžší. Takže pokud si sem tam nebudeš chtít a kochat se, tak je lepší kupé...

 
 