Z důvodu koupě SUV nabízím k prodeji svou e46
Přesné typové označení vozidla: BMW e46 330xd
Druh karoserie: touring
Rok výroby: 7/2003 (2007 dovoz I)
Objem válců: 3,0d
Výkon: 150 Kw
Druh paliva: nafta
Barva: Titansilber Metallic (354)
Počet najetých kilometrů: 236000 km
Platnost STK: 10/2016
Cena: 100000 Kč
VIN: WBAEX71080JR74745
Popis výbavy: automatická převodovka Steptronic, ABS, DSC, 4x4, asistent sjíždění z kopce, 6x airbag, isofix, 4x el. okna, el. zrcátka s výhřevem, vnitřní stmívací, automatická digiklima, orig. rádio s cd, aux-in, multifunkční tříramenný kožený volant, loketní opěrka, tempomat, BC, ski bag, orig.alarm, letní sada 17" style 73, dva klíče, palubní literatura, Podvozek bez vůlí, převodovka řadí hladce, brzdí skvěle, bezproblémové starty a jízda, dokódované DRL (denní svícení), zvuk.signalizace odemčení/zamčení, follow me home na mlhovkách. Denně v provozu.
Přehled provedených oprav za mého vlastnictví.
- 7/2014, 195000km - nákup vozu od soukromé osoby.
po koupi: výměna ložiska LP kola, výměna motor.oleje vč.filtru, vzduch.filtru, palivového filtru pod autem, pylového filtru, olejového separátoru.
- 9/2014 - repas xenonových světel, obnovení projektorů, vyčištění, výměna jednotky PP světla. Svití jako nové.
- 1/2015, 209000km - repas automatické převodovky vč. hydroměniče. V garáži mám ještě plnou krabici vyměněných dílů převodovky. Výměna uložení kardanu, zaslepení výřivých klapek (preventivně).
- 2/2015, 211000km - výměna motorového oleje vč. filtru. výměna expanzní nádobky chladící kapaliny (únik kapaliny).
- 11/2015, 228000km - výměna motorového oleje vč.filtru, vzduch.filtru, pylového filtru, výměna všech podtlakových hadiček, výměna PP poloosy, výměna obou termostatů (padala teplota při rychlejší jízdě).
- 3/2016. 236000km – výměna L i P tyče stabilizátoru, výměna LP poloosy, výměna prasklých nerezových výfukových svodů za bezproblémové litinové.
Vše zapsáno mnou v servisní knížce
Popis nutných oprav: výhledově brzdy, kosmetické věci.
Motor: za dobu co ho vlastním bez závad, studené i teplé starty na drc. Na diagnostice korekce vstřiků v normě, turbo tiché. Nekouří. Mezi výměnami oleje není třeba olej dolévat. Rozvody řetězové, u těchto motorů bezproblémové bez nutnosti výměny.
Nedávno objeveny prasklé nerezové výfukové svody, vyměněny.
Převodovka po repasi bez závad.
Podvozek: Brzdám zbývá cca 25%,ale brzdí parádně(silná stránka tohoto modelu), žádné kopání atp. Ramena jsem neřešil, není důvod. Tlumiče OK.
Karoserie: auto bylo dle TP dovezeno někdy v roce 2007 z Itálie, spodek bez koroze, levá strana bez koroze, na pravé straně se objevila koroze lemu př.blatníku i lemu zadního blatníku. Zřejmě bylo v minulosti odřeno a neodborně opraveno.
Interiér: vše plně funkční, všechny tlačítka fungují, sedačky nijak zvlášť opotřebené na svůj věk, jen na zadní sedačce uprostřed cca 5mm dírka. Dodělán Aux-in z rádia pro připojení čehokoli s 3,5 jack. Jsem nekuřák. Chybí roleta kufru.
S autem jezdím denně spíše po městě, na plaubním PC mám dlouhodobý průměr teď v zimě 7,1l/100km, v létě se to ustalí na nějakých 6,5l/100km. Skutečnost je o cca 1-2l vyšší.
Pokud máte dotazy, ptejte se, rád odpovím.
daniel@fincall.cz 603160705
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.