Druh karoserie: Sedan
Obsah: 2497ccm
Rok výroby: 10/1993
Výkon: 85KW (dle TP)
Druh paliva: Nafta
Barva: Articsilber - stříbrná
Počet najetých kilometrů: cca 400 tisíc
Stav vozidla: Velmi dobrý
Platnost STK: 1/2015
Cena: 65 000 Kč
Popis výbavy: El. okna přední i zadní, dvouzonová digitální klimatizace (dodělávaná), tempomat (dodělávaný), přední mlhovky (dodělávané), origo HIFI systém (dodělávaný), zámek zpátečky, alarm a DO (aftermarket), malý BC (dodělávaný), nově obštitý sportovní tříramenný volant s trikolorou, manžeta řadící páky a ruční brzdy s trikolorou, černý strop (dodělávaný), lichtpaket (dodělávaný), zadní sluneční roletka (dodělávaná), loketní opěrka (dodělávaná), samozatmavovací zpětné zrcátko (doděláváno), origo rádio bussines rds (trochu zlobí) obuto na BBS RC 040, 7.5J, ET41 s pneu Altenzo sport comforter 225/45R17, DOT letošní, obuto na jaře nové.
Popis provedených oprav:
2012: nový lak na kapotě, předním nárazníku, obou blatníkách, masce, nové boční blinkry, nové přední a zadní tlumiče, nové zadní pružiny, vyvařeny oba prahy, zadní lemy, nové zadní čelo a nové víko kufru, nová zadní světla s bilým blinkrem, repase alternátoru, nátěr podvozku bitumenem, palivový filtr
2013: přetěsněno vstřikovací čerpadlo, nastaven předvstřik, nové podavací čerpadlo z nádrže, tyčky stabilizátoru meyhle HD, výměnu budíků, nový tlumič výfuku, nové čelní sklo (kamínek)
2014: zaslepeno EGR, přidán tlak na turbu z 0.5bar na 1.1bar (z hodnoty TD na TDS), přidán intercooler z TDS, provizorní zástřik koroze na LP a LZ dveřích, nové přední desky ATE ceramic, repase pístků, nová brzdovka, nová vodní pumpa SKF, nová baterie Exide 100Ah
do 14 dnů budu dělat olej + nové zadní silentbloky na předních ramenech + čepy řízení meyhle HD
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: Drobná vůle v řízení na tyči řízení, blbne rádio, spojka bude chtít v nejbližších měsících vyměnit, pokud se hodně zahřeje je cítit že nezabírá 100%, ale jinak zatím funguje dobře. Přední díly nejsou ideálně spasovaný, něco je druhovýroba a nesedí to jak bych si představoval. Přední světla mají ulámané držáky na blinkry, nefunkční motor sahary. Koupil jsem origo nový předřadný odpor a zjistil jsem, že nefunguje celý motorek. Klima není naplněná. Při větší nerovnosti se vypne tempomat (někde není 100% kontakt), řídící vstřik nepatrně rosí.
Poznámka: Jedná se o přestavbu na TDS, chybí pouze přeprogramovat jednotku na hodnoty TDS. Intercooler a tlak na turbu je již stejný jako v TDS. Motor jede perfektně, turbo bez vůle, Olej měněn každých 11tisíc kilometrů, s olejem vždy měněn jak olejový tak pylový filtr. Ježděno každý den na delší vzdálenosti, převážně okreska a dálnice. U mě pouze ruční mytí, nehoněno za studena, turbo dochlazováno. Žádné řádění na letišti a pod. Auto dostávalo maximální péči, spousty originálních dílů, druhovýroba pouze od renomovaných výrobců a dovybavil jsem ho do velmi zajímavého stavu. Bylo kupované jako bourané na zadek, nechal jsem to narovnat, 2/3 kastle jsou nově olakovány, bohužel rozdíl laku je vidět. Chtěl jsem letos dolakovat i všechny 4 dveře a střechu. Velmi pohodlné auto, dlouhodobá spotřeba 7l/100km, jede moc pěkně. Zbavuju se ho s velmi těžkým srdcem. Auto od velkého fandy. Vše OEM, žádný tuning. Více asi osobně.
Ekopoplatek neuhrazen, plní EURO 1, tzn přepis + 5000 Kč
Cena bez kol - 10 tisíc. O ceně se nehodlám bavit jinak než osobně u auta v rozumných mezích. Zmiňované "závady" nejsou důvodem ke slevě. Bazary nevolat. Jen do dobrých rukou, na prodej nespěchám, když se neprodá, budu dál spokojeně jezdit. K autu po dohodě přidám i pár ND, nějaké zadní tlumiče, klimakompresor a pár drobností co najdu.
K autu faktury za posledních cca 5let (něco ještě od minulého majitele) + výpisy ze 3 technických kontrol

Kontakt: kuchynka@bezhacku.cz, tel.: 724 213 832
Auto k vidění Polepy u Litoměřic, Kozomín, Odolena Voda, kdekoliv mezi těmito místy + na regionálních BMW srazech v Praze.
Fotky a kompletní příběh auta na http://www.petrkuchynka.cz/bmw.php?site=bmw
Poprosím bez OT o ceně. Platí do smazání. Je dost možné že si to rozmyslím



