ahoj klubáci
Chtěl bych poradit. Zatoužil jsem po e36 M3 ale kluci mě s ní strašej že je to žrout peněz. Měl jsem zatim jen r6 2,0 a 2,5 a možnost svézt se ve 2,8. Všechno jsou to velmi spolehlivé motory až na občasné blbnutí vanosu ale jak je to s M3. Prej se po každých 10 tis. musej seřídit štely proto¨že tam prej nejsou hydra a že prej po 100tis musí auto na GOčko apod. Jaká je pravda. Navíc váhám mezi 3,0 a 3,2
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e36 m3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hledáš základní info, který když si projdeš sekci Mpower najdeš 
Co se týče zdvihátek tak je to myslim po 40ti by se měla dělat kontrola zdvihatek - to ale neznamená žě budou potřeba některý měnit
Spolehlivost motoru je závyslá na tom kolik péče mu kdo věnoval... jasná historie a prokazatelně dobrý stav motoru jsou docela zásadní věci na který se zaměřit (Zbytek se dá opravi či vyměnit za normální peníz relativně ale do motoru je všechno sakra drahý...) jsou motory který klekly ve 40tis km a taky mají některý 250 a celkem fungujou ještě dobře

Co se týče zdvihátek tak je to myslim po 40ti by se měla dělat kontrola zdvihatek - to ale neznamená žě budou potřeba některý měnit

Spolehlivost motoru je závyslá na tom kolik péče mu kdo věnoval... jasná historie a prokazatelně dobrý stav motoru jsou docela zásadní věci na který se zaměřit (Zbytek se dá opravi či vyměnit za normální peníz relativně ale do motoru je všechno sakra drahý...) jsou motory který klekly ve 40tis km a taky mají některý 250 a celkem fungujou ještě dobře

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance