Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 E53 3.0iA - 179 000 Kc

Pouze vozidla BMW!
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Joshuax »

Předmět: BMW X5 E53 3.0iA

Přesné typové označení vozidla: BMW X5 E53
Druh karoserie: SUV (kombi)
Obsah: 2979ccm
Rok výroby: 12/2000
Výkon: 170KW
Druh paliva: Benzín
Barva: seda metaliza
Počet najetých kilometrů 267000km
Stav vozidla: Odpovida stari (hezke velke auto, ale nebudu psat vyborny stav, ktery uvadi kazdy a v realu je auto skoro v rozpadu....)
Platnost STK: 07/2015
Cena: 179 000 Kč (rychle jednani 170 000Kc)
Popis výbavy: standard u X5, xenony, tazne do 2300 Kg, folie na sklech (ATEST), dvouzonova digi klima, parkovaci senzory, CD changer, webasto (nezavisle topeni), cerny interier v kuzi, tempomat, el. volant, el. zrcatka, el. sedacky (3. pameti pro ridice / nastaveni dle klice atd...), navigace, nastupni prahy, hagusy atd...
Popis provedených oprav: zadni silentbloky, termostat, koleno sani pred skrtici klapkou, snimac brzdoveho pedalu, cidlo ABS (leve zadni)
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: n/a (opravuju vse ihned po zjisteni)

Mozno i s 17" zimni sadou kol + 10 000 Kc.

Kontakt: joshuax@vgos.cz , ICQ: 136895163

Prodavam, protoze mi jiz nevyhovuje. Koupil jsem ho puvodne manzelce, aby se ji tam vesel kocarek, ale nikdy se s nim uplne neszila, dnes jiz kocarek nepotrebujeme, takze jezdi malym autem (Aygo). Jelikoz mam sluzebak (a 2 dalsi vlastni vozy), tak X5 vetsinou jenom stoji. Jsem modelar a nevejdou se mi do toho letadla, takze ho v zasade nepouzivam ani k soukromym cestam. Proto prodavam a planuji nakup E61, mozna i vymena za tento model. Motorizaci nepreferuji asi zadnou, ale asi diesel v manualu, mel by slouzit na delsi cesty.

Vecne tema - Benzin vs Nafta
A proto jsem se setkal se zajimavymi nazory, ze kdyby to byl diesel, tak by to treba slo, tak prikladam svoji anabazi toho, jak jsem dal prednost benzinu pred dieselem.
Diesel je prima, jezdi to za mensi penize, coz se na prvni pohled muze zdat jako vyhoda, jenze vsechno ma sve pro a proti. Kdyz je auto nove, je situace ponekud odlisna, nez kdyz je patricne ojete. Cim starsi auto je, tim vice veci na nem odchazi, to vsichni zname, BMW neni vyjimkou a kdyz budu porovnavat jenom motory a veci s nima spojene, vychazi mi investice do vstriku a turba jako neprijemnejsi investice, ktera prijde naraz, nez kdyz si zaplatim stejne penize prubezne ve spotrebe paliva.
Tim se mi nejak smazala ta zasadni vyhoda dieselu, ale mame tu jeste dalsi faktory. Auto to neni uplne male a ono je tak nejak jedno jestli pojede za 10 nafty, nebo 13 benzinu (po prazskem okruhu jezdim do prace pod 11 litru, do inveltu jsem dojel dokonce pod 10 litru, ale to jsem zkousel jak nizko se s tim da jit :) ), obe hodnoty jsou uz nadstandardni u trilitroveho motoru, ale adekvatni vaze a povaze vozidla.
Co se ale stane, pokud mekomu ve vlade svihne, nebo dojde zase k nejake zivelne pohrome typu hurikan katrina a opet zdrazej ropu ? Projevi se to na zvyseni cen jak benzinu, tak nafty, jenze tady prichazi ta dalsi alternativu, kterou je napriklad E85, nebo LPG. benzinovy motor jde relativne jednoduse a relativne levne prestavet (investice do LPG se vrati za 9 mesicu pri prujezdu 30 000km/rok), s dieselem takove moznosti nejsou. Sam jsem se pro prestavbu nerozhodl, nepovazoval jsem to za nutne, preci jenom jsem se spotrebou toho motoru smiren i spokojen, neni to oktavka, nejezdi to jako oktavka, takze to ani nezere jako oktavka :)
Navic v zime je prijemnejsi benzin, nezli nafta. Ac obdaren u sveho firemniho vozu Mercedes Viano 3.0 nezavislym topenim, proklinal jsem kazde studene rano, protoze nezavisle topeni sice auto krasne vyhreje, ALE MUSI SEPNOUT !!! Coz se bohuzel v drtive vetsine pripadu pod -10°C nepodarilo. Ceska nafta mozna dostacuje na nastartovani motoru, ale zamrza v potrubi nezavisleho topeni, takze mi bylo cele nezavisle topeni vlastne k prdu.... U X5 toto neresim, nestalo se mi, ze by mi v benzinaku topeni nezafungovalo v jakekoliv teplote. Mozna to je dano i konstrukci, ale logika veci mluvi jasne, benzin je v zime proste benzin a nafta ho nepredci ;)

Prikladam seznam vybavy:
Obrázek
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Joshuax »

Fotky z doby, kdy se auto aktivne pouzivalo, krasne ciste a hyckane ;)

Kola zimni 17"

Obrázek

Kola letni 18" (kola byla pred autem jenom polozena, ale pro predstavu staci - aktualne jsou na aute)

Obrázek
Odpovědět