Stránka 1 z 2
Napsal: ned 06.01.2013 14:24
od Roman11
Přesné typové označení vozidla: BMW 523i e39
Druh karoserie: sedan
Obsah: 24xxccm
Rok výroby: 06/1996
Výkon: 121kw
Druh paliva: Benzín
Barva: zelená metalíza
Počet najetých kilometrů 205000km
Stav vozidla: na opravu nebo na díly
Platnost STK: propadlá
Cena: 28000kč
Popis výbavy: 2x airbag, př.okna v elektrice, zrcátka v el., střešní okno, tempomat, centrál, origo radio, manuál
Popis provedených oprav:nový termostat
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:načaté tesnění pod hlavou, horší přední náprava, kosmetické vady.
Poznámka: Při rychlém jednání sleva…
Kontakt:tel. 728650941 meil-
autolakyparizek@seznam.cz
Foto:
Napsal: ned 13.01.2013 16:40
od Spirt
Tak tenhle ˇkram´ koupil kamoš před 4dny,v brně od dvou borcu s tim ze jen prohodit tesneni,ze hlava ok,nakonec po komplektni go hlavy,novem tesneni,termostatu atd...zjistil ze je totalně ztrhanej blok motoru a hlava nejde utahnout na 5 sroubech...dejte si na ne bacha,dva mlady curaci!

Napsal: ned 13.01.2013 17:32
od vladymat
Co se ale taky za takový peníze mohlo čekat?

Napsal: ned 13.01.2013 17:50
od loyd-krismas
minimálně FÉR jednání... napíšu, na náhradní díly, motor v háji a taky to někdo koupí. Takhle je to hnus.

Napsal: ned 13.01.2013 19:13
od Flyshit
To koupil Péťa Čermák ne? Me taky pravé říkal ze vymění těsnění pod hlavou jenom.... Takže motor je na šrot jo?
Napsal: ned 13.01.2013 20:38
od Filozof
ikdyž je to šrot tak koupim motor za 8mičku a neřešim
Musí tam bejt více věcí v prdeli ... kvuli motoru by to nikdo takto levně nenabízel
pokud je ko i vše ostatní jako brzdy tlumiče spojka a další je to na repas všeho a to je pak klidně 60-80tisic.... takže bych byl opatrný
Napsal: ned 13.01.2013 21:12
od Ivo
No koupil jsem před par lety tady také 523i a bylo to to samé musel jsem nechat udělat hlavu těsnění a i ty stefty a dodnes jezdí. Jen cena byla 9000kc ale se zárukou.
Napsal: pon 14.01.2013 00:03
od kalashnikow
Chlapi, cena je sice adekvátní, podle toho, co autor píše v inzerátu, ale realita pak bývá jiná, když se člověk přijede podívat, jinak, nejsem si jist, ale myslím, že nedávno bylo na prodej a nyní zas, možná je to jen auto "svezu se, zamachruju a prodám dál" akorát se asi někomu po.....
Jinak ten kámoš, jak je psané v prvním příspěvku jim auto vrátil, nebo ho má s oddělaným motorem ?
Napsal: pon 14.01.2013 08:13
od Flyshit
No ja když jsem s nim v sobotu mluvil s tím co to koupil,tak mi říkal ze to ma v dílně rozebrány a ze bude měnit těsnění pod hlavou....to asi ještě netušil ze je ten motor na sracky.....
Napsal: pon 14.01.2013 11:38
od RedBaron
Hoši, proč si dělat hlavu s děláním hlavy, když se nechá druhej motor sehnat za bůra, každej je skoro nesmrtelnej pokud to někdo neodmrší za studena, přehodit a po víkendu jezdit?

Napsal: pon 14.01.2013 14:26
od Kindl0sch
jo M52B25 za bůra...taky jsem jednu zažil,3 písty upálený hrany a vydřený stěny válců...
Napsal: pon 14.01.2013 22:40
od kalashnikow
Je to tak, chce to slyšet nebo natrefit na poctivce, kterej ti neprodá mršinu.
Sorry za inzerát, ale kdyby byl zájem, mám nekompletní 523i na prodej, motor libový.
Napsal: pon 14.01.2013 22:53
od RedBaron
Kindl0sch píše:jo M52B25 za bůra...taky jsem jednu zažil,3 písty upálený hrany a vydřený stěny válců...
Jo, taky jsem koupil jednou tvrdej rohlík za cenu měkkýho, ale to už chce talent nebo blbou chvilku, si ho ani nezmáčknout a nebo potom toho, kdo to prodával.
Potkal jsem mraky bavoráků .23i a snad žádnej z nich neodešel na motor, je to totálně spolehlivá dvaapůlka podladěná na výkon o 20 let zpět a kromě debila typu nastartování v -10°C a okamžitýho minutovýho burnoutu v omezovači vydrží skoro všechno, i třikrát po sobě vyvařit vodu skoro dosucha.
Navíc nikdy nevěřím motoru, kterej nesložila továrna a ve kterým už se někdo tady z banánistánu hrabal. Z nějakýho důvodu jich 99% kolem mě šlo v takovým případě za pár tisíc, v lepším případě pár desítek tisíc km do hajzlu, ať už to dělal starej dědek šmat z mototechny, origo servis BMW, takzvaní //M kabrňáci, Křemílek a nebo Vochomůrka.
Napsal: úte 15.01.2013 08:04
od Filozof
Nevím co řešíte ....střelená E39 na prdel bude za 10k a motor je v pořádku ...přehodit a jezdí se dál... Nebo koupit od někoho kdo přestavuje auto jen motor. Je jich milion asi bych se v tom nehrabal...
Spíše jestli bude stav auta na ježdění nebo celou generálku ...to tady nikdo nevíme ...za ty prachy ...těžko říci...jak jsem psal výše motor je to nejmenší vyměnit.
Co tlumiče,spojka,brzdy,podvozek, výfuk a dalších x věcí na autě v jakém je stavu ? ? ?
Napsal: úte 15.01.2013 10:11
od Spirt
Je to v garazi,zkusime to prevlozkovat a uvidime...jsou to svine
Napsal: úte 15.01.2013 10:32
od upirveliky
ja bych se na to vyprd a rozprodal to na díly. 30 za to dostaneš zpátky určitě a poohlínul bych se po něčem lepším. rozporcovávat celej motor, investovat do něj mraky peněz a času a steně budeš mít ve finále auto co má v prdeli nápravy atd..a vyjde tě stejně na 50 minimálně.
Napsal: ned 20.01.2013 18:55
od fabledwarrior
Omlouvám se že to píšu sem, ale dá se svařit hlava na M52B25? Našel sjem jednu a píše tam že je ruplá hlava, ale že není třeba výměna, že dohodí za 3ku svaření :-O Tak nevím tedy:D
Napsal: ned 20.01.2013 20:06
od Tomas-BMW
Kdyby byl zájem, tak mám na prodej komplet motor M52B25 za 12000kč. Zatím je ještě v bouraném autě a lze vyzkoušet, super stav. Bližší info v SZ.
Napsal: pon 21.01.2013 10:25
od RedBaron
fabledwarrior píše:Omlouvám se že to píšu sem, ale dá se svařit hlava na M52B25? Našel sjem jednu a píše tam že je ruplá hlava, ale že není třeba výměna, že dohodí za 3ku svaření :-O Tak nevím tedy:D
Můžu jen dát doporučení. Opět je to pokus, protože i když se to svaří dobře, tak ten motor už nikdy nemá tu odolnost a výdrž jako ten s celistvou a nikdy nevařenou hlavou. Jednou vařená hlava už nečeká až ji někdo dá pokouřit za studena nebo až se vyvaří voda. Od takového motoru stačí chtít podat plný výkon v parném létě i na zdravé chladící soustavě a stejně to může znovu rupnout, se zapnutou klimatizací tuplem.
Za trojku je svaření, pak se hlava z řadové šestky vždycky musí ubrat broušením a natlakovat, koupit těsnění a doporučuju i nové šrouby. Pak těsnění na výfuky a na sání a něco za práci. Pokud nebudeš dělat sám, pak se asi dostaneš poměrně blízko ceně jiného zdravého motoru.
Na pojížďky po republice budiž s vědomím, že budu auto šetřit abych tomu předešel, ale třeba na dovolenou k moři už bych s takovým autem nikdy nejel a vždycky bych preferoval přehození jiného, zdravého motoru. Ale to je samozřejmě na uvážení majitele, co s tím nakonec udělá.
Napsal: pon 21.01.2013 13:59
od kalashnikow
Souhlas, mimochodem někde v Náchodě to svařují okolo 1500,- KČ.