Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 523i e39 sedan-28000,-kč
Přesné typové označení vozidla: BMW 523i e39
Druh karoserie: sedan
Obsah: 24xxccm
Rok výroby: 06/1996
Výkon: 121kw
Druh paliva: Benzín
Barva: zelená metalíza
Počet najetých kilometrů 205000km
Stav vozidla: na opravu nebo na díly
Platnost STK: propadlá
Cena: 28000kč
Popis výbavy: 2x airbag, př.okna v elektrice, zrcátka v el., střešní okno, tempomat, centrál, origo radio, manuál
Popis provedených oprav:nový termostat
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:načaté tesnění pod hlavou, horší přední náprava, kosmetické vady.
Poznámka: Při rychlém jednání sleva…
Kontakt:tel. 728650941 meil- autolakyparizek@seznam.cz
Foto:
Druh karoserie: sedan
Obsah: 24xxccm
Rok výroby: 06/1996
Výkon: 121kw
Druh paliva: Benzín
Barva: zelená metalíza
Počet najetých kilometrů 205000km
Stav vozidla: na opravu nebo na díly
Platnost STK: propadlá
Cena: 28000kč
Popis výbavy: 2x airbag, př.okna v elektrice, zrcátka v el., střešní okno, tempomat, centrál, origo radio, manuál
Popis provedených oprav:nový termostat
Popis nutných oprav, nebo nedostatků:načaté tesnění pod hlavou, horší přední náprava, kosmetické vady.
Poznámka: Při rychlém jednání sleva…
Kontakt:tel. 728650941 meil- autolakyparizek@seznam.cz
Foto:
- Přílohy
-
- více foto meilem
- 19649609.jpg (39.01 KiB) Zobrazeno 3049 x
-
- 19649609.jpg (39.01 KiB) Zobrazeno 3049 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 697
- Registrován: ned 24.10.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
Chlapi, cena je sice adekvátní, podle toho, co autor píše v inzerátu, ale realita pak bývá jiná, když se člověk přijede podívat, jinak, nejsem si jist, ale myslím, že nedávno bylo na prodej a nyní zas, možná je to jen auto "svezu se, zamachruju a prodám dál" akorát se asi někomu po..... 
Jinak ten kámoš, jak je psané v prvním příspěvku jim auto vrátil, nebo ho má s oddělaným motorem ?

Jinak ten kámoš, jak je psané v prvním příspěvku jim auto vrátil, nebo ho má s oddělaným motorem ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Jo, taky jsem koupil jednou tvrdej rohlík za cenu měkkýho, ale to už chce talent nebo blbou chvilku, si ho ani nezmáčknout a nebo potom toho, kdo to prodával.Kindl0sch píše:jo M52B25 za bůra...taky jsem jednu zažil,3 písty upálený hrany a vydřený stěny válců...
Potkal jsem mraky bavoráků .23i a snad žádnej z nich neodešel na motor, je to totálně spolehlivá dvaapůlka podladěná na výkon o 20 let zpět a kromě debila typu nastartování v -10°C a okamžitýho minutovýho burnoutu v omezovači vydrží skoro všechno, i třikrát po sobě vyvařit vodu skoro dosucha.
Navíc nikdy nevěřím motoru, kterej nesložila továrna a ve kterým už se někdo tady z banánistánu hrabal. Z nějakýho důvodu jich 99% kolem mě šlo v takovým případě za pár tisíc, v lepším případě pár desítek tisíc km do hajzlu, ať už to dělal starej dědek šmat z mototechny, origo servis BMW, takzvaní //M kabrňáci, Křemílek a nebo Vochomůrka.
Nevím co řešíte ....střelená E39 na prdel bude za 10k a motor je v pořádku ...přehodit a jezdí se dál... Nebo koupit od někoho kdo přestavuje auto jen motor. Je jich milion asi bych se v tom nehrabal...
Spíše jestli bude stav auta na ježdění nebo celou generálku ...to tady nikdo nevíme ...za ty prachy ...těžko říci...jak jsem psal výše motor je to nejmenší vyměnit.
Co tlumiče,spojka,brzdy,podvozek, výfuk a dalších x věcí na autě v jakém je stavu ? ? ?
Spíše jestli bude stav auta na ježdění nebo celou generálku ...to tady nikdo nevíme ...za ty prachy ...těžko říci...jak jsem psal výše motor je to nejmenší vyměnit.
Co tlumiče,spojka,brzdy,podvozek, výfuk a dalších x věcí na autě v jakém je stavu ? ? ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava - Dubina
- Kontaktovat uživatele:
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4007
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Můžu jen dát doporučení. Opět je to pokus, protože i když se to svaří dobře, tak ten motor už nikdy nemá tu odolnost a výdrž jako ten s celistvou a nikdy nevařenou hlavou. Jednou vařená hlava už nečeká až ji někdo dá pokouřit za studena nebo až se vyvaří voda. Od takového motoru stačí chtít podat plný výkon v parném létě i na zdravé chladící soustavě a stejně to může znovu rupnout, se zapnutou klimatizací tuplem.fabledwarrior píše:Omlouvám se že to píšu sem, ale dá se svařit hlava na M52B25? Našel sjem jednu a píše tam že je ruplá hlava, ale že není třeba výměna, že dohodí za 3ku svaření :-O Tak nevím tedy:D
Za trojku je svaření, pak se hlava z řadové šestky vždycky musí ubrat broušením a natlakovat, koupit těsnění a doporučuju i nové šrouby. Pak těsnění na výfuky a na sání a něco za práci. Pokud nebudeš dělat sám, pak se asi dostaneš poměrně blízko ceně jiného zdravého motoru.
Na pojížďky po republice budiž s vědomím, že budu auto šetřit abych tomu předešel, ale třeba na dovolenou k moři už bych s takovým autem nikdy nejel a vždycky bych preferoval přehození jiného, zdravého motoru. Ale to je samozřejmě na uvážení majitele, co s tím nakonec udělá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: úte 14.06.2011 00:00