Stránka 1 z 2
zrusit
Napsal: úte 26.07.2011 13:36
od nehpo
prosim vymazat
Napsal: úte 26.07.2011 17:16
od uda
kámo WTF?? si vynechal prášky ci co??

Napsal: úte 26.07.2011 22:27
od David3
cena

Napsal: stř 27.07.2011 09:42
od Panaque
co Ti tam dělá ten zoufalec u kufru?8O
Auto znám, kdo koupí rozhodně neprohloupí, jde o výjimečný kus ve výjimečném stavu, který dokáže člověku zprostředkovat nefalšovaný a originální zážitek z jízdy!

Napsal: stř 27.07.2011 13:53
od nehpo
Panaque píše:co Ti tam dělá ten zoufalec u kufru?8O
honi pero, lestenka

Napsal: stř 27.07.2011 17:54
od Panaque
nehpo píše:Panaque píše:co Ti tam dělá ten zoufalec u kufru?8O
honi pero, lestenka

JJ ten výraz je přesnej! Kdo by nehonil, že!
Napsal: čtv 28.07.2011 22:09
od surfis
Ty mě sereš... Kdybys počkal na příští léto

Napsal: pát 29.07.2011 14:36
od nehpo
dnes nova technicka

Napsal: pát 29.07.2011 16:34
od Syrup
ne ze to prodas driv nez stihnem udelat nejaky pekny spolecny fotky!

Napsal: pon 01.08.2011 20:55
od Jandy
e30 se přece dneska už neprodává kámo, nech si to jako důchodové zabezpečení

Napsal: stř 03.08.2011 22:53
od Panaque
Jandy píše:e30 se přece dneska už neprodává kámo, nech si to jako důchodové zabezpečení

To je slovo do pranice! Něco na tom bude...

Napsal: stř 10.08.2011 13:09
od nehpo
aktual
nikdo nechce tricu v kabru?
Napsal: ned 14.08.2011 21:49
od Chaotik
Sorry za lehký OT, ale jak velkej problém je dát to papírově dokupy? Myšleno, aby to bylo stejný auto jak v reálu tak na papíře?
Napsal: ned 14.08.2011 22:42
od Syrup
Chaotik píše:Sorry za lehký OT, ale jak velkej problém je dát to papírově dokupy? Myšleno, aby to bylo stejný auto jak v reálu tak na papíře?
u tehlech motoru je to vicemene jedno, protoze ten kdo to nezkouma dopodrobna, nepozna rozdil.. M20B20 a M20B25 totiz vypadaj uplne stejne.
Napsal: pon 15.08.2011 07:42
od mikin88
Úplně stejně nevypadají, ale laik to nepozná. Legalizace záležitostí jednoho týdne. Sám to mám za sebou. Na fóru e30.cz je podrobný popis.
Napsal: pon 15.08.2011 09:43
od mfh
Panaque píše:Jandy píše:e30 se přece dneska už neprodává kámo, nech si to jako důchodové zabezpečení

To je slovo do pranice! Něco na tom bude...

Nebude, uz jen proto, ze je pod kapotou motor, ktery tam nema co delat. Aby vuz mel opravdu nejakou historickou hodnotu, musi byt vse puvodni. Coz neni tento pripad.
Napsal: pon 15.08.2011 11:10
od Deathbox
to nemáš pravdu - tohle bude vždy žádanější a dražší, stejně jako např. e30 s m5 motorem atd. (samo že pokud je to uděláno precizně a dotáhlé do konce) než origo 1.6 ap.
Jinak pardon za OT
Napsal: pon 15.08.2011 11:35
od Alois
mfh.. A jaký je problém tam zpět fouknout M20B20? Sice nevím proč.. Ale když někdo potřebuje rýpat..
Nehpo, prosím tě dej si do inzerátu OT povoleno.
Napsal: pon 15.08.2011 16:27
od nehpo
hm tak este raz a snad uz zrozumitelne.
vymena motoru je zapisana v TP, takze vsetko je legalne a nic netreba legalizovat - prepis aj STK uplne bez problemov
nechapem preco by tam mal niekto davat dvojlitra, to je blbost
jasne ze vacsiu historicku hodnotu ma 325i original z fabriky ale toto je legalne a vyhodne riesenie...
Napsal: pon 15.08.2011 17:18
od DriverGT
já to měl úplně stejně, původně 320i a zástavba 325i M20B25, parametry seděly na 325i, jen v nadpisu bylo uvedeno modelové označení 320i. s problémy na STK to nemá nic společného.