Stránka 1 z 2

zrusit

Napsal: úte 26.07.2011 13:36
od nehpo
prosim vymazat

Napsal: úte 26.07.2011 17:16
od uda
kámo WTF?? si vynechal prášky ci co?? :D

Napsal: úte 26.07.2011 22:27
od David3
cena :?:

Napsal: stř 27.07.2011 09:42
od Panaque
co Ti tam dělá ten zoufalec u kufru?8O

Auto znám, kdo koupí rozhodně neprohloupí, jde o výjimečný kus ve výjimečném stavu, který dokáže člověku zprostředkovat nefalšovaný a originální zážitek z jízdy! :!:

Napsal: stř 27.07.2011 13:53
od nehpo
Panaque píše:co Ti tam dělá ten zoufalec u kufru?8O
honi pero, lestenka :-)

Napsal: stř 27.07.2011 17:54
od Panaque
nehpo píše:
Panaque píše:co Ti tam dělá ten zoufalec u kufru?8O
honi pero, lestenka :-)
:lol:

JJ ten výraz je přesnej! Kdo by nehonil, že!

Napsal: čtv 28.07.2011 22:09
od surfis
Ty mě sereš... Kdybys počkal na příští léto :-(

Napsal: pát 29.07.2011 14:36
od nehpo
dnes nova technicka 8)

Napsal: pát 29.07.2011 16:34
od Syrup
ne ze to prodas driv nez stihnem udelat nejaky pekny spolecny fotky! :)

Napsal: pon 01.08.2011 20:55
od Jandy
e30 se přece dneska už neprodává kámo, nech si to jako důchodové zabezpečení :wink:

Napsal: stř 03.08.2011 22:53
od Panaque
Jandy píše:e30 se přece dneska už neprodává kámo, nech si to jako důchodové zabezpečení :wink:
To je slovo do pranice! Něco na tom bude... :-)

Napsal: stř 10.08.2011 13:09
od nehpo
aktual 8)
nikdo nechce tricu v kabru?

Napsal: ned 14.08.2011 21:49
od Chaotik
Sorry za lehký OT, ale jak velkej problém je dát to papírově dokupy? Myšleno, aby to bylo stejný auto jak v reálu tak na papíře?

Napsal: ned 14.08.2011 22:42
od Syrup
Chaotik píše:Sorry za lehký OT, ale jak velkej problém je dát to papírově dokupy? Myšleno, aby to bylo stejný auto jak v reálu tak na papíře?
u tehlech motoru je to vicemene jedno, protoze ten kdo to nezkouma dopodrobna, nepozna rozdil.. M20B20 a M20B25 totiz vypadaj uplne stejne.

Napsal: pon 15.08.2011 07:42
od mikin88
Úplně stejně nevypadají, ale laik to nepozná. Legalizace záležitostí jednoho týdne. Sám to mám za sebou. Na fóru e30.cz je podrobný popis.

Napsal: pon 15.08.2011 09:43
od mfh
Panaque píše:
Jandy píše:e30 se přece dneska už neprodává kámo, nech si to jako důchodové zabezpečení :wink:
To je slovo do pranice! Něco na tom bude... :-)
Nebude, uz jen proto, ze je pod kapotou motor, ktery tam nema co delat. Aby vuz mel opravdu nejakou historickou hodnotu, musi byt vse puvodni. Coz neni tento pripad.

Napsal: pon 15.08.2011 11:10
od Deathbox
to nemáš pravdu - tohle bude vždy žádanější a dražší, stejně jako např. e30 s m5 motorem atd. (samo že pokud je to uděláno precizně a dotáhlé do konce) než origo 1.6 ap.

Jinak pardon za OT

Napsal: pon 15.08.2011 11:35
od Alois
mfh.. A jaký je problém tam zpět fouknout M20B20? Sice nevím proč.. Ale když někdo potřebuje rýpat..


Nehpo, prosím tě dej si do inzerátu OT povoleno.

Napsal: pon 15.08.2011 16:27
od nehpo
hm tak este raz a snad uz zrozumitelne.

vymena motoru je zapisana v TP, takze vsetko je legalne a nic netreba legalizovat - prepis aj STK uplne bez problemov

nechapem preco by tam mal niekto davat dvojlitra, to je blbost
jasne ze vacsiu historicku hodnotu ma 325i original z fabriky ale toto je legalne a vyhodne riesenie...

Napsal: pon 15.08.2011 17:18
od DriverGT
já to měl úplně stejně, původně 320i a zástavba 325i M20B25, parametry seděly na 325i, jen v nadpisu bylo uvedeno modelové označení 320i. s problémy na STK to nemá nic společného.