Ako som napisal, auto je po oprave motora a prevodovky. Robilo sa snad vsetko podstatne. Rovnali a kontrolovali sa obe hlavy, davala sa nova vodna pumpa, termostat, sviecky, hadice, remene. Samozrejme nove tesnenia, simeringy, O-kruzky, vzduchove filtre, oleje a tak. V prevodovke sa menil nejaky komponent, ktory bol prasknuty, dostala nove sady tesneni aj filter a olej. Tato prva oprava stala 3900,- €.
Motor odvtedy fungoval vyborne. Teraz je vsak prevodovka na druhej oprave, kedze udajne nedrzi dobry tlak vo vnutri. Bol tam zatial vymeneny tusim nejaky hydraulickoelektricky ovladac ci co. Mna uz jednoducho nebavi stale sa babrat s tym autom a cakat. Chcem auto na jazdenie. Momentalne ho opravuje p. Savka v Prahe, takze celkom dobra prilezitost na predaj do CR a snad zaruka kvalitne odvedeneho servisu.
Su rozne moznosti podla dohody. Da sa zobrat neurobene auto a niekto si ho dokonci, pripadne mozno vymeni prevodovku a ma hned po starostiach. Alebo sa pocka, kym sa to opravi a mozno potom to niekto vezme? Kupa pred/po oprave samozrejme ovplyvnuje aj vyslednu cenu nakupu. Vsetko je vecou dohody.
Konkretne vybavenie mojho auta
Sem napisem, co ma napadne a co si myslim, ze nie je uplne standardna vybava.
• Bezpecnostne skla nerozbitne (nie, nemyslim tym dvojite zasklenie), kvoli tomu auto nema ani stresne okno
• Vsetky sedacky su v elektrike a vyhrievane, elektricke nastavovanie vysky hlavovej opeirky, NEmam aktivne sedacky vpredu ani vzadu
• 750i osvetlenie (viac ziaroviciek vo vnutri

• Velka navigacia + MkII jednotka -- je to vymenene za MkIV a 16:9 displej z X5 (moznost odobrat a za lacnejsie dat povodnu jednotku aj displej)
• Vymeneny TV modul za 16:9 model
• Hydraulicke otvaranie kufra (teraz nefunkcne)
• Elektricke zaklapanie vonkajsich zrkadiel
• Zadna elektricka roletka
• Vyhrievanie volantu
• Vonkajsie spodne plastove listy vo farbe vozidla
• Nejake kvalitnejsie drevo ci co, softleder koza, sedacky s drevenymi stolikmi + hlavove opierky na prednych sedadlach odklopitelne na nasminkovanie
• Nove zimne kvalitne pneu Dunlop SP Winter Sport 3D (nemaju snad ani 1000 km), letne Michelinky tiez s dobrym dezenom este
• Pridam aj gumene koberceky na zimu, uplne nove, original BMW, este nerozbalene
Viac si nepamatam, keby nieco, tak dopisem.
Chyby na aute
Tu sa posnazim popisat chyby, ktore sa vyskytli a na ktore som od kupy auta postupne prisiel. Prosim, nie som automechanik, nevyznam sa do toho, pisem len moje skusenosti, nie celkovy stav auta uplne dopodrobna. Chyby budu technickeho ci kozmetickeho charakteru.
• Samozrejme ta prevodovka
• Hydraulicke otvaranie kufra nie je, lebo chyba specialny piest, inak by malo byt vsetko na svojom mieste a po kupe piestu staci len natiahnut hadicky a spojazdnit to (to mi bolo povedane, sam som to neskumal)
• V tom odklapacom somariku v kufri, kde je trojuholnik chyba mnozstvo nastrojov
• Predna kapota niekde obita od kamienkov az na zakladovu farbu (drobne odreniny max 3×3 mm)
• Jedna bocna spodna lista je trosku nalomena (dajme tomu 2-3 cm zlom) a na prednej strane trosku odstava od auta (1 cm do boku) - zrejme staci kupit nejaky kus, co ju drzi
• Mobilny telefon ma baterku oblepenu izolepou a viac nefunguje ako funguje (mam v nom SIM kartu a je funkcny technicky)
• Jedno tlacitko na ovladanie prednej pravej sedacky je fuc; kupil som ho, ale este tam chyba na pripevnenie nejaky medzikus; sedacka ide ovladat ale cuplikom
• Obcas, ked je chladno, citit pri starte v aute surovy benzin (nie spaliny); predpokladam, ze je stare tesnenie pod sedackou na benzinovej pumpe; mam z BMW kupene nove tesnenie, staci ho len vymenit teda
• Kurenie zrejme na jednej strane kuri slabsie, nemam to velmi odskusane, mozno po tej velkej oprave uz to je OK



Takze... mal by niekto vobec zaujem?

(Pripadne aspon ohodnotte auto. Keby nieco, pytajte sa.)