Pro Killingman:
Ty systémy na LPG se pořád vyvýjí dopředu, takže určitě bych asi šel do auta, který tu přestavbu nemá, anebo když by tam už byl systém na LPG, tak by ses musel vyptat, co je tam za technologii-systém a získat pak reference z jiných zdrojů, zda to je OK.
Taky jsem to kdysi hodně studoval (našeho magica, pak italský, německý a polský systémy), ale možná sám nakonec dojdeš k závěru, že to je zbytečný předělávat. Ta investice u V8 motoru bude kolem 30 až 50 tisíc, u Poršáka může být i mnohem vyšší!!! Bacha na to a za ty prachy pár set kilometrů na benzin určitě najezdíš, to musíš sám pečlivě zvážit. Přijde mi to občas hřích ničit takovýto úžasný motor přestavbou na LPG, ale chápu, že někdo najezdí desitky tisíce kilometrů za rok a pak se mu přestavba vyplatí. Mrkni se na přestavbu na etanol, ta by měla vyjít na méně peněz (do 15 tisíc Kč, kupuješ snad jen řídící jednotku a platíš pak za montáž), zase není asi tolik pump, který to poskytujou. Jinak problémy s LPG (garáže, revize - to najdeš určitě v jiné sekci), o tom se zmiňovat tady nebudu.
Tak hodně štěstí při výběru!
Tady máš i jednu 7er za stejný prachy, akorát to holt není 4x4:
http://www.tipcars.com/#bmw-rada_7/750i ... 20109.html
A tady poršáci:
http://www.tipcars.com/#porsche-cayenne ... 22544.html
Trošku dražší:
http://www.tipcars.com/#porsche-cayenne ... 03549.html
Údajně vyměněný turba u nejsilnější verze, píše perfektní stav:
http://www.tipcars.com/#porsche-cayenne ... 40412.html