Stránka 1 z 1

Napsal: sob 28.12.2013 10:48
od Strosek
Zdarec, slyšel jsem, že při výměně termostatu je třeba měnit i jeho plastový "kryt" - na odkazu poz. č. 4 CONNECTION FLANGE+vše okolo něho.


Máte s tím někdo zkušenost ? Kamarád mi říkal, že se to musí měnit všechno, a když se to neudělá, tak to potom vždy teče. Já si myslím, že je to zbytečný, že když se vymění gumová těsnění, že by to přece mělo stačit.

- napadlo mě měnit jen to gumové těsnění - poz. 8

Víc bych neměnil. Ale jestli s tím má podobnou zkušenot víc lidí, jako ten můj kámoš ( on je totiž někdy až bych řekl zbytečný puntičkář ), tak to vyměním všechno.

ODKAZ: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Napsal: sob 28.12.2013 11:58
od shade741
pokud není prasklý či jinak poškozený měnit se nemusí a pravděpodobně bude ještě sloužit, ovšem rádo to praská povětšinou stářím či zbytečně moc dotažením šroubů, já osobně dal už hliníkový. Starý byl KO a nový plastový vydržel cca pul roku :wink:

Napsal: sob 28.12.2013 12:17
od SvitaE36
Já jsem při výměně termostatu nechlal původní plast domeček :) Zatím je to OK :)

Napsal: sob 28.12.2013 12:33
od Strosek
Díky hoši

a to těsnění - poz. 8 jste měnili, nebo ne.

Lze to i bez výměny za nové těsnění ?

Ptám se protože to těsnění nemám - ono se nedá jen tak sehnat. Je součástí při koupi toho domku.

Napsal: sob 28.12.2013 12:48
od beny-maser
můžu jenom doporučit ten domek vyměnit,bude vyhřátej a strašně křehkej,může to začít chcát i když se budeš snažit sebevíc,nafty s tím problémy nemaj ale benzíny ano.

Napsal: sob 28.12.2013 13:05
od SvitaE36
Těsnění na domek jsem dával nové,ten domek je křehký sám o sobě,tak až to budeš vracet zpět,tak to dotahuj rovnoměrně a s citem :)

Napsal: čtv 27.02.2014 12:14
od Strosek
Doplním zkušenost.

Po výměně termostatu za nový, krásný,... + celého domku včetně těsněníček, pičičurinek, aby to bylo 100% v cajku.

Se nafoukly některé hadice - zjistilo se, že motůrek tlakuje - komprese do vody.

takže následovala krásná oprava za cca 18k - přebroušení hlavy, ...

Ale dobrý, motor má teď vyšší kompresi = o cca půl koně při cca 7000 rpm víc. :twisted: