Stránka 1 z 1
Napsal: sob 30.11.2013 22:08
od Johnys
Ahoj, koupil jsem rozestavěné auto, do kterého předchozí majitel namontoval turbo, ale je ještě potřeba doladit palivo. Jde o to, že při vyšším tlaku od 0,2 baru už motor nedostává dost benzínu a zadusí se. Tak bych potřeboval poradit, jestli je možné upravit řídící jednotku, nebo jak říkal původní majitel dodělat do sání druhou řadu vstřiků ovládanou tlakovým spínačem. Jak to vidíte vy ? Motor jinak beží pěkně potichu a vypadá v super stavu. Rád bych tu zástavbu turba dokončil.
Napsal: sob 30.11.2013 22:12
od Johnys
Ještě jinak teda. Najde se někdo, kdo by dokázal překopat řj motoru, aby to fungovalo ?
Napsal: sob 30.11.2013 23:04
od lukepostulka
Já teda nejsem žádný expert, ale původní vstřiky takovou rezervu, aby zvládly turbo nemají, takže pouhá úprava řj podle mě stačit nebude
Napsal: sob 30.11.2013 23:05
od Johnys
lukepostulka píše:Já teda nejsem žádný expert, ale původní vstřiky takovou rezervu, aby zvládly turbo nemají, takže pouhá úprava řj podle mě stačit nebude
Podle předchozího majitele jsou tam teď vstřiky z nějakýho 3,5l šestiválce. Asi z E34...
Napsal: ned 01.12.2013 01:39
od all
pokud to chceš dodělat, musíš sám studovat co a jak udělat. není tu nikdo kdo ti to poví, je to složité a pokud by to bylo jednoduchá, ten před tebou by si to vyřešil.
bud upravit směs přez oblbování (apexi neo,piggyback controler... aem), změnu tlaku paliva, jiné svtřiky a uprava seriové jednotky.
verzí jak dojít k cíli je mnoho.
pokud nemáš zkusenosti,pokud už nazačátku nevíš a nemáš snahu sám se učit, vykašli se na to... stejně tě to ještě bude stát peníze ....
dát na auto turbo a zapojit to aby to mech. fungovalo je triviální.. otázka je regulace motoru a nastavení elektroniky.....
Napsal: ned 01.12.2013 11:47
od fereros2
jestli se nepletu, tak by se mělo použít i silnější čerpadlo ne? Pak vstřiky zjistit jejich objem a pak nastavení řj případně použít programovatelnou řj a překopat komplet elektriku...
Napsal: ned 01.12.2013 19:14
od Johnys
Prý si řj upraví vstřik paliva podle sebe tak, že nezáleží jaký jsou tam vstřiky, protože i když jsou třeba větší, tak jim zkrátí čas vstřiku...
Napsal: ned 01.12.2013 19:15
od Johnys
Asi zkusím udělat prostě ještě jednu řadu vstřiků, kterou bude ovládat tlakový spínač a při překročení 0,2 bar přistříkne palivo do sání. Snad to bude fungovat.
Napsal: ned 01.12.2013 20:25
od Totic
Říká se, že optimista je člověk mající nedostatek slutečných informací..
Tak alespoň malé obeznámení "s problematikou"
http://streetpro.cz/index.php?id=4
Hodně zdaru.
Napsal: ned 01.12.2013 21:47
od beny-maser
0,2 baru je málo a za tu práci to ne stojí. Co tam máš za turbo? Jestli z diesla tak ho rovnou vyndej a udělej z toho seriovku.
Napsal: ned 01.12.2013 21:53
od oldaf
beny-maser píše:0,2 baru je málo a za tu práci to ne stojí. Co tam máš za turbo? Jestli z diesla tak ho rovnou vyndej a udělej z toho seriovku.
Dízlový turbo můžeš na benzín použít

Napsal: ned 01.12.2013 22:07
od Paty
kolik do toho chceš narvat peněz?protože pod 30 000,- se nedostaneš.
Co tam máš za turbo? Když tak napiš sz pokud by jsi něco potřeboval.
Napsal: ned 01.12.2013 22:20
od oldaf
ono ani není důležitý jaký tam má turbo, ono to tak nějak bude chodit s čímkoliv pokud od toho nechce 500ps

Horší to bude s tím řízením motoru, předchozí majitel věděl proč to nedodělal. Napasovat tam nějaký turbo je otázka jednoho odpoledne. Ale dodělat to tak aby to chodilo je trochu složitější u neturbovýho motoru se vstřikováním. Dej to někomu na dodělání pokud to opravdu chceš aby to jezdilo, protože to co tě to bude stát stylem pokus omyl převýsí několikrát cenu auta.
Napsal: pon 02.12.2013 00:09
od MattyX
Problem: nejede to, odpoved: oprav to
Kloudnýho řešení se tady nikdy nedopídíš, neví se jak je to postaveny, co tam je, takže se těžko radí

nastuduj základní fungování přepňování, bohatosti směsi atd. jinak to sám nikdy nepostavíš

V podstatě vyvíjíš novej motor, to co funguje u jinýho nemusí nutně znamenat že to pomůže tobě

Napsal: pon 02.12.2013 08:42
od paca
Napsal: pon 02.12.2013 11:15
od Johnys
Diky za vase odpovedi. Mam v planu jet ve stredu na regional do Brna. Tak tam muzeme o tom pokecat a kouknout pod kapotu
Napsal: pon 02.12.2013 20:04
od bmwe36fans
ty koupil to kabrio z bazošu? jak to vypada? dik
Napsal: pon 02.12.2013 22:01
od Johnys
bmwe36fans píše:ty koupil to kabrio z bazošu? jak to vypada? dik
Jojo, koupil, je to pecka stav. Naprosto bez koroze, podvozek bez vůlí a nic nebouchá. Jen je na mě až moc snížený. Vnitřek je taky moc pěknej, až na nartženou sedačku řidiče. Motor je naprosto tichej. Automat by taky řadil celkem pěkně, kdyby ten motor běžel tak jak má. Ale když jen lechtám plyn, tak je to parádní svezení.
Ale jedna věc mě na tom zarazila a to bylo, že papírově je to dvoulitr, ale dal do toho dva a půl litr, sice motor přetěsnil, ale bude problém s technickou. Evidenčku mi naštěstí zařídil ještě on přes jeho známýho, jinak bych to nevzal.
Napsal: pon 02.12.2013 22:35
od Johnys
Jako poslední variantu beru to, že tam prostě všechno odjebu pryč a nechám tam seriovej motor, jen se ještě musím rozhodnout jestli ten 2,5l nebo podle TP 2l