Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.11.2013 22:26
od Romster3
zdravím všechny příznivce bmw,
chtěl bych požádat, zda by mi mohl někdo pomoci nebo poradit..

před 3 měsíci jsem koupil manželce bmw 320i v cabriu r.v. 2008 , manželka je z auta nadšená, ale trápí nás problém, který nám nevyřešily ani v bmw v německu a to jsem tam nechal už 50tis.

vždy ráno , když nastartuji motor , tak začnou lítat otáčky a házet motor, jakoby šel na 3 válce. je to hrůza a po 10 min jak se motor zahřeje , tak se vše zklidní , otáčky ustanou a celý den už jde vše v pořádku. V bmw vyměnily svíčky, vstřikovací injektory , ale nic nepomohlo. Nakonec při další diagnostice mi řekli, že je špatná řídící jednotka motoru a že za to chtějí dalsích 40 tis , tak jsem auto stáhl ze servisu , jezdíme s ním a našel jsem českou firmu co ty jednotky asi za 17 tis mění nebo opravuje, tak chci zkusit jestě tohle, ale nevím už si rady.

Nemohl by mi někdo poradit co s tím?? Rád bych jí dal to auto dohromady, přeci jenom nebylo levné. Ještě jsem zpozoroval, že z výfuku je větší kouřivost šedé barvy , tak nevím zda to je normální či ne.. moc děkuji za jakou koliv radu... díky Roman :roll:

Napsal: úte 19.11.2013 07:08
od MotoMoto
Zda se, ze pri startu je moc bohata smes. Nejhorsi je, ze pricin muze byt hned nekolik. Napr. Lambda sonda, vaha, cidlo teploty, nebo cidlo kliky, vacky. Osobne jsem resil uz x problemu a na kazdem aute se to muze projevujevovat trochu jinak. Ta rj se mi nezda. Pokud se po zahrati chod uklidni, videl bych to na nejake vadne z cidel. Hlavne. V bmw jsou asi nechci rict co....sestra si se svou e46 v nemecku zila taky svoje. Chce to sikovnyho mechanika s kvalitni diagnostiku....pak to nemusi stat majlant a urcite se to vyresi.

Napsal: úte 19.11.2013 08:02
od Romster3
děkuji za info... taky si myslím že kdyby byla špatná řídící jednotka , tak by to blblo asi pořád.
nezná někdo prosím nějakého šikovného mechanika, který opravdu umí a opraví???

děkuji

Napsal: úte 19.11.2013 08:37
od MotoMoto
Zkus se podivat zde na foru na sekci nabidky oprav na bmw.

Napsal: úte 19.11.2013 10:42
od IlikeU
Pokud by jsi mel zajem na bawo se ti mrknem. http://www.btracing.cz

Napsal: úte 19.11.2013 17:34
od Romster3
děkuji za typ. v týdnu se ozvu a pokud by jste mi pomohli s opravou, tak bych byl šťastný

Napsal: úte 19.11.2013 18:29
od MotoMoto
Zda se, ze pri startu je moc bohata smes. Nejhorsi je, ze pricin muze byt hned nekolik. Napr. Lambda sonda, vaha, cidlo teploty, nebo cidlo kliky, vacky. Osobne jsem resil uz x problemu a na kazdem aute se to muze projevujevovat trochu jinak. Ta rj se mi nezda. Pokud se po zahrati chod uklidni, videl bych to na nejake vadne z cidel. Hlavne. V bmw jsou asi nechci rict co....sestra si se svou e46 v nemecku zila taky svoje. Chce to sikovnyho mechanika s kvalitni diagnostiku....pak to nemusi stat majlant a urcite se to vyresi.

Napsal: úte 19.11.2013 21:12
od matiz
Nemyslim si na rozdil od nekterych ze v autorizovanych servisech jsou jen sami pitomci, mnohdy jsou tam vysoce odborne zdatni lide, ale vyjimka potvrzuje pravidlo a jsou tam i naprosti ignoranti.

Napsal: stř 20.11.2013 21:59
od MotoMoto
Zda se, ze pri startu je moc bohata smes. Nejhorsi je, ze pricin muze byt hned nekolik. Napr. Lambda sonda, vaha, cidlo teploty, nebo cidlo kliky, vacky. Osobne jsem resil uz x problemu a na kazdem aute se to muze projevujevovat trochu jinak. Ta rj se mi nezda. Pokud se po zahrati chod uklidni, videl bych to na nejake vadne z cidel. Hlavne. V bmw jsou asi nechci rict co....sestra si se svou e46 v nemecku zila taky svoje. Chce to sikovnyho mechanika s kvalitni diagnostiku....pak to nemusi stat majlant a urcite se to vyresi.

Napsal: čtv 21.11.2013 10:08
od xyron
:lol: myslím že po třetí už to přidanou hodnotu nemá :D

Doporučuju Ondru (IlikeU), má s E9x velký zkušenosti...

Napsal: čtv 21.11.2013 10:27
od MotoMoto
Lezu sem pres telefon a nevim proc se to furt kopiruje....:)

Napsal: pát 22.11.2013 22:41
od kompre
no nepotesim ta, ja toto riesim na 325ke uz skoro rok, Autorizak nic, dlhodobi mechanici a elektrikari odrasteni na BMW nic.. momentalne menim vsetky vstrekovace (zatial som vymenil len 2 a uvidim) potom uz len dole hlavu, sanie a vsetko vycistit, a ist zaradom NOx, lambdy, O2senzor...

auto sa chova presne ako si opisal.. ak by si prisiel na pricinu problemu daj vediet..

Mne auto hlasi bohatu zmes na bank2, a misfires na 3 a 5 valci, najnovsie som nepresiel ani so zahriatym motorom emisnou problem pri nacitani hodnot z jednej lambdy
znami s 320kou priamy vstrek ma podobne problemy.. jemu sa problem sem tam vyskytne aj so zahriatym autom

Napsal: sob 23.11.2013 09:17
od Romster3
děkuji za doporučení a informace.
také si myslím, že to dle selského rozumu nemůže být řídící jednotka, protože by mi to dělalo pořád.
vyměnily mi už všechno vč svíček , takže chybí ještě výměna lambdasondy.
sice nevím , co může mít společného lamda sonda s vybracemi po ránu do motoru. že by to ovlivňovalo bohatou směs???

Napsal: sob 23.11.2013 10:02
od Dan td
Změň si název topicu na výstižnější :!:

Napsal: ned 24.11.2013 20:34
od mara
Dej pak prosim te vedet cim to bylo.Mam taky 320i e92 takze me problematika techto motoru zajima.
A jinak co ti presne vypsala bmw diagnostika za chyby?
Ja byl na diagno.bmw nedavno a auto bylo bez jedine chyby a taky sem tam pozoruji ze na volnobeh to tak pocukava i v zahratem stavu.
Bmw mechanici rikaji ze je to prave problem eura 5,ze vse je strasne priskrcovano a hlidano elektronikou

Napsal: čtv 28.11.2013 10:49
od kiwi69
Mal som v e92 motor N43B20 a bol som v servise a na odtahu cca každých 8-10t KM. Furt bola diagnostikovana ina chyba a nikto nevedel čo je příčina. Auto bolo nové. Menilo sa kadečo -->snimače (vačka, vyfuk.plyny atd) a cievky, vstreky, SW ale furt sa to vracalo. Proste blby kus a v BMW si to hadzali jak horký brambor :/ Skus najst niekoho kto sa naozaj rozumie motorom lebo v BMW ti na 99% nepomožu...