Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e93-cabrio r.v 10/2008 320i prosím o pomoc či radu !

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Romster3
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 08.07.2013 00:00

#1 Příspěvek od Romster3 »

zdravím všechny příznivce bmw,
chtěl bych požádat, zda by mi mohl někdo pomoci nebo poradit..

před 3 měsíci jsem koupil manželce bmw 320i v cabriu r.v. 2008 , manželka je z auta nadšená, ale trápí nás problém, který nám nevyřešily ani v bmw v německu a to jsem tam nechal už 50tis.

vždy ráno , když nastartuji motor , tak začnou lítat otáčky a házet motor, jakoby šel na 3 válce. je to hrůza a po 10 min jak se motor zahřeje , tak se vše zklidní , otáčky ustanou a celý den už jde vše v pořádku. V bmw vyměnily svíčky, vstřikovací injektory , ale nic nepomohlo. Nakonec při další diagnostice mi řekli, že je špatná řídící jednotka motoru a že za to chtějí dalsích 40 tis , tak jsem auto stáhl ze servisu , jezdíme s ním a našel jsem českou firmu co ty jednotky asi za 17 tis mění nebo opravuje, tak chci zkusit jestě tohle, ale nevím už si rady.

Nemohl by mi někdo poradit co s tím?? Rád bych jí dal to auto dohromady, přeci jenom nebylo levné. Ještě jsem zpozoroval, že z výfuku je větší kouřivost šedé barvy , tak nevím zda to je normální či ne.. moc děkuji za jakou koliv radu... díky Roman :roll:
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MotoMoto »

Zda se, ze pri startu je moc bohata smes. Nejhorsi je, ze pricin muze byt hned nekolik. Napr. Lambda sonda, vaha, cidlo teploty, nebo cidlo kliky, vacky. Osobne jsem resil uz x problemu a na kazdem aute se to muze projevujevovat trochu jinak. Ta rj se mi nezda. Pokud se po zahrati chod uklidni, videl bych to na nejake vadne z cidel. Hlavne. V bmw jsou asi nechci rict co....sestra si se svou e46 v nemecku zila taky svoje. Chce to sikovnyho mechanika s kvalitni diagnostiku....pak to nemusi stat majlant a urcite se to vyresi.
Romster3
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 08.07.2013 00:00

#3 Příspěvek od Romster3 »

děkuji za info... taky si myslím že kdyby byla špatná řídící jednotka , tak by to blblo asi pořád.
nezná někdo prosím nějakého šikovného mechanika, který opravdu umí a opraví???

děkuji
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MotoMoto »

Zkus se podivat zde na foru na sekci nabidky oprav na bmw.
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#5 Příspěvek od IlikeU »

Pokud by jsi mel zajem na bawo se ti mrknem. http://www.btracing.cz
Romster3
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 08.07.2013 00:00

#6 Příspěvek od Romster3 »

děkuji za typ. v týdnu se ozvu a pokud by jste mi pomohli s opravou, tak bych byl šťastný
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MotoMoto »

Zda se, ze pri startu je moc bohata smes. Nejhorsi je, ze pricin muze byt hned nekolik. Napr. Lambda sonda, vaha, cidlo teploty, nebo cidlo kliky, vacky. Osobne jsem resil uz x problemu a na kazdem aute se to muze projevujevovat trochu jinak. Ta rj se mi nezda. Pokud se po zahrati chod uklidni, videl bych to na nejake vadne z cidel. Hlavne. V bmw jsou asi nechci rict co....sestra si se svou e46 v nemecku zila taky svoje. Chce to sikovnyho mechanika s kvalitni diagnostiku....pak to nemusi stat majlant a urcite se to vyresi.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od matiz »

Nemyslim si na rozdil od nekterych ze v autorizovanych servisech jsou jen sami pitomci, mnohdy jsou tam vysoce odborne zdatni lide, ale vyjimka potvrzuje pravidlo a jsou tam i naprosti ignoranti.
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MotoMoto »

Zda se, ze pri startu je moc bohata smes. Nejhorsi je, ze pricin muze byt hned nekolik. Napr. Lambda sonda, vaha, cidlo teploty, nebo cidlo kliky, vacky. Osobne jsem resil uz x problemu a na kazdem aute se to muze projevujevovat trochu jinak. Ta rj se mi nezda. Pokud se po zahrati chod uklidni, videl bych to na nejake vadne z cidel. Hlavne. V bmw jsou asi nechci rict co....sestra si se svou e46 v nemecku zila taky svoje. Chce to sikovnyho mechanika s kvalitni diagnostiku....pak to nemusi stat majlant a urcite se to vyresi.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od xyron »

:lol: myslím že po třetí už to přidanou hodnotu nemá :D

Doporučuju Ondru (IlikeU), má s E9x velký zkušenosti...
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MotoMoto »

Lezu sem pres telefon a nevim proc se to furt kopiruje....:)
kompre
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pon 14.10.2013 00:00

#12 Příspěvek od kompre »

no nepotesim ta, ja toto riesim na 325ke uz skoro rok, Autorizak nic, dlhodobi mechanici a elektrikari odrasteni na BMW nic.. momentalne menim vsetky vstrekovace (zatial som vymenil len 2 a uvidim) potom uz len dole hlavu, sanie a vsetko vycistit, a ist zaradom NOx, lambdy, O2senzor...

auto sa chova presne ako si opisal.. ak by si prisiel na pricinu problemu daj vediet..

Mne auto hlasi bohatu zmes na bank2, a misfires na 3 a 5 valci, najnovsie som nepresiel ani so zahriatym motorom emisnou problem pri nacitani hodnot z jednej lambdy
znami s 320kou priamy vstrek ma podobne problemy.. jemu sa problem sem tam vyskytne aj so zahriatym autom
Romster3
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 08.07.2013 00:00

#13 Příspěvek od Romster3 »

děkuji za doporučení a informace.
také si myslím, že to dle selského rozumu nemůže být řídící jednotka, protože by mi to dělalo pořád.
vyměnily mi už všechno vč svíček , takže chybí ještě výměna lambdasondy.
sice nevím , co může mít společného lamda sonda s vybracemi po ránu do motoru. že by to ovlivňovalo bohatou směs???
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#14 Příspěvek od Dan td »

Změň si název topicu na výstižnější :!:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
mara

#15 Příspěvek od mara »

Dej pak prosim te vedet cim to bylo.Mam taky 320i e92 takze me problematika techto motoru zajima.
A jinak co ti presne vypsala bmw diagnostika za chyby?
Ja byl na diagno.bmw nedavno a auto bylo bez jedine chyby a taky sem tam pozoruji ze na volnobeh to tak pocukava i v zahratem stavu.
Bmw mechanici rikaji ze je to prave problem eura 5,ze vse je strasne priskrcovano a hlidano elektronikou
kiwi69
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: úte 23.07.2013 00:00
Bydliště: Brno

#16 Příspěvek od kiwi69 »

Mal som v e92 motor N43B20 a bol som v servise a na odtahu cca každých 8-10t KM. Furt bola diagnostikovana ina chyba a nikto nevedel čo je příčina. Auto bolo nové. Menilo sa kadečo -->snimače (vačka, vyfuk.plyny atd) a cievky, vstreky, SW ale furt sa to vracalo. Proste blby kus a v BMW si to hadzali jak horký brambor :/ Skus najst niekoho kto sa naozaj rozumie motorom lebo v BMW ti na 99% nepomožu...
Odpovědět