Stránka 1 z 1

Napsal: úte 05.11.2013 20:13
od millan
Zdravím potřebuji dobít popř.vyměnit baterii.
Mohu ji vymontovat aniž bych tím zablokoval
nebo nějak rozhodil elektronik,myslím tím bc,imo,
centrál atd. Dík

Napsal: úte 05.11.2013 20:22
od saleen46
Na BC pak musíš nastavit datum a čas ale jinak s tím nic neuděláš.

Napsal: úte 05.11.2013 20:24
od millan
Dík moc :D

Napsal: úte 05.11.2013 22:38
od shade741
Ono taky záleží u který je to felície že... bohužel křišťálová koule je v pozáruční opravě :D pokud tam nemáš dodělávané alarmy či dálky co nejsou origo bude to bezproblémů, já měl jednou problém s dodělávanou dálkou/alarmem u e36 , výrobce už nevím

Napsal: úte 05.11.2013 23:58
od Kalasnikov
jo a když odpojíš baterii a máš BC zamklé přes CODE tak po znovu připojení sice vyresetuje kód ale zase to minutu v kuse troubí :D a jde to bokem pojistky klaksonu :D takže po vytažení troubí dál :D ideální situace v 9 večer před odjezdem na noční :twisted:

Napsal: stř 06.11.2013 10:59
od Toci
Jo, tohle taky řeším. V zimě jezdit nebudu a rozhoduju se mezi 2 variantama:

1. buď baterku z auta vyndám, vezmu domů do tepla a občas hodím na nabíječku v udržovacím režimu. Nevýhoda této varianty je, že pokud bude hezky a sucho a já se rozhodnu auto projet, tak budu vláčet baterku do/z garáže pěšky, navíc právě nevím, jestli dlouhodobé stání bez baterky neudělá s autem nějakou neplechu.

2. baterku nechám v autě, občas jí na odpoledne připojím na udržovací režim nabíječky bez odpojení z auta. Otázkou je, zda to bude stačit tak, abych pak nastartoval, v létě baterka fungovala normálně i po 14 denním stání, ale je od pohledu stará a já netuším, co ještě vydrží....

Napsal: stř 06.11.2013 13:00
od paca
tak obecně je známo, že zima baterii tolik nevybíjí jak teplo, takže podle mě je lepší ji nechat v autě a sem tam ji nabít :wink:

Napsal: stř 06.11.2013 14:20
od Toci
Tak všeobecně je znám právě pravý opak :lol: Proč myslíš, že v zimě jsou často k vidění auta, co nemůžou nastartovat a majitelé okolo nich běhají s kabelama. V létě taková situace k vidění moc není :wink:

Napsal: stř 06.11.2013 14:51
od paca
když myslíš :wink: ono proč lidi běhají v zimě s káblama je věc druhá (stará baterie, v zimě je potřeba delší doba aby se baterie dobila...) :wink: já jenom tvrdím, že nízká teplota zpomaluje samovybíjení :wink: třeba nějaký odborník to tady vysvětlí přesněji :)

Napsal: stř 06.11.2013 15:01
od Toci
Jo takhle, no to je možný, to se hádat nebudu ;-) Každopádně nějak řešit to musím, protože počítám, že jinak tak po měsíci stání už nenastartuju. Když jsem kupátko kupoval, tak taky stálo a ani se neodemklo na dálku, natož aby chytlo. Stačilo ale připojení na booster a od té doby baterka drží, aniž bych jí dobíjel jinak, než jízdou :-)

Napsal: stř 06.11.2013 16:36
od shade741
no co si pamatuju tak jako lehký chlad baterce neuškodí, něco jinýho je to už ale s mrazem tam je to už napytel

Napsal: stř 06.11.2013 17:41
od Toci
Garáž mám nevytápěnou, takže pokud je venku delší dobu větší mráz, mrzne tam už taky.....

Napsal: stř 06.11.2013 18:35
od aigo
a co hodit jen udrzovaci proud a dat nabijecku do garaze at pres zimu lehce udrzuje

Napsal: stř 06.11.2013 21:21
od Toci
To mě napadlo jako první a nejjednodušší řešení, ale nemám odvahu nechat v garáži dlouhodobě zapnutou nabíječku bez dozoru, nerad bych, aby mě jednou přijeli v noci vzbudit :Policie: , že mi shořela garáž i s autem....

Napsal: čtv 07.11.2013 18:38
od aigo
no ja nechal na nabijecce 4kolku celou zimu a bylo to ok a byla to nabijecka z lidlu za500

Napsal: pát 08.11.2013 00:54
od Toci
Jo, to je ona co mam taky :lol: Koupil jsem ji pred mesicem, jeste je nevyzkousena. Resil jsem co koupit, ale precetl jsem si nejake diskuze kde se tato nabijecka probirala a dle lidi co tomu evidentne rozumi vic nez ja, to zas takovy sunt neni, i kdyz samozrejme existuji lepsi vyrobky (ovsem s jinou cenou). Na to co to chci, by to melo poslouzit snad dobre :-)