Stránka 1 z 1

Napsal: ned 13.10.2013 11:06
od talio2
Ahoj, jaké jsou s tímto motorem zkušenosti ? Vydrží ? Co mě čeká za nutný servis ? Našel jsem na stránkách BMW.de BMW 325xi automat 2005 s tímto motorem a asi bych pro něj vyrazil. Jednalo by se o druhé auto. Díky

Napsal: ned 13.10.2013 11:20
od JirkaH
mě žere olej - litr na 1000 někdy na 2000 km... mám najeto 148 000 km. Spotřeba do 9 litrů - ale nehoním to a mám 4x4

Napsal: ned 13.10.2013 12:05
od matiz
Ten olej je bolest mnohych N52. Mam taky a litrik si sezere na 4-5k km. Najeto 185k z toho padesat jsem najel ja. Bez nadstandartnich investic, jede to svizne, ale trhac asfaltu to neni. Po prvotnich investicich liju jenom benzin a olej co 10k. Jezdim na baworacky 5W30.

Napsal: ned 13.10.2013 12:15
od talio2
matiz píše:Ten olej je bolest mnohych N52. Mam taky a litrik si sezere na 4-5k km. Najeto 185k z toho padesat jsem najel ja. Bez nadstandartnich investic, jede to svizne, ale trhac asfaltu to neni. Po prvotnich investicich liju jenom benzin a olej co 10k. Jezdim na baworacky 5W30.


co byly ty první investice ?

mám v meruku tuhle http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/871662/8

a ještě tuhle

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/ ... /857061/16

Napsal: ned 13.10.2013 13:17
od matiz
Dvacka renocaru, pak to minuly majitel nevydrzel a auto vratil zpet no a ja ho koupil. Nemuzu soudit co vsechno udelali nebo neudelali zbytecne, ale problem byl zpusobeny tim, ze german nemenil vse jak se ma. Pak uz jen bezne spotrebni veci jako naplne filtry, komplet brzdy, pneu, xenony a ja nevim, moc si to za ty roky nevybavu, kazdopadne jestli neco bylo, tak to byly male veci.

Ta druha vypada uzasne, ta bila kuze je neco po cem prahnu, moc bych ji chtel. Nicmene nevim k cemu to ma nebo nema slouzit, ale ja bych auto bez idrive nebral.

Napsal: ned 13.10.2013 13:25
od talio2
matiz píše:Dvacka renocaru, pak to minuly majitel nevydrzel a auto vratil zpet no a ja ho koupil. Nemuzu soudit co vsechno udelali nebo neudelali zbytecne, ale problem byl zpusobeny tim, ze german nemenil vse jak se ma. Pak uz jen bezne spotrebni veci jako naplne filtry, komplet brzdy, pneu, xenony a ja nevim, moc si to za ty roky nevybavu, kazdopadne jestli neco bylo, tak to byly male veci.

Ta druha vypada uzasne, ta bila kuze je neco po cem prahnu, moc bych ji chtel. Nicmene nevim k cemu to ma nebo nema slouzit, ale ja bych auto bez idrive nebral.


bude sloužit k cukání po městě, 10km denně tu a tam 30km a zpět k rodičům na návštěvu :D .. děti nejsou ani v plánu :D iDrive CIC mám v 5er, do tý trojky zbytečnost :)

Napsal: ned 13.10.2013 13:31
od matiz
Jasne, nic nenamitam, ja to beru podle sebe, kdyz jedu nekam daleko kde to neznam, je to pro mne velka pomoc. Ta modra je fakt krasavec, akorat teda nevim jak s tim najezdem na tak stare auto. Jak vypada interier na aute co ma 185k se muzes podivat na fotky z montaze audia co jsem tu strcil, je tam toho dost... Jestli to koupis budu ti tu kuzi hrozne zavidet, moc bych ji chtel do sveho :cry: :cry: :cry:

Napsal: ned 13.10.2013 13:34
od talio2
matiz píše:Jasne, nic nenamitam, ja to beru podle sebe, kdyz jedu nekam daleko kde to neznam, je to pro mne velka pomoc. Ta modra je fakt krasavec, akorat teda nevim jak s tim najezdem na tak stare auto. Jak vypada interier na aute co ma 185k se muzes podivat na fotky z montaze audia co jsem tu strcil, je tam toho dost... Jestli to koupis budu ti tu kuzi hrozne zavidet, moc bych ji chtel do sveho :cry: :cry: :cry:


VINka mám ověřený skrz BMW obě .. u toho se světlou kůží byl měněný olej+filtry na můj vkus až dost často :))

Napsal: čtv 17.10.2013 10:22
od smepet
Heled, mam taky tenhle motor. Kazdy ma neco jinyho, jak pise Matiz, nekomu zere olej, mne treba vubec ( 180 000 km ).

Motor je v pohode, ale mam jiny velky problem a to je prevodovka ktera mi proste neradi za studena ... na jednicku a zpatecku musim nejdriv pres petku R, 1,2,3,4 tam nedam ... je to nejvetsi vopruz ... takze automat by to chtelo :-)


Jinak na motoru sem tam praskaji srouby ve viku a nekomu i v hlave, da se celkem v pohode vymenit.

A znamy problem je i "ticking sound" kdy klape VANOS, zdvihatka,... pomuze menit casteji olej.

Ja to koupil a prechozi majitel menil olej podle computeru, zdvihatka byla slyset. Motor ve vnitr zanesenej jak prase. 2x jsem vymenil olej po 5 000 km - vzdy s vyplachem motoru, vacky se blyskaji a nic mi uz neklape. olej menim ted po 15 000 km nebo po roce

Napsal: čtv 17.10.2013 12:57
od blackwhit
tento motor jsem měl, také papal olej v režimu litr na 1-2,5 tis. km... nezaviselo to na stylu jízdy, prostě někdy tak a někdy tak. Při způsobu jízdy, co popisuješ a jelikož to je ještě automat, tak počítej tak 13l v létě a 14 v zimě...

já byl v zimě cukáním po městě klidně i na 15l (opatrnýho cukáním, ale byly to menší vzdálenosti, což je ještě horší samozřejmě)

Napsal: čtv 17.10.2013 15:39
od JirkaH
Sakra jak jsi dělal výplach motoru????

Napsal: pát 18.10.2013 20:17
od smepet
JirkaH píše:Sakra jak jsi dělal výplach motoru????


normalne, pred vymenou nalejes pul litr sracky do motoru, nechas bezet 20 minut na volnobeh, mezitim to rozpusti usazeniny, karbon a se starym olejem to jde ven...

Napsal: sob 19.10.2013 17:03
od andree182
Sice mam auto s tymto motorom este len par mesiacov, par tisic km som uz ale dal a celkom spokojnost. Mam teda e92 + automat. Je trosku lenivy medzi 1000-3000 ot/m, ale to sa asi caka od benzinu - zase to prilis nekope pri kludnej jazde :)

Pri dlhsich trasach nie je problem jazdit medzi 8-9l. Praha-Munich-Praha som dal za 8.4 (dialnica), Olomouc-Martin za 7.5 (okresky). Palubny PC hlasi (a zatial to vypada ze moc nekeca) cca. 7-7.5l pri 100km/h, cca. 9 pri 170-180km/h, dost v pohode.

Pri jazde po meste ale treba fakt pocitat skor s 10-12l, a to nemozes prilis dlho stat v kolonach .-)

Olej mi papa tiez, aktualne to vypada tak na 1l/3-4k km, uvidime casom.

Inak ta automaticka prevodovka je celkom parada. Povodne som chcel manual radsej, ale celkom som si rychlo zvykol. Ten hydromenic je prijemny pri rozjazdoch, ale potom sa to uz vacsinou zamkne a ta automatika uz asi prilis vplyv na spotrebu nema. Mozno naopak - sama zaradi najtazsi prevod ktory ten motor zvladne pri danej rychlosti. Ostava dufat ze jej spolahlivost bude rovnaka ako pohodlie. :)