Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
názory na motor 2.497 160kW rok 2005
matiz píše:Ten olej je bolest mnohych N52. Mam taky a litrik si sezere na 4-5k km. Najeto 185k z toho padesat jsem najel ja. Bez nadstandartnich investic, jede to svizne, ale trhac asfaltu to neni. Po prvotnich investicich liju jenom benzin a olej co 10k. Jezdim na baworacky 5W30.
co byly ty první investice ?
mám v meruku tuhle http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/871662/8
a ještě tuhle
http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/ ... /857061/16
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Dvacka renocaru, pak to minuly majitel nevydrzel a auto vratil zpet no a ja ho koupil. Nemuzu soudit co vsechno udelali nebo neudelali zbytecne, ale problem byl zpusobeny tim, ze german nemenil vse jak se ma. Pak uz jen bezne spotrebni veci jako naplne filtry, komplet brzdy, pneu, xenony a ja nevim, moc si to za ty roky nevybavu, kazdopadne jestli neco bylo, tak to byly male veci.
Ta druha vypada uzasne, ta bila kuze je neco po cem prahnu, moc bych ji chtel. Nicmene nevim k cemu to ma nebo nema slouzit, ale ja bych auto bez idrive nebral.
Ta druha vypada uzasne, ta bila kuze je neco po cem prahnu, moc bych ji chtel. Nicmene nevim k cemu to ma nebo nema slouzit, ale ja bych auto bez idrive nebral.
matiz píše:Dvacka renocaru, pak to minuly majitel nevydrzel a auto vratil zpet no a ja ho koupil. Nemuzu soudit co vsechno udelali nebo neudelali zbytecne, ale problem byl zpusobeny tim, ze german nemenil vse jak se ma. Pak uz jen bezne spotrebni veci jako naplne filtry, komplet brzdy, pneu, xenony a ja nevim, moc si to za ty roky nevybavu, kazdopadne jestli neco bylo, tak to byly male veci.
Ta druha vypada uzasne, ta bila kuze je neco po cem prahnu, moc bych ji chtel. Nicmene nevim k cemu to ma nebo nema slouzit, ale ja bych auto bez idrive nebral.
bude sloužit k cukání po městě, 10km denně tu a tam 30km a zpět k rodičům na návštěvu



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jasne, nic nenamitam, ja to beru podle sebe, kdyz jedu nekam daleko kde to neznam, je to pro mne velka pomoc. Ta modra je fakt krasavec, akorat teda nevim jak s tim najezdem na tak stare auto. Jak vypada interier na aute co ma 185k se muzes podivat na fotky z montaze audia co jsem tu strcil, je tam toho dost... Jestli to koupis budu ti tu kuzi hrozne zavidet, moc bych ji chtel do sveho




matiz píše:Jasne, nic nenamitam, ja to beru podle sebe, kdyz jedu nekam daleko kde to neznam, je to pro mne velka pomoc. Ta modra je fakt krasavec, akorat teda nevim jak s tim najezdem na tak stare auto. Jak vypada interier na aute co ma 185k se muzes podivat na fotky z montaze audia co jsem tu strcil, je tam toho dost... Jestli to koupis budu ti tu kuzi hrozne zavidet, moc bych ji chtel do sveho![]()
![]()
VINka mám ověřený skrz BMW obě .. u toho se světlou kůží byl měněný olej+filtry na můj vkus až dost často

Heled, mam taky tenhle motor. Kazdy ma neco jinyho, jak pise Matiz, nekomu zere olej, mne treba vubec ( 180 000 km ).
Motor je v pohode, ale mam jiny velky problem a to je prevodovka ktera mi proste neradi za studena ... na jednicku a zpatecku musim nejdriv pres petku R, 1,2,3,4 tam nedam ... je to nejvetsi vopruz ... takze automat by to chtelo
Jinak na motoru sem tam praskaji srouby ve viku a nekomu i v hlave, da se celkem v pohode vymenit.
A znamy problem je i "ticking sound" kdy klape VANOS, zdvihatka,... pomuze menit casteji olej.
Ja to koupil a prechozi majitel menil olej podle computeru, zdvihatka byla slyset. Motor ve vnitr zanesenej jak prase. 2x jsem vymenil olej po 5 000 km - vzdy s vyplachem motoru, vacky se blyskaji a nic mi uz neklape. olej menim ted po 15 000 km nebo po roce
Motor je v pohode, ale mam jiny velky problem a to je prevodovka ktera mi proste neradi za studena ... na jednicku a zpatecku musim nejdriv pres petku R, 1,2,3,4 tam nedam ... je to nejvetsi vopruz ... takze automat by to chtelo

Jinak na motoru sem tam praskaji srouby ve viku a nekomu i v hlave, da se celkem v pohode vymenit.
A znamy problem je i "ticking sound" kdy klape VANOS, zdvihatka,... pomuze menit casteji olej.
Ja to koupil a prechozi majitel menil olej podle computeru, zdvihatka byla slyset. Motor ve vnitr zanesenej jak prase. 2x jsem vymenil olej po 5 000 km - vzdy s vyplachem motoru, vacky se blyskaji a nic mi uz neklape. olej menim ted po 15 000 km nebo po roce
tento motor jsem měl, také papal olej v režimu litr na 1-2,5 tis. km... nezaviselo to na stylu jízdy, prostě někdy tak a někdy tak. Při způsobu jízdy, co popisuješ a jelikož to je ještě automat, tak počítej tak 13l v létě a 14 v zimě...
já byl v zimě cukáním po městě klidně i na 15l (opatrnýho cukáním, ale byly to menší vzdálenosti, což je ještě horší samozřejmě)
já byl v zimě cukáním po městě klidně i na 15l (opatrnýho cukáním, ale byly to menší vzdálenosti, což je ještě horší samozřejmě)
Sice mam auto s tymto motorom este len par mesiacov, par tisic km som uz ale dal a celkom spokojnost. Mam teda e92 + automat. Je trosku lenivy medzi 1000-3000 ot/m, ale to sa asi caka od benzinu - zase to prilis nekope pri kludnej jazde
Pri dlhsich trasach nie je problem jazdit medzi 8-9l. Praha-Munich-Praha som dal za 8.4 (dialnica), Olomouc-Martin za 7.5 (okresky). Palubny PC hlasi (a zatial to vypada ze moc nekeca) cca. 7-7.5l pri 100km/h, cca. 9 pri 170-180km/h, dost v pohode.
Pri jazde po meste ale treba fakt pocitat skor s 10-12l, a to nemozes prilis dlho stat v kolonach .-)
Olej mi papa tiez, aktualne to vypada tak na 1l/3-4k km, uvidime casom.
Inak ta automaticka prevodovka je celkom parada. Povodne som chcel manual radsej, ale celkom som si rychlo zvykol. Ten hydromenic je prijemny pri rozjazdoch, ale potom sa to uz vacsinou zamkne a ta automatika uz asi prilis vplyv na spotrebu nema. Mozno naopak - sama zaradi najtazsi prevod ktory ten motor zvladne pri danej rychlosti. Ostava dufat ze jej spolahlivost bude rovnaka ako pohodlie.

Pri dlhsich trasach nie je problem jazdit medzi 8-9l. Praha-Munich-Praha som dal za 8.4 (dialnica), Olomouc-Martin za 7.5 (okresky). Palubny PC hlasi (a zatial to vypada ze moc nekeca) cca. 7-7.5l pri 100km/h, cca. 9 pri 170-180km/h, dost v pohode.
Pri jazde po meste ale treba fakt pocitat skor s 10-12l, a to nemozes prilis dlho stat v kolonach .-)
Olej mi papa tiez, aktualne to vypada tak na 1l/3-4k km, uvidime casom.
Inak ta automaticka prevodovka je celkom parada. Povodne som chcel manual radsej, ale celkom som si rychlo zvykol. Ten hydromenic je prijemny pri rozjazdoch, ale potom sa to uz vacsinou zamkne a ta automatika uz asi prilis vplyv na spotrebu nema. Mozno naopak - sama zaradi najtazsi prevod ktory ten motor zvladne pri danej rychlosti. Ostava dufat ze jej spolahlivost bude rovnaka ako pohodlie.
