Čau zhruba od 130kmh mě začnou vibrace na men kupéčku od zadní nápravy, dnes jsem měl auto na zvedáku a nikde žádná vůle, mám 18tky kola disky jedou rovně gumy nejsou doskákaný. Mám najeto 132tis na zadní nápravě je údajně vše původní mi řekli v servise, teda kromě stavitelného podvozku. Má někdo nějaký tip co by to mohlo dělat?
Ložisko máš OK ? já teď natíral brzdiče a u levýho zadního kola jsem dotahoval kolo a to kolo se furt vrtělo i s kotoučem. Za jízdy byly cítit vibrace ze zadku auta
Lucifer píše:Ložisko máš OK ? já teď natíral brzdiče a u levýho zadního kola jsem dotahoval kolo a to kolo se furt vrtělo i s kotoučem. Za jízdy byly cítit vibrace ze zadku auta
schválně strhej závaží z disků a uvidíš, jestli se to zhorší zlepší kdyžtak to necháš převážit znova. něco podobnýho se řešilo u nisanu gtr, když kolem týhle rychlosti šly hrozný vibrace do volantu, po překročení tý rychlosti zase klid...v servise že to může být v prdeli kardan atd....šílený opravy...nakonec se strhalo závažíčka z disků a bylo po všem. Nechalo se znova převážit, ovšem jinde. Ono když v nejmenovaným pneuservise dost známým vám dají na jedno kolo 150g závaží, tak je to kurva znát:D
Auto na zvedáku není tak zatížený jako v provozu... tudíž hejbat s kolem a necejtit vuli neznamená, že tam není... Chce to fakt zabrat a druhý oči..
Pokud máš kola cajk (zkus jestě prohodit predni za zadní) tak myslím, že ti odešlo uložení ramen nebo je vymletej celej náboj..
Kdysi jsem řešil tuhle vibraci na p306 a bylo to vyštípanou cementací na ozubení diferáku.... Jak seš na tom s olejem v difu..? Co manžety na poloosách..?
To ložisko hučet nemusí a nemusí na něm být znatelná vůle tak, že ji rukou najdeš. Zvlášť ty 18" kola s tim dovedou za jízdy zahýbat daleko větší silou.
teď jsem se byl projet a třepe i volant a náprava je celá nová v předu ... napadá mě nemůže to být tím že vzadu je disk s menším ET víc vylezený ven než vpředu ? a pneu je na něm užší než má být, je tam 225/40 na disku 8,5.