Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sundání hlavy, zajištění a nastavení motoru
Zdarec. Fouklo mi těsnění pod hlavou. Celou hlavu mám očesanou, ale stojím jen nad povolením řemenice. Povolil jsem těch šest šroubku co tam je a ten velký šroub co je uprostřed nejde povolit. Někdo kdo ví jak zablokovat motor, nebo je na to nějaký speciální přístroj? Další věc je jak nastavit motor abych mohl bez problému sundat hlavu, poznačit vše potřebné a zase to složit. A třetí věc je jak zajistit vačkovou hřídel, když hlava půjde na rovnání, tlakování a možná i na zabroušení ventilů. Díky za jakoukoliv radu. 1,6 8V
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Centrální šroub nedrží řemenici, ale náboj řemenice. Po demonáži šesti šroubů v řemenici stačí na tuto poklepat a jde pak sejmout.
Na demontáž hlavy netřeba demontovat řemenici z klikovky.
Motor není třeba jakkoli nastavovat před demontáží hlavy, jde to v kterékoli poloze.
Hlava na rovnání a tlakování se dává bez vačky, bez čehokoli, co přečnívá a brání položení hlavy "na záda" na stůl při obrábění.
Při montáži stačí nastavit klikovku a vačku podle značek na řemenici a kole vačky, přípravky netřeba.
Na demontáž hlavy netřeba demontovat řemenici z klikovky.
Motor není třeba jakkoli nastavovat před demontáží hlavy, jde to v kterékoli poloze.
Hlava na rovnání a tlakování se dává bez vačky, bez čehokoli, co přečnívá a brání položení hlavy "na záda" na stůl při obrábění.
Při montáži stačí nastavit klikovku a vačku podle značek na řemenici a kole vačky, přípravky netřeba.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No máš pravdu že to udělá dost lidí... Ale věř mi že za flašku a par krabiček cigaret to nebude
Takže pokud vím tam musí jít vačka na rýsky a klikovka taky. Je to tak? A abych dal klikovku na rýsky tam musí jít vana dolů, nebo kde je označení na kliku? Je to ze předu motoru jak jsou prsa? Musí jít dolů celé prsa? Náboj řemenice a pak spodní část prsou? ( + je tam ještě gufero že?) A jak tam drží ten náboj? je těžké ho vyndat ven?
Nebo se v něčem mýlím? a poté musí jít sundát napínák řetězu a pak se povolí hlava a je to.... A jak hrubé těsnění, když hlava pujde zabrousit 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Tak pokud motor chci rozebrat, a rozumím tomu tak nepotřebuju žádnou aretaci ani rysku. Nastavím si první válec do horní úvrati a vačku na prvním válci na pálení to je po tom co se zavřel sací ventil a výfukový se bude otvírat. A 3. válec bude ve "střihu " To je když se výfukový zavírá a sací otvírá. ATD. Jo toho na delší psaní. Takže pokud to udělá někdo kdo tomu rozumí tak je mu jedno jestly tu vačku doneseš v pytlíku nabo namontovaou v hlavě. Jediné co by se mělo dodržet jsou pozice ložisek vačky. Pokud jsou demontovatelná. A ano určitě jsem něco vynechal, ale nebudu tu psát 60 vět. Děkuji za pochopení. A co z toho plyne pokud o tom opravdu nevíš tak todle je složitější operace a nech si to spíš od někoho udělat a nebudeš mít tolik starostí.