Stránka 1 z 1
Napsal: pát 20.09.2013 17:41
od EdyBoyS
Uvažuju že koupím E46 330d...
naskytla se zajímavá nabídka, E46 facelift 330d za 70 tis, ale má najeto 400tis... myslíte, že to vadí, nebo je to cajk na ten motor??
Podle mě je beztak 90% všech aut stočených, takže ve většině případů ty E46 nemají 220tis ale spiš 320 - 350 tis....
jsem srdcař, takže drbky jako ta buchlá kapota, nebo brzdy atd bych si pospravoval, to je jasné...
co na to říkáte??
http://auto.bazos.cz/inzerat/27367059/BMW-330D-Mpaket.php
dá se vůbec u starého auta vyřešit, aby nemělo žádnou vůli ve volantu a řadící páce?? nebo ta řadička bude furt tak vykvedlaná a musela by se koupit převodovka?
Napsal: pát 20.09.2013 20:43
od Huska
jestli si četl co všechno je potřeba opravit, musí ti být jasné, že majitel neservisoval auto pravidelně, ale měnil až to bylo kritické = z toho důvodu bych se 400tis.km obával.
vůle ve se normálně opraví výměnou podvozku, u řadičky je většinou vůle jen v táhlech .. oprava není složitá.
Napsal: pát 20.09.2013 21:16
od _milan_
tech 400tisic bych se nebal , beztak ma ještě vic... vůle v řízení novej hřeben a řazení - aretace kuličky a pružinky... hold levně koupený ixkrát placený...
Napsal: pát 20.09.2013 21:19
od Lennox
Huska píše:jestli si četl co všechno je potřeba opravit, musí ti být jasné, že majitel neservisoval auto pravidelně.
A taky s tím asi jezdil jak prase, když je bez řidičáku.

Napsal: úte 24.09.2013 13:29
od Marrtin
Ja mam e46 330 Cd s 285 tis. Menil jsem krome beznejch veci akort spojku a dvouhmotu v ca. 220 tis. Vstriky puvodni turbo puvodni. Tech 400 si myslim, ze se da v poho najet pri opravdu peclive udrzbe. Ja treba jezdim jenom dalnice, takze ten najezd se na aute projevi jinak, nez kdyby to bylo mesto...
Nechces moje? Auto jsem chtel prodat, protoze chci prestoupit na novejsi model, ale s temahle km je neprodejne, popripade hodne pod cenou.
Napsal: úte 24.09.2013 13:32
od Marrtin
Jo a jeste pro doplneni, oficialni cisla v Nemecku rikaji, ze jsou stoceny 3 z 10ti aut. Realne to bude 5 z 10ti takze v cechach 9,5 z 10ti. Takze vysoky najedzy jsou ty nestoceny vyjimky.
Napsal: úte 24.09.2013 15:26
od Huska
Marrtin píše:Jo a jeste pro doplneni, oficialni cisla v Nemecku rikaji, ze jsou stoceny 3 z 10ti aut. Realne to bude 5 z 10ti takze v cechach 9,5 z 10ti. Takze vysoky najedzy jsou ty nestoceny vyjimky.
aby toto nebyl případ stočeného a vysokého nájezdu současně
.. servisku tam taky neuvádí (ikdyž ani ta není jistotou).
Jinak já psal, že bych se obával tohoto konkrétního kusu (výčet závad je velký a některé nemusí být "jen" čidlem, ale odchází i jednotky apod) , protože jinak při pečlivé údržbě v kilometrech nevidím zásadní problém.
Napsal: úte 24.09.2013 19:34
od DAVe_1
Na druhou stranu respekt ze jeste zije

Napsal: úte 24.09.2013 23:56
od hamatoyoshi
Můj názor je, že je lepší poctivých 400 než stočených 150...

Napsal: stř 25.09.2013 07:47
od butthead740
Urcite 400tkm pri normalnim zachazeni neni nic extremniho, ale tohle auto je celkove mrtvola zrala tak max na dily, za 70 je predrazeny, sklepni ho na 50 a bude to mit vyznam, jinak za 100 mas uz auto bez investic, bych radej pockal nebo dosetril a koupil auto a ne "mrtvaka"
Napsal: stř 02.10.2013 08:37
od smepet
tohle auto je podle mne past.
70 000 nebo 50 000 vypada na prvni pohled lakave, ale budes zrejme neustale neco resit a sypat a sypat ....
a nasypat do nej dalsich 50 000 je hned...