Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě E46 330d s najetýma 400tis km?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od EdyBoyS »

Uvažuju že koupím E46 330d...
naskytla se zajímavá nabídka, E46 facelift 330d za 70 tis, ale má najeto 400tis... myslíte, že to vadí, nebo je to cajk na ten motor??

Podle mě je beztak 90% všech aut stočených, takže ve většině případů ty E46 nemají 220tis ale spiš 320 - 350 tis....

jsem srdcař, takže drbky jako ta buchlá kapota, nebo brzdy atd bych si pospravoval, to je jasné...

co na to říkáte??

http://auto.bazos.cz/inzerat/27367059/BMW-330D-Mpaket.php

dá se vůbec u starého auta vyřešit, aby nemělo žádnou vůli ve volantu a řadící páce?? nebo ta řadička bude furt tak vykvedlaná a musela by se koupit převodovka?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

jestli si četl co všechno je potřeba opravit, musí ti být jasné, že majitel neservisoval auto pravidelně, ale měnil až to bylo kritické = z toho důvodu bych se 400tis.km obával.

vůle ve se normálně opraví výměnou podvozku, u řadičky je většinou vůle jen v táhlech .. oprava není složitá.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#3 Příspěvek od _milan_ »

tech 400tisic bych se nebal , beztak ma ještě vic... vůle v řízení novej hřeben a řazení - aretace kuličky a pružinky... hold levně koupený ixkrát placený...
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#4 Příspěvek od Lennox »

Huska píše:jestli si četl co všechno je potřeba opravit, musí ti být jasné, že majitel neservisoval auto pravidelně.


A taky s tím asi jezdil jak prase, když je bez řidičáku. :lol:
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#5 Příspěvek od Marrtin »

Ja mam e46 330 Cd s 285 tis. Menil jsem krome beznejch veci akort spojku a dvouhmotu v ca. 220 tis. Vstriky puvodni turbo puvodni. Tech 400 si myslim, ze se da v poho najet pri opravdu peclive udrzbe. Ja treba jezdim jenom dalnice, takze ten najezd se na aute projevi jinak, nez kdyby to bylo mesto...

Nechces moje? Auto jsem chtel prodat, protoze chci prestoupit na novejsi model, ale s temahle km je neprodejne, popripade hodne pod cenou.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#6 Příspěvek od Marrtin »

Jo a jeste pro doplneni, oficialni cisla v Nemecku rikaji, ze jsou stoceny 3 z 10ti aut. Realne to bude 5 z 10ti takze v cechach 9,5 z 10ti. Takze vysoky najedzy jsou ty nestoceny vyjimky.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

Marrtin píše:Jo a jeste pro doplneni, oficialni cisla v Nemecku rikaji, ze jsou stoceny 3 z 10ti aut. Realne to bude 5 z 10ti takze v cechach 9,5 z 10ti. Takze vysoky najedzy jsou ty nestoceny vyjimky.


aby toto nebyl případ stočeného a vysokého nájezdu současně :-) :-) .. servisku tam taky neuvádí (ikdyž ani ta není jistotou).
Jinak já psal, že bych se obával tohoto konkrétního kusu (výčet závad je velký a některé nemusí být "jen" čidlem, ale odchází i jednotky apod) , protože jinak při pečlivé údržbě v kilometrech nevidím zásadní problém.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od DAVe_1 »

Na druhou stranu respekt ze jeste zije :)
hamatoyoshi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: ned 25.08.2013 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od hamatoyoshi »

Můj názor je, že je lepší poctivých 400 než stočených 150... :-)
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně

#10 Příspěvek od butthead740 »

Urcite 400tkm pri normalnim zachazeni neni nic extremniho, ale tohle auto je celkove mrtvola zrala tak max na dily, za 70 je predrazeny, sklepni ho na 50 a bude to mit vyznam, jinak za 100 mas uz auto bez investic, bych radej pockal nebo dosetril a koupil auto a ne "mrtvaka"
smepet
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

#11 Příspěvek od smepet »

tohle auto je podle mne past.

70 000 nebo 50 000 vypada na prvni pohled lakave, ale budes zrejme neustale neco resit a sypat a sypat ....

a nasypat do nej dalsich 50 000 je hned...
Odpovědět