Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e46 Výměna převodovky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
DAVe píše:A co u 325i e46 fl? Ten samy problem nebo to nelze vubec. Jen pro zajimavostDost casto si rikam ze ta sestka tomu chybi. Asi by musela byt z 330i? Nejsem mechanik nevim
Pasovala by ti i převodovka z D, ale je jinak zpřevodovaná. Hodí se tak na nějaký sranda auto a ne na dailycar

U dýzla 6q je jemný tisicihran do lamely (2.0d a 3.0 má jinej počet zubů v lamele), myslím, že 5q má hrubej, tzn, že by se měla prohodit i spojková lamela


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:DAVe píše:A co u 325i e46 fl? Ten samy problem nebo to nelze vubec. Jen pro zajimavostDost casto si rikam ze ta sestka tomu chybi. Asi by musela byt z 330i? Nejsem mechanik nevim
Pasovala by ti i převodovka z D, ale je jinak zpřevodovaná. Hodí se tak na nějaký sranda auto a ne na dailycarbenzinových 6q převodovek je hodně málo k mání, ale ve své podstatě je problém uplně stejnej - 6q kardan, 6q držak převodovky, a 6g tahla převodovky)
U dýzla 6q je jemný tisicihran do lamely (2.0d a 3.0 má jinej počet zubů v lamele), myslím, že 5q má hrubej, tzn, že by se měla prohodit i spojková lamelaAle všechno plug and play, jen to sehnat jako komplet
Tzn nasrat
